Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    BIF fyrer Frederiksen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      BIF fyrer Frederiksen
      Vel ikke en kæmpe overraskelse, når man ser på stillingen og en ny ejerkreds.

      Syntes dog han har gjort et fantastisk stykke arbejde med en tynd trup efter frasalget af diverse "stjerner". Syntes mere pinden burde pege mod CV...

      Comment


        LR mener vi skal bruge 7p mere for Top 6

        https://fyens.dk/artikel/ob-skal-hen...t-kaste-med-øl

        Samt andre betragtninger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          LR mener vi skal bruge 7p mere for Top 6

          https://fyens.dk/artikel/ob-skal-hen...t-kaste-med-øl

          Samt andre betragtninger
          Meget enig i betragtningen om, at vi skal hente 7 point. To hjemmesejre, mod Randers og Aab, så to formodentlige udebanenederlag mod henholdsvis FCK og FCN, og finalen i AGF, hvor vi så skal hente en uafgjort. Den sidstnævnte kamp kan godt blive en gyser.
          Og så kan man altid sige hvis, hvis og hvis, men, havde vi ikke sovet (stort set) hele kampen mod BIF væk, eller havde vi bare holdt hjem med 3 point i Horsens, så havde tingene set betydentligt bedre ud. Som stillingen er lige nu, er det to hold fra bundregionen vi her har smidt points mod.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

            Meget enig i betragtningen om, at vi skal hente 7 point. To hjemmesejre, mod Randers og Aab, så to formodentlige udebanenederlag mod henholdsvis FCK og FCN, og finalen i AGF, hvor vi så skal hente en uafgjort. Den sidstnævnte kamp kan godt blive en gyser.
            Og så kan man altid sige hvis, hvis og hvis, men, havde vi ikke sovet (stort set) hele kampen mod BIF væk, eller havde vi bare holdt hjem med 3 point i Horsens, så havde tingene set betydentligt bedre ud. Som stillingen er lige nu, er det to hold fra bundregionen vi her har smidt points mod.
            Er jeg den eneste der syntes at den FCN kamp er tæt på 50/50??
            Vi er historisk næsten altid gode i Farum

            For mig er det kun FCK i parken der næsten er afskrevet. Resten kan blive 1X2 på dagen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Er jeg den eneste der syntes at den FCN kamp er tæt på 50/50??
              Vi er historisk næsten altid gode i Farum

              For mig er det kun FCK i parken der næsten er afskrevet. Resten kan blive 1X2 på dagen
              Enig i, at det bliver fem mulige finaler. Og alt andet end en sejr i den første kamp hjemme mod Randers kan allerede tidligt lægge et stort pres på os, herunder pres på at vi skal have point i enten FCK eller FCN. Og hvad har FCM og BIF at byde ind med efter VM-pausen? Jeg er sikker på, at de ikke vil risikere at skulle i nedrykningsslutspillet, så der bliver helt sikkert handlet ind efter det. også derfor, jeg gerne havde set en sejr i en af de to sidste kampe. Spændende bliver det, under alle omstændigheder.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                Enig i, at det bliver fem mulige finaler. Og alt andet end en sejr i den første kamp hjemme mod Randers kan allerede tidligt lægge et stort pres på os, herunder pres på at vi skal have point i enten FCK eller FCN. Og hvad har FCM og BIF at byde ind med efter VM-pausen? Jeg er sikker på, at de ikke vil risikere at skulle i nedrykningsslutspillet, så der bliver helt sikkert handlet ind efter det. også derfor, jeg gerne havde set en sejr i en af de to sidste kampe. Spændende bliver det, under alle omstændigheder.
                Ja det bliver sgu spændende. Denne struktur er bare sjovere når man ligger i toppen, væk fra nedrykning..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Er jeg den eneste der syntes at den FCN kamp er tæt på 50/50??
                  Vi er historisk næsten altid gode i Farum

                  For mig er det kun FCK i parken der næsten er afskrevet. Resten kan blive 1X2 på dagen
                  Hvis jeg tænker om kampen mod plastikklubben på hjemmebanen så kan vi også være med i Parken især da vores spil generelt blev endda bedre siden første kamp mod FCK. Og med de klasse kontra u vistexsidst kan vi vel bestå der. Problemet er den manglende stabilitet vi viser: en oragtkamp i Herning følger en skuffende præstation mod BIF. Men på en "god dag" kan vi slå hvert hold i ligaen, ude eller hjemme (hilsner fra Yankuba ).
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                    Meget enig i betragtningen om, at vi skal hente 7 point. To hjemmesejre, mod Randers og Aab, så to formodentlige udebanenederlag mod henholdsvis FCK og FCN, og finalen i AGF, hvor vi så skal hente en uafgjort. Den sidstnævnte kamp kan godt blive en gyser.
                    Og så kan man altid sige hvis, hvis og hvis, men, havde vi ikke sovet (stort set) hele kampen mod BIF væk, eller havde vi bare holdt hjem med 3 point i Horsens, så havde tingene set betydentligt bedre ud. Som stillingen er lige nu, er det to hold fra bundregionen vi her har smidt points mod.
                    Men også 1-1 kampen i Aalborg, der lignede det at vi var tilfredse med 1 point. Igår gik vi til det sidste efter sejren.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg


                      Og så kan man altid sige hvis, hvis og hvis, men, havde vi ikke sovet (stort set) hele kampen mod BIF væk, eller havde vi bare holdt hjem med 3 point i Horsens, så havde tingene set betydetligt bedre ud. Som stillingen er lige nu, er det to hold fra bundregionen vi her har smidt points mod.

                      Omvendt var vi tilsmilet af heldet i sejrene mod Horsens hjemme og ude mod SIF og FCM. Sådanne ting har det med at udligne sig over en hel sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg


                        Omvendt var vi tilsmilet af heldet i sejrene mod Horsens hjemme og ude mod SIF og FCM. Sådanne ting har det med at udligne sig over en hel sæson.
                        Absolut enig. Vi har, om muligt, flere point end vi burde have (ifølge x-pected goals, hvilket så kan have sine svagheder). Så selv om vi overvintrer i top-6 er vi 1. langt fra sikre på at ende dér efter der er spillet 22 runder 2. ikke på et punkt i klubbens udvikling, hvor vi udelukkende må se fremad. Så selv om vi kan kigge tilbage på en god afslutning af efterårssæsonen, så er halvsæsonen for mig ikke mere end lige nøjagtigt bestået.

                        Comment


                          Bjørn Paulsen mener, det kan blive meget farligt ikke at være en del af top seks i denne sæson.

                          Bjørn Paulsen: Mega farligt ikke at komme i top seks - OBstruktion

                          Comment


                            Tror ikke vi skal undervurderer FCN i fremtiden !

                            https://fcn.dk/2022/11/mads-davidsen...ight-to-dream/

                            Comment


                              OB-NYK F: 1-0 ved Kante

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                                OB-NYK F: 1-0 ved Kante
                                Stadig 1-0? kan kampen følges nogen steder?
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X