Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Og jeg er da heller ikke helt enig i alt BW siger; ja vi KAN med et bedre forsvar måske komme i top 6 - men de andre hold forstærker sig også og tvivler meget på vi indhenter dem på denne måde.
Jebali på top - den forstår jeg heller ikke. Mener klart han er bedre længere tilbage, men det giver selvf plads til frøkjær - kan også være det spiller ind. Og Får man gang i Baskim igen så ser angrebet igen fint ud...men kan man det?
Målmandsposten kan jeg bedre følge, HC har spillet en sæson, været klart for svingende men også vidst prøver på et godt niveau. Skal man følge strategien om at sælge flere unge spillere (gerne for store penge) så er man også nødt til at give dem tid - og det kan koste på den lange bane. Men det er en udsat position og hvor lang snor er nok?
Endelig så savner jeg stadig noget vilje til at "gå efter det" - at man udviser nogle ambitioner og skaber lidt begejstring. Ikke meget hype man skaber frem mod næste sæson med "vi skal lukke lidt færre mål ind". Og oven på den enorme glæde det var at komme i pokalfinalen - muligheden for at vinde noget igen, der er det lidt en spand koldt vand at man ikke vil noget mere.
Det kan være det kommer på den lange bane men syntes godt nok vi har vente længe på noget succes efterhånden - og det lugter langt væk af endnu en mellem sæson, for selv om vi lige skulle snige os med i top 6 har vi så reelt noget at gøre der?
Jeg har stadig tiltro til projektet med Bjørn ved roret - for det lyder som om han ved hvad han snakker om, men savner sgu lidt begejstring - nu og her, frem mod den nye sæson, ikke om 2-3 år, måske
Comment