Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Gigo ikke på 1.holdet idag. Skal man ligge noget i det mon

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Gigo ikke på 1.holdet idag. Skal man ligge noget i det mon
      Tja, det ville også lige spørge. Men nu spiller vi to kampe efter hinanden ig måske ligger forklaringen ja også der.
      Ville vlre fint hvis vi får en opklaring i hensigt af Gigo snart.
      Last edited by andlox; 23-11-2022, 12:28.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Tja, der ville også lige spørge. Men nu spiller vi to kampe efter hinanden ig måske ligger forklaringen ja også der.
        Ville vlre fint hvis vi får en opklaring i hensigt af Gigo snart.
        Det ligner unægteligt et 1.hold idag minus MH

        Kadrii også med i bussen kan jeg se..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det ligner unægteligt et 1.hold idag minus MH

          Kadrii også med i bussen kan jeg se..
          Tja, på den anden side sagde Alm altid at han blander sig ikke i tranferspørgsmålene men arbejder med de spiller som er der. Og aktuelt er Gigo ja del af truppen....
          Men beroligende er det ikke at Gigo spiller ikke i første hold.
          Last edited by andlox; 23-11-2022, 13:22.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Rigtig god start af Breum! En basse og tæt på at score anden gang også inden for 15 min

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Gigo ikke på 1.holdet idag. Skal man ligge noget i det mon
              Det tænker jeg ikke nødvendigvis. Altså på den måde, at det skulle være afgjort, at han er færdig i klubben. Jeg tænker lidt han (og evt. Rostov) afventer og ser hvad der sker i transfervinduet.

              I mellemtiden er han måske på kontrakt, men der er jo ikke flere tællende kampe. Og så har han lige været afsted med u21-landsholdet. Det giver ikke meget mening at presse ham ud i kamp når man ikke ved om han er en del af holdet til foråret (disse kampe bruges vel lidt som forberedelse til foråret) og måske også er lidt træt.

              Men klart jo tidligere man finder en afgørelse med ham jo bedre.

              Comment


                Solid 1 halvleg OB i solid kontrol af kampen. Jeg så dog ikke de første 10 minutter.

                Breum med en god halvleg i vores venstrekant foran Adelgaard der kommer med noget fart i pasningerne det ikke det hele der virker men der er noget potentiale der.

                ​​​​​​Manneh og Tverskov er sikkerheden selv inde på den midtbane, selvom FCN presser højt så smider de ikke en bold i 1 fase. Og er solide spilfordelere begge to, jeg er ikke så bekymret for at skulle køre en halvsæson med de to, Tverskov kommer dog til at efterlade et hul når han skal videre.

                Vores defensiv er solid og vi giver ikke mange chancer væk, FCN har en enkelt stor, ellers ikke rigtigt noget.

                Modsat er det vores målmand der sætter vores andet mål op da han opsnappr bolden højt på banen og konsekvent smækker den ned i bagrummet til Minteh som ligger den ind over til hvad jeg tror er Frøkjær der sparker den i kassen.

                Sabbi også fint med, hans spilforståekse er ikke ligeså stort et problem når han spiller på toppen, selvom der er enkelte gange hvor jeg godt kunne tænke mig at han første gang sendte den til en af vores kanter.
                ​​​​​​


                Last edited by Striwetforlivet!; 23-11-2022, 14:02.

                Comment


                  2 halvleg. OB ligger ud lyn og torden og er ved at ramme FCN på flere omstillinger i løbet af det første kvarter. Så skifter OB ud og Tverskov erstattes af Okosun og så falder vores spil fra hinanden. FCN sætter sig mere og mere på det og spiller sig igennem vores midtbane gang på gang, de begynder også at få gang i bagrummet bag Grubbe. Det resulterer i første omgang i et skud på stolpen fra FCN og lidt senere hakker de den i kassen til slutresultatet 2-1til OB, på mål af Breum og Frøkjær.

                  Comment


                    Nogen der ved, hvem "Fofana", der starter på højre kant i vores anden kamp mod FCN, er? Prøvespiller?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Nogen der ved, hvem "Fofana", der starter på højre kant i vores anden kamp mod FCN, er? Prøvespiller?
                      Yep

                      Comment


                        Første halvleg overstået OB sidder på det meste.

                        ​​​​​​Fofana starter med at være fint udfordrende fra sin kant og er også god til at tage sine returløb.

                        Det er dog umiddelbart den anden kant der kommer bedst fra det, Franco Tongya. Han får indgået i nogle fine kombinationer med Mucolli og jeg tror det er Augustinus-Jessen som spiller på 6'er positionen, de tre får flere gange kombineret sig igennem FCN forsvar og den ene af gangene ligger Tongya bolden i det lange hjørne. Der er yderligere en situation hvor han får kombineret sig igennem med - Jeg tror- det er TAJ som resulterer i en afslutning hvor FCN keeperen får hånden på.( Edit- Jeg kan nu se at det var Jakob Jessen)

                        Forsvarsmæssigt ser det solidt ud med Slotsager-Jebali konstellationen i størstedelen af tiden, vi har lidt for mange lange bolde til min smag og der bliver også begået et straffespark, som vores keeper tager, alt i alt en meget godkendt præstation når man tænker på at det her er et forstærket u 19 hold der møder FCN.

                        1-0 til OB ved pausen.
                        Last edited by Striwetforlivet!; 23-11-2022, 17:26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Første halvleg overstået OB sidder på det meste.

                          ​​​​​​Fofana starter med at være fint udfordrende fra sin kant og er også god til at tage sine returløb.

                          Det er dog umiddelbart den anden kant der kommer bedst fra det, Franco Tongya. Han får indgået i nogle fine kombinationer med Mucolli og jeg tror det er Augustinus-Jessen som spiller på 6'er positionen, de tre får flere gange kombineret sig igennem FCN forsvar og den ene af gangene ligger Tongya bolden i det lange hjørne. Der er yderligere en situation hvor han får kombineret sig igennem med - Jeg tror- det er TAJ som resulterer i en afslutning hvor FCN keeperen får hånden på.

                          Forsvarsmæssigt ser det solidt ud med Slotsager-Jebali konstellationen i størstedelen af tiden, vi har lidt for mange lange bolde til min smag og der bliver også begået et straffespark, som vores keeper tager, alt i alt en meget godkendt præstation når man tænker på at det her er et forstærket u 19 hold der møder FCN.

                          1-0 til OB ved pausen.
                          Slutter 1-1

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Slutter 1-1
                            Kampen slutter rigtigt nok 1-1 et fair resultat, FCN er meget mere med i 2 halvleg og udligner efter et sideskift hvor deres kant tæsker den op under overliggeren.

                            Comment


                              Vi vandt da 1-2

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Yep
                                https://www.transfermarkt.com/wesley...spieler/475411

                                Comment

                                Working...
                                X