Re: Azer Busuladzic til ob idag eller imorgen.
Conor er hentet til at spille central midt med en offensiv tilgang. Det har vi i mine øjne rigeligt der kan spille i forvejen med Spelmann, Schoop, Vadocz, DD og Falk. Det vi i mine øjne har brug for, er en mere regulær 6'er type der kan give forsvaret den tiltrængte beskyttelse det har brug for, så vi undgår de nedsmeltninger vi så i foråret og mod AGF og FCK senest. Derfor synes jeg, at pengene der blev brugt på Conor kunne være givet bedre ud. Når man så oven i købet prøver med en central midtbane med Conor og Schoop, hvilket i min verden aldrig nogensinde bliver en solid og langsigtet løsning, synes jeg man kan tale om et fejlcast.
Jeg synes bestemt ikke, at Conor er nogen dårlig spiller, jeg synes bare, at vi har folk der er bedre eller på omtrent samme niveau som ham, på de positioner han kan dække, derfor synes jeg det er et lidt formålsløst køb.
fmprOB:
COB et fejlcast..
whaaaaaaaaaattt????
niklasob:Ja den kamp i august spillede han en ganske fin kamp, men du må så også give mig, at han i det ind indhop, han fik i lørdags, ikke gjorde meget rigtigt på trods af, at han havde masser af plads og fik to store chancer. Det skal lige siges, at jeg ikke synes, at Azer er noget dårligt køb, jeg synes det er rigtigt godt at få nogle unge spillere ind til bredden, det pynter gevaldigt. Jeg kan bare ikke se, at han er en spiller der kan gå direkte ind og hjælpe med at stabilisere midtbanen, der synes jeg stadig, at vi mangler en mand, og at Conor er et fejlcast.
whaaaaaaaaaattt????
Jeg synes bestemt ikke, at Conor er nogen dårlig spiller, jeg synes bare, at vi har folk der er bedre eller på omtrent samme niveau som ham, på de positioner han kan dække, derfor synes jeg det er et lidt formålsløst køb.
Comment