Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Uanset hvordan vi vender og drejer det, så var det den helt rigtige beslutning for alle parter at skilles. Hvis Kasper kan få succes et andet sted er det jo bare fantastisk, det ville han dog aldrig få i OBTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hvis BIF, FCM og Horsens vinder i denne rund, er der vist tale om den markant mest isolerede bund 3 efter 6 runder i Superligaens historie. Og de tre sejre er jo ikke engang urealistiske7. ACH (O) 5 2 2 1 5-4 8 8. FCM (P) 5 1 3 1 13-11 6 9. BIF 5 2 0 3 5-9 6 10. AaB 5 0 2 3 3-8 2 11. LBK (O) 6 0 2 4 6-12 2 12. OB 5 0 1 4 4-13 1
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFcm har godt problemer med alle deres humørspillere og spillere, som mener de er større end holdet. Lidt modgang og ingen løber tilbage og AGF scorer til 2-0.
De skal snart have sig en træner, der kan bænke alle de fejlcastede spillere.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hvem taler du om nu.?
Alle tre spillere har vilde kompetencer, men når de ikke er nere holdspillere og stærkere i modgang, bliver de bare en hæmsko. Tror Gravesen kommer til at konfrontere deres træner med det om få min.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Han må tale i vildelse, selvfølgelig skal de beholde ham de har nu så længe som muligt.
Talte nu mere objektivt om FCMs situation her Sæsonen 22-23 tråden. Håber det er lovligt, eller kommer Forum-betjentene efter mig….
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægFcm har godt problemer med alle deres humørspillere og spillere, som mener de er større end holdet. Lidt modgang og ingen løber tilbage og AGF scorer til 2-0.
De skal snart have sig en træner, der kan bænke alle de fejlcastede spillere.
Jeg synes, du skal huske at give kredit til AGF og deres nye træner Uwe Røsler, som virkelig har fået styr på tropperne. Det ligner helt klart et top 6 hold. Her kan man se, hvad en dygtig træner på kort til kan opnå med et middelmådigt hold !
Håber OB snart finder en lignende trænertype.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hehe. For OBs skyld måske. Tror nu hellere jeg vil møde AGF i nedrykningsspillet end FCM.
Talte nu mere objektivt om FCMs situation her Sæsonen 22-23 tråden. Håber det er lovligt, eller kommer Forum-betjentene efter mig….
I forhold til taberslutspillet, så er jeg bange for, at vi kun skal koncentrere os om at holde Lyngby og et hold mere under os.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Du har helt ret i din analyse, men for mit vedkommende er det glædeligt hver gang Herning/Ikast sætter point til.
I forhold til taberslutspillet, så er jeg bange for, at vi kun skal koncentrere os om at holde Lyngby og et hold mere under os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Sisto er gift for et fodboldhold. Kaba og Brumado spiller for sig selv. Følg de her tre spillere og læg mærke til hvor mange chancer der kunne spillet større, hvis de ikke kun havde blik for sig selv. I Benfica kunne Sisto have afleveret til to alene med målmanden-situationer. Men han afslutter fra en håbløs situation. I dag afslutter han også på alt.
Alle tre spillere har vilde kompetencer, men når de ikke er nere holdspillere og stærkere i modgang, bliver de bare en hæmsko. Tror Gravesen kommer til at konfrontere deres træner med det om få min.
Fcm primadonnaer interesserer mig ikke.
Comment
Comment