Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det forudsætter jo, at vurderingen bliver, at det er Alm som person der er problemet og ikke det han står for.

    Det kan jo godt være det der bliver konklusionen en dag, men for mig er det altid en lidt voldsom beslutning, når man fyrer en træner og forfremmer en assistent, for det man lidt siger med den beslutning er jo, at det ikke er ny inspiration udefra der er brug for, men at det er cheftrænerens person der begrænser de gode kræfter man allerede har i organisationen i at udfolde dem. Det er i hvert fald en ret kedelig egenskab at have.

    Og så må vi jo også sige, at historikken i OB tilsiger, at næste træner skal være en udefra og et stilskifte i forhold til den forrige. Med det i baghovedet, ligger den jo lige til højrebenet, at OBs næste cheftræner hedder Bo Henriksen, og hans projekt skal være at gøre holdet mere fysisk og direkte, tilbage i retning af "det klassiske OB-DNA" og spillestilen på akademiet, fremfor det Nordsjælland-light projekt der er gang i nu.
    Lige netop med Hjortebjerg ville det vel ikke være et tema, han har trods alt kun været en del af projektet i en måneds tid. Ikke at jeg har nogensomhelst fornemmelse af, at det er den vej, man ville gå. Jeg ville nu også synes det var forhastet at fyre Alm pt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner
      Hvis det er Alm og Vejle du tænker på her må det jo også med at VB i Alms tid var i en ekstraordinær vanskelig situation med en komplet ufærdig trup med ufatteligt mange nye ansigter i truppen .. 15 nye så vidt jeg erindre. BW har før arbejdet med Alm hinsidan og fyret ham, men han har også i et interview efter starten i OB sagt at Alm er ekstremt kvalificeret træner.

      Det er Carit Falch han skriver om :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er Carit Falch han skriver om :)
        My baaad .. jeg sletter det omgående

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          https://www.tv2fyn.dk/fyn/bo-henriks...-siger-ekspert

          Comment


            Bo ville være drømmetræneren. Han er en dygtig træner og han har noget fanden i voldskhed som OB har manglet.
            Meget kan man sige om Bo, men han holder ikke fast i noget der aldrig kommer til at virke.

            En fyring af Alm kommer til at ske snart alligevel og Bo er bare en oplagt afløser.

            Comment




              "afstemning, hvor Bo Henriksen blev stemt ind som den træner, fynboerne helst ville have som ny træner i klubben. Michael Laudrup blev nummer to i afstemningen."



              Det er enten Bo Henriksen eller Michael Laudrup, der er ikke noget midt imellem.

              Comment


                Kæmpe nej tak, magter ikke at høre på det skrigeri hver uge, og ej heller hans primitive rædselsfulde fodbold.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Bo ville være drømmetræneren. Han er en dygtig træner og han har noget fanden i voldskhed som OB har manglet.
                  Meget kan man sige om Bo, men han holder ikke fast i noget der aldrig kommer til at virke.

                  En fyring af Alm kommer til at ske snart alligevel og Bo er bare en oplagt afløser.
                  Syntes ikke han er fanden i voldsk, syntes han er utålelig skabet og konstant føler sig bortdømt.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Syntes ikke han er fanden i voldsk, syntes han er utålelig skabet og konstant føler sig bortdømt.
                    Ja han er ofte ret træls at lytte til under kampene. Men han kan være nok så træls og pive nok så meget, så længe han vinder er jeg egentlig ligeglad med alt det andet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Ja, det er sgu næsten legendarisk. På den ene side en udadfarende skrigehals, og på den anden side en introvert og næsten ikke kommunikerende landsholdslegende.
                      nå, det bliver nok ikke nogen af dem, men jeg savner noget vildskab på sidelinjen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                        Ja han er ofte ret træls at lytte til under kampene. Men han kan være nok så træls og pive nok så meget, så længe han vinder er jeg egentlig ligeglad med alt det andet
                        Lidt som spilleren, der er et dumt svin. Men hvis han er vores dumme svin, så er han god nok

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                          Ja, det er sgu næsten legendarisk. På den ene side en udadfarende skrigehals, og på den anden side en introvert og næsten ikke kommunikerende landsholdslegende.
                          nå, det bliver nok ikke nogen af dem, men jeg savner noget vildskab på sidelinjen.
                          Laudrup Swansealona eller Bo Henriksen Horsens "nu parkerer vi bussen, spiller med 10 mand i eget felt og så en kæmpe en oppe i deres, vi kan slå lange bolde efter" det er jo også rent taktisk fra den ene yderlighed til den anden.

                          Bo H har altid haft det der vanvid over sig, jeg kan godt huske da han spillede i OB.

                          Man kan tilknytte ham som vanvittig mentaltræner primært rettet mod OBs fans, man skal altså ikke undervurdere den der naturlige entusiasme han kan komme med.





                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Laudrup Swansealona eller Bo Henriksen Horsens "nu parkerer vi bussen, spiller med 10 mand i eget felt og så en kæmpe en oppe i deres, vi kan slå lange bolde efter" det er jo også rent taktisk fra den ene yderlighed til den anden.

                            Bo H har altid haft det der vanvid over sig, jeg kan godt huske da han spillede i OB.

                            Man kan tilknytte ham som vanvittig mentaltræner primært rettet mod OBs fans, man skal altså ikke undervurdere den der naturlige entusiasme han kan komme med.




                            Tror det virker kortvarigt. Du så er super FCM hold i starten og så faldt de sammen og var i pokalfinalen ikke bedre end nummer 8 i ligaen.

                            det samme med David i GF. Du kan flytte noget i er periode, men hvis du ikke har NFs evner til at vende en kamp, så vil jeg heller have NIels Frederiksen, såfremt han ikke bliver i BIF.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Tror det virker kortvarigt. Du så er super FCM hold i starten og så faldt de sammen og var i pokalfinalen ikke bedre end nummer 8 i ligaen.

                              det samme med David i GF. Du kan flytte noget i er periode, men hvis du ikke har NFs evner til at vende en kamp, så vil jeg heller have NIels Frederiksen, såfremt han ikke bliver i BIF.
                              Nu var Bo trods alt 7 år i Brønshøj og 6 år i Horsens og begge klubber dykkede da han forlod dem.
                              Jeg tror heller ikke at Bo ville passe ind, for vi har simpelthen ikke spillere der vil dø for konceptet og løbe den ekstra meter for ham ved siden af... Desværre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                                Nu var Bo trods alt 7 år i Brønshøj og 6 år i Horsens og begge klubber dykkede da han forlod dem.
                                Jeg tror heller ikke at Bo ville passe ind, for vi har simpelthen ikke spillere der vil dø for konceptet og løbe den ekstra meter for ham ved siden af... Desværre
                                Det er i virkeligheden min største anke mod Bo H i OB - han har endnu ikke bevist sig som typen, der bygger ting op, der er langstidsholdbare, når hans personlighed ikke er der til at binde det hele sammen.

                                Comment

                                Working...
                                X