Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I forhold til diskussionen omkring talenter på OBs hold, så er jeg nok lidt splittet, jeg vil gerne have at OB har et akademi og har en lokalforankring, fordi OB også er en kulturinstitution.

    På den anden side så skal de talenter der kommer op i superliga truppen også have niveauet til at kunne begå sig.

    Det største problem tror jeg er at man i OB ikke rigtigt har kulturen for at uddanne dygtige fodboldspillere, man har mere kultur for at uddanne tonsere og så henter man de dygtige fodboldspillere ind udefra.
    ​​​​​​
    Det skal man have vendt om så man i OB kan uddanne dygtige fodboldspillere og så hente tonsere ind hvis der er behov for det.

    Det tror jeg også spiller en rolle i forhold til at Mathias Greve, Mikkel Dessler, Christian Sørensen og Anders Klynge ikke er blevet til noget i OB, fordi de ikke er de her tonserspillere som man har en forkærlighed for.
    ​​​​​
    Det vil også betyde noget fordi det så også er de spillere der kan sælges for et beløb der kan være med til at finansiere en fodboldforretning og iøvrigt også gøre at man er mere konkurrencedygtig og ikke hele tiden skal kæmpe op af bakke i forhold til udviklingen i fodbold, fordi spillet kommer kun til at blive mere teknisk og det kommer også til at blive spillet hurtigere, det får man sværere og sværere ved at kompensere for ved at være i god form og kunne løbe langt.

    Her fra vores kamp mod Brøndby Schwartau
    ​​​​​modtager bolden, ligger den til rette, bliver retvendt og afslutter kvalificeret med sit venstreben på tre berøringer:
    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...01/video.shtml

    Schwartau er højrebenet og 16 år gammel. Det kan du altså ikke kompensere for ved at være i god form eller ved at kunne løbe. Hvis du vil konkurrere så skal du være god til fodbold.

    Comment


      https://www.bt.dk/fodbold/fyret-efte...l-sportschefen

      Ole spion er igen ledig på markedet. Vi bider forhåbentlig ikke på igen.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        https://www.bt.dk/fodbold/fyret-efte...l-sportschefen

        Ole spion er igen ledig på markedet. Vi bider forhåbentlig ikke på igen.
        Som jeg skrev tidligere har Ole Spion været til møde med Bjørn W i morges

        Comment


          Halvleg i U-18 landskampen som er finalen i en svensk turnering en står 1-1 her ved halvleg McCoy og Gustav Jensen fra OB på banen, Hansborg på bænken. Jeg fik ikke set så meget af første halvleg, nu må vi lige se her i 2 om der kan komme noget OB magi.

          Comment


            Måske et sted at sætte ind …

            https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...ntaltraener_2/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Mental træning er helt sikkert et område vi godt kan opprioritere og Cristian Engell kommer helt sikkert ikke til at gå ledig ret længe. Fint med mig hvis OB kan lokke ham til Fyn.

              Comment


                Danmark U-18 vinder efter straffesparkskonkurence, Hansborg brænder men viser at han godt ved hvordan man sparker til en bold, det var et udmærket forsøg.

                Theo Sander ustyrlig på kassen og napper 3 af sparkene.

                Jeg ville gerne have skrevet noget mere udførligt, men det var en kamp der blev spillet i øs regnvejr på en svensk kunstgræsbane, det var sgu lidt halvsvært lige og holde fokusset :-D
                ​​​​

                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Som jeg skrev tidligere har Ole Spion været til møde med Bjørn W i morges
                  BW har sagt at et nyt set-up på den del i OB er fremtiden med to chefscouts , og at Ole var en vigtig brik i hans (BWs) ændringer i organisationen indtil han valgte Helsingør til. Måske der var tale om et oplysende møde hvor der blev snakket om rollefordelinger osv., så de hver især kan vurdere om der noget at bygge på.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Er Jebali røget ud af Tunesiens landsholdstrup ?

                    Kan se, at han ikke var med i dag mod Brasilien.

                    Comment


                      Han var da vidst på bænken. 1-4 ved pausen og et rødt kort. Så er det svært at blive skiftet ind som offensiv spiller.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Han var da vidst på bænken. 1-4 ved pausen og et rødt kort. Så er det svært at blive skiftet ind som offensiv spiller.
                        Okay, for på nogle hjemmesider er han på bænken og andre ikke

                        Comment


                          Ifølge Livescore var han på bænken

                          Comment


                            Han var på bænken. Det er fint de sparer ham, så kan han lave en hattrick på fredag

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...p-i-fck-toppen

                              det er ikke kun på banen at FCK har udfordringer ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Jebali er månedens spiller

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...f-superligaen/

                                Se videoen. De tager sgu fusen på ham

                                Comment

                                Working...
                                X