Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Danmark foran med to i U-19 kampen med Magnus Worsøe på mål. Han har ikke haft meget at lave det der har været har han haft styr på, lige bortset fra en enkelt gang hvor han skal spille sig ud af presset hvor det er ved at brænde på for ham.

    Ellers så står georgierne 10 mand bag bolden og Danmark dominerer kampen.

    Charly er på bænken, så må vi håbe han kommer ind i 2 halvleg. Danmark kunne ihvertfald godt bruge lidt hurtige fødder.

    Der er en bruger i transfer tråden der har gjort opmærksom på Alexander Lyng fra Helsingør han spiller og han gør det rigtigt godt.
    ​​​​​

    Comment


      Den ender 3-1 til Danmark. Magnus kan ikke gøre så meget ved målet, og de forsøg Georgien ellers har har han styr på.

      Charly kommer ind efter Ca 60 og har efter 30 sekunder en situation hvor han lige sætter sin mand og kommer til en afslutning, han flere gode aktioner hvor han gerne vil ind og udfordre sin mand, klart en god indskiftning af DK.

      ​​​​​​

      Comment


        Imens i andre står ude i Marie lyst og fryser så ser jeg Danmarks u-17 kamp mod Østrig ved halvlegen står den 3 - 0 til DK. Vi har selvfølgelig Slotsager på holdet, som spiller med en stor ro og gerne vil spille bolden op mellem kæderne en god kamp af ham. Og så er der med nummer 6, Nikolaj Juul på den defensive midtbane og han giver mig godt nok julelys i øjnene, jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke har hørt noget til ham, han bliver god ham der, jeg håber at vi får ham at se på Odense stadion, han har lige lavet en hockey assist, hvor han modtager bolden på venstre side af eget felt, sætter to mand iskoldt og slår en tværaflevering frem i banen som ender i en Lund-Jensen scoring, som iøvrigt gerne må komme tilbage til OB hvis det der u'lands eventyr mislykkedes.

        Men Nikolaj Juul, det navn tror jeg godt man kan vende sig til i Odense.

        Comment


          Jojo, kritik må de ikke gerne høre i plastikklubben og de har det vel ikke særlig sjovt der:
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sgu-ligeglad
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Imens i andre står ude i Marie lyst og fryser så ser jeg Danmarks u-17 kamp mod Østrig ved halvlegen står den 3 - 0 til DK. Vi har selvfølgelig Slotsager på holdet, som spiller med en stor ro og gerne vil spille bolden op mellem kæderne en god kamp af ham. Og så er der med nummer 6, Nikolaj Juul på den defensive midtbane og han giver mig godt nok julelys i øjnene, jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke har hørt noget til ham, han bliver god ham der, jeg håber at vi får ham at se på Odense stadion, han har lige lavet en hockey assist, hvor han modtager bolden på venstre side af eget felt, sætter to mand iskoldt og slår en tværaflevering frem i banen som ender i en Lund-Jensen scoring, som iøvrigt gerne må komme tilbage til OB hvis det der u'lands eventyr mislykkedes.

            Men Nikolaj Juul, det navn tror jeg godt man kan vende sig til i Odense.
            Kampen ende 4-2 til DK.

            ​​​​​Det østrigske fodboldforbunds streamingtjeneste er lavet i helvede og derfor fik jeg ikke set 2 halvleg.

            Tobias Lund-Jensen lavede to mål. OB havde både Slotsager og Juul i kamp og det som jeg så af kampen der spillede de begge to med stor ro på et virkeligt godt U-17 hold.

            Comment


              Jebali nomineret til månedens spiller

              https://bold.dk/fodbold/nyheder/jeba...edens-spiller/

              Comment


                O-0 ved pausen i u-17 landskampen mellem Østrig - Danmark.

                DK stiller op uden Lund-Jensen, Slotsager og Nikolai Juul, Især de to sidste er savnet, østrigerne har et overtag og Danmark har svært ved at spille sig igennem deres pres.

                ​​​​​Ind med Slotsager så der kan komme lidt ro på og Juul så vi kan få mere kontrol over midtbanen.

                Comment


                  Kampen ender 2 - 0 til Danmark.

                  Nikolaj Juul og Slotsager kommer ind i 2 halvleg. Slotsager har ikke meget at se til men det han har løser han fint og der er væsentligt mere ro i bagkæden end der var i 1 halvleg.

                  Nikolaj Juul er her, der og alle vegne fra sin 6'er position, op af kanten, kommer med i feltet og skaber overtals situationer, er konstant spilbar i det opbyggende spil, god i presset, minder lidt om en ung Tverskov.

                  Comment


                    1 halvleg af Danmark - Montenegro U19 fløjtet af, den står 4-0 til DK. Montenegros u-19 hold er ikke ligefrem FC Barcelona skal dog siges men indtil videre trods alt en flot kamp af DK.

                    Charly er eneste OB'er i startopstillingen, han har kort før pausefløjtet en afslutning der desværre går lige på keeperen, ellers byder han sig flot til og er blandt andet kommet til 2 fine indlæg hvor den ene burde have givet en assist, han bør bestemt være i betragtning til kampen mod England på tirsdag.

                    ​​​​​Han har også nogle fine ting hvor han lige fikst prøve og vippe den videre til angriberen og så har fået et gult kort.

                    Come on Charly lige lave en enkelt eller to i 2 halvleg.
                    Last edited by Striwetforlivet!; 24-09-2022, 17:52.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      1 halvleg af Danmark - Montenegro U19 fløjtet af, den står 4-0 til DK. Montenegros u-19 hold er ikke ligefrem FC Barcelona skal dog siges men indtil videre trods alt en flot kamp af DK.

                      Charly er eneste OB'er i startopstillingen, han har kort før pausefløjtet en afslutning der desværre går lige på keeperen, ellers byder han sig flot til og er blandt andet kommet til 2 fine indlæg hvor den ene burde have givet en assist, han bør bestemt være i betragtning til kampen mod England på tirsdag.

                      ​​​​​Han har også nogle fine ting hvor han lige fikst prøve og vippe den videre til angriberen og så har fået et gult kort.

                      Come on Charly lige lave en enkelt eller to i 2 halvleg.
                      Hvordan gik 2. Halvleg?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvordan gik 2. Halvleg?
                        Den ender 6-1 til Danmark, Charly på tavlen efter at havde flugtet den ind tæt på mål i det korte hjørne. Charly fik vist sig fint frem og var med i meget af Danmarks spil på den sidste tredjedel af banen.

                        En anden halvleg der bar præg af at kampen fra dansk side var lukket tidligt og derfor blev den brugt til at øve korte touches og hurtigt kombinations spil.

                        Charly viste blandt andet at han har nogle modbydelige hurtige fødder når det kommer til at drible og havde også flere gode kombinationer.

                        Jeg holder fast i at han må være i spil til tirsdagens kamp mod England.

                        OBs anden mand i truppen Magnus Worsøe Nielsen, var i dag erstattet af en ung FC Nordsjælland keeper som i bedste Nordsjælland stil, var så meget god med fødderne, men dog ikke nogen speciel sikker sidste skanse, han bør også være i spil til tirsdagens kamp.
                        ​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Den ender 6-1 til Danmark, Charly på tavlen efter at havde flugtet den ind tæt på mål i det korte hjørne. Charly fik vist sig fint frem og var med i meget af Danmarks spil på den sidste tredjedel af banen.

                          En anden halvleg der bar præg af at kampen fra dansk side var lukket tidligt og derfor blev den brugt til at øve korte touches og hurtigt kombinations spil.

                          Charly viste blandt andet at han har nogle modbydelige hurtige fødder når det kommer til at drible og havde også flere gode kombinationer.

                          Jeg holder fast i at han må være i spil til tirsdagens kamp mod England.

                          OBs anden mand i truppen Magnus Worsøe Nielsen, var i dag erstattet af en ung FC Nordsjælland keeper som i bedste Nordsjælland stil, var så meget god med fødderne, men dog ikke nogen speciel sikker sidste skanse, han bør også være i spil til tirsdagens kamp.
                          ​​​​
                          Tak for det. Lidt træls vi ikke havde Aske med også.

                          Breum og Grubbe er nok på U20 næste gang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tak for det. Lidt træls vi ikke havde Aske med også.

                            Breum og Grubbe er nok på U20 næste gang
                            Vi stillede med Patrick Dorgu på venstreback i dag, som også er en teknisk/fysisk stærk back, han kom til en hel del, men var også ansvarlig for Montenegro mål, da han kommer alt for sent i en tackling, som bliver til en stempling ned
                            Af ankelen på den Montenegrinske spiller og dermed begår han straffespark, det så klodset ud.

                            Kan Aske holde snuden i sporet og stille og roligt ligge på så burde det ikke være umuligt at slå Dorgu af: https://www.transfermarkt.com/patric...spieler/926952

                            Lad os håbe på Breum og Grubbe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Vi stillede med Patrick Dorgu på venstreback i dag, som også er en teknisk/fysisk stærk back, han kom til en hel del, men var også ansvarlig for Montenegro mål, da han kommer alt for sent i en tackling, som bliver til en stempling ned
                              Af ankelen på den Montenegrinske spiller og dermed begår han straffespark, det så klodset ud.

                              Kan Aske holde snuden i sporet og stille og roligt ligge på så burde det ikke være umuligt at slå Dorgu af: https://www.transfermarkt.com/patric...spieler/926952

                              Lad os håbe på Breum og Grubbe.
                              Hvis han erobrer den VB hos os og ellers gør det fint er der vel gode muligheder for at komme på et eller andet U hold.
                              Breum og Grubbe føler jeg mig sikker på er på U20 næste gang. Så må vi se om de snart tager U21 springet og det mindste kommer i truppen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis han erobrer den VB hos os og ellers gør det fint er der vel gode muligheder for at komme på et eller andet U hold.
                                Breum og Grubbe føler jeg mig sikker på er på U20 næste gang. Så må vi se om de snart tager U21 springet og det mindste kommer i truppen
                                Jeg tror de begge to ender på u-21. Jeg deler slet ikke den bekymring nogen har omkring Breum, han skal nok komme igang, han er en vældig god fodboldspiller.

                                Jeg er heller ikke i tvivl om at han kommer på U-20 holdet. Han ville sagtens kunne komme på det hold der spiller i dag.

                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X