Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det er helt sikkert ikke grunden til, at han er købt. Australien var ikke engang favorit til at.komme til VM, da vi hentede ham og han var allerhøjest i periferien af holdet, som han jo også er nu. Hvis han kommer til VM på et yderligt mandat får vi jo noget FIFA-kompensation, men tvivler godt nok på, at han får meget spilletid, hvis overhovedet noget
I SFÅ blev det nævnt, at han har svært ved at vænne sig til presset i DK, da man i den australske liga angiveligt ikke kan rykke ned.
Han er nok bare dårligt scoutet. Virker som en sympatisk fyr, men mon ikke han skal tilbage down under og få karrieren på køl igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Tja med dette resultat har Aab 6 point til redning, inden deres kamp selvfølgelig og de møder Silkeborg hjemme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Nej, jeg tænker også bare, at det er en (af mange) myte (r), der er opstået herinde.
I SFÅ blev det nævnt, at han har svært ved at vænne sig til presset i DK, da man i den australske liga angiveligt ikke kan rykke ned.
Han er nok bare dårligt scoutet. Virker som en sympatisk fyr, men mon ikke han skal tilbage down under og få karrieren på køl igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt
Så mangler der 10 kampe. 10 ud af 32 = 50%???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Tja med dette resultat har Aab 6 point til redning, inden deres kamp selvfølgelig og de møder Silkeborg hjemme.
AaB mangler at møde bl.a. OB, Fcm, Fck, Silkeborg og Fcn. Jeg ser ikke at de henter noget som helst på Horsens i de 5 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægKan du ikke uddybe det regnestykke. Horsens har spillet 22 kampe når de rammer nedryknings- eller mesterskabsspillet.
Så mangler der 10 kampe. 10 ud af 32 = 50%???
Jeg var ikke tydelig nok i min formulering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOg 7 point + målscore for at overhale Horsens.
AaB mangler at møde bl.a. OB, Fcm, Fck, Silkeborg og Fcn. Jeg ser ikke at de henter noget som helst på Horsens i de 5 kampe.
Horsens virker bare som et hold der har genfundet lidt af den aura Bo H fik ind i deres hold. De hviler i ikke at være det bedste fodboldhold i superligaen. Ind imellem møder de klasseforskel og bliver kørt rundt i 90 min af eksempelvis Nordsjælland. Det ryster de bare af sig i bussen på vej hjem og slår til imod et såret RFC-mandskab. Han gør et godt stykke arbejde Jens Bertel Askou. De spiller sjældent specielt godt, men de står godt defensivt, og med det samme de ser åbninger hos modstanderne, som kan lulles lidt i søvn af Horsens lave udgangspunkt, så har de AK der stadig er snu og Santos, opondo og musonda, der har fin fart.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
En lang vinterpause kan ændre mange ting. Jeg havde inden sæsonen kaldt at Aab ville få svært ved at nå top 6, men at de skal rode rundt dernede er alligevel overraskende. Jeg troede bl.a. VFF ville få en svært sæson 2 og selvfølgelig at Horsens med en historisk smal trup ville dø stille og roligt ud.
Horsens virker bare som et hold der har genfundet lidt af den aura Bo H fik ind i deres hold. De hviler i ikke at være det bedste fodboldhold i superligaen. Ind imellem møder de klasseforskel og bliver kørt rundt i 90 min af eksempelvis Nordsjælland. Det ryster de bare af sig i bussen på vej hjem og slår til imod et såret RFC-mandskab. Han gør et godt stykke arbejde Jens Bertel Askou. De spiller sjældent specielt godt, men de står godt defensivt, og med det samme de ser åbninger hos modstanderne, som kan lulles lidt i søvn af Horsens lave udgangspunkt, så har de AK der stadig er snu og Santos, opondo og musonda, der har fin fart.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
Comment