Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Tror det var fordi MH med sit skoleengelsk og netværk med caféejeren, troede at han gjorde en kongehandel
    Hvem gør så? Andre end Lyngby

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Det er helt sikkert ikke grunden til, at han er købt. Australien var ikke engang favorit til at.komme til VM, da vi hentede ham og han var allerhøjest i periferien af holdet, som han jo også er nu. Hvis han kommer til VM på et yderligt mandat får vi jo noget FIFA-kompensation, men tvivler godt nok på, at han får meget spilletid, hvis overhovedet noget
      Nej, jeg tænker også bare, at det er en (af mange) myte (r), der er opstået herinde.

      I SFÅ blev det nævnt, at han har svært ved at vænne sig til presset i DK, da man i den australske liga angiveligt ikke kan rykke ned.

      Han er nok bare dårligt scoutet. Virker som en sympatisk fyr, men mon ikke han skal tilbage down under og få karrieren på køl igen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvem gør så? Andre end Lyngby
        Beklager, det var et forsøg på en rigtig dårlig fredagsjoke i spiritussen skær...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Beklager, det var et forsøg på en rigtig dårlig fredagsjoke i spiritussen skær...
          Det var heller ikke engang dig jeg ville citere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Hvem er det herinde der bliver ved med at holde fast i, at Horsens rykker ned. Jeg gentager: det gør de ikke!
            Hvem gør så?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvem gør så?
              Tja med dette resultat har Aab 6 point til redning, inden deres kamp selvfølgelig og de møder Silkeborg hjemme.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                Tja med dette resultat har Aab 6 point til redning, inden deres kamp selvfølgelig og de møder Silkeborg hjemme.
                I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Nej, jeg tænker også bare, at det er en (af mange) myte (r), der er opstået herinde.

                  I SFÅ blev det nævnt, at han har svært ved at vænne sig til presset i DK, da man i den australske liga angiveligt ikke kan rykke ned.

                  Han er nok bare dårligt scoutet. Virker som en sympatisk fyr, men mon ikke han skal tilbage down under og få karrieren på køl igen.
                  Jeg tænker også, man håbede han ville steppe op, når han kom til en ny liga og et nyt niveau efter at han tilsyneladende havde haft en fin udvikling i Australien. Det har han så enten ikke rigtigt haft niveauet eller mentaliteten til. Et eller andet sted kan jeg godt forstå, man prøvede det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt
                    Ja det bliver vildt spændende, også i toppen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt
                      Kan du ikke uddybe det regnestykke. Horsens har spillet 22 kampe når de rammer nedryknings- eller mesterskabsspillet.
                      Så mangler der 10 kampe. 10 ud af 32 = 50%???

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        I know. Bare svært at se dem rykke ned. For dem der rammer nedrykningsspillet er kun 50% af sæsonen gået. Så masser af kampe og et transfervindue der kan rykke meget rundt
                        Horsens er stabile (på under middel niveau). Randers og AaB er totalt i tovene. AaB mest. Det hænger overhovedet ikke sammen. Jeg set de fleste af deres kampe. Jeg ville være dybt bekymret, hvis jeg var AaB’er. Jeg tvivler på at pensionisten Hamren kan redde butikken.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Tja med dette resultat har Aab 6 point til redning, inden deres kamp selvfølgelig og de møder Silkeborg hjemme.
                          Og 7 point + målscore for at overhale Horsens.
                          AaB mangler at møde bl.a. OB, Fcm, Fck, Silkeborg og Fcn. Jeg ser ikke at de henter noget som helst på Horsens i de 5 kampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Kan du ikke uddybe det regnestykke. Horsens har spillet 22 kampe når de rammer nedryknings- eller mesterskabsspillet.
                            Så mangler der 10 kampe. 10 ud af 32 = 50%???
                            Efter denne weekend vil alle have spillet 50% af deres respektive sæson uanset om det er mesterskabsspillet eller nedrykning. 16/32=50%
                            Jeg var ikke tydelig nok i min formulering

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Og 7 point + målscore for at overhale Horsens.
                              AaB mangler at møde bl.a. OB, Fcm, Fck, Silkeborg og Fcn. Jeg ser ikke at de henter noget som helst på Horsens i de 5 kampe.
                              En lang vinterpause kan ændre mange ting. Jeg havde inden sæsonen kaldt at Aab ville få svært ved at nå top 6, men at de skal rode rundt dernede er alligevel overraskende. Jeg troede bl.a. VFF ville få en svært sæson 2 og selvfølgelig at Horsens med en historisk smal trup ville dø stille og roligt ud.
                              Horsens virker bare som et hold der har genfundet lidt af den aura Bo H fik ind i deres hold. De hviler i ikke at være det bedste fodboldhold i superligaen. Ind imellem møder de klasseforskel og bliver kørt rundt i 90 min af eksempelvis Nordsjælland. Det ryster de bare af sig i bussen på vej hjem og slår til imod et såret RFC-mandskab. Han gør et godt stykke arbejde Jens Bertel Askou. De spiller sjældent specielt godt, men de står godt defensivt, og med det samme de ser åbninger hos modstanderne, som kan lulles lidt i søvn af Horsens lave udgangspunkt, så har de AK der stadig er snu og Santos, opondo og musonda, der har fin fart.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                En lang vinterpause kan ændre mange ting. Jeg havde inden sæsonen kaldt at Aab ville få svært ved at nå top 6, men at de skal rode rundt dernede er alligevel overraskende. Jeg troede bl.a. VFF ville få en svært sæson 2 og selvfølgelig at Horsens med en historisk smal trup ville dø stille og roligt ud.
                                Horsens virker bare som et hold der har genfundet lidt af den aura Bo H fik ind i deres hold. De hviler i ikke at være det bedste fodboldhold i superligaen. Ind imellem møder de klasseforskel og bliver kørt rundt i 90 min af eksempelvis Nordsjælland. Det ryster de bare af sig i bussen på vej hjem og slår til imod et såret RFC-mandskab. Han gør et godt stykke arbejde Jens Bertel Askou. De spiller sjældent specielt godt, men de står godt defensivt, og med det samme de ser åbninger hos modstanderne, som kan lulles lidt i søvn af Horsens lave udgangspunkt, så har de AK der stadig er snu og Santos, opondo og musonda, der har fin fart.
                                Jeg er helt enig i at ACH har genfundet de gamle dyder, og så har de tilsat godt spil især på CASA arena, og det var en superflot sejr over et (måske) lidt træt RFC-hold. Det bliver superbøvlet på næste søndag i Horsens og ALLE mand skal have glemme det polerede spil og kæmpe r**** ud af bukserne. Jeg tror faktisk det vil være lettere at hive en sejr over BIF hjem end det gør mod ACH pt.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X