Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Hov hov hov, vi havde en flot stime i taberslutspillet og blev en flot nummer 2 over de 10 kampe.
    Det udløser naturligt en spirende optimisme i OB, og hos nogle fans og eksperter.


    Men jeg er nu enig med dig, som truppen ser ud pt vil jeg ikke spille ret mange ører på vi kommer i top 6.
    Helt enig, det er godt at være optimistisk. Men Hemme blev med rette hånet for at sige det er et top 6 hold. Det var det ikke den gang - og det er det ikke nu.
    Ligaen er lige, meget lige. 3 gode indkøb gør en enorm forskel. Ellers skal det være en stolpe ind sæson, hvis dette hold skal i top 6.
    pokal finale, jo jo - glad for den, men mod FCN spillede vi en mand i overtal meget længe og fik først udlignet efter 89. Så den finale var virkelig en stolpe ind turnering

    Comment


      #17
      Jeg syntes at forberedelserne mod næste sæson er virkelig gode. Måske ikke hvis man drømmer om Top6 og europa.
      Men vi har byttet Hemmingsen med en yderst kompetent direktør som indtil videre siger alle de rigtige ting og virker som en der har styr på det.
      Vi er kommet af med 3-4 spillere fra det tynde øl og fået spændende talenter ind på 18-19 år. Den uslebne diamant endda på leje så vi kan se inden vi køber.
      Af de sidste 3 indkøb har vi haft en succesrate på 2,5. Ivan og Nico er gode og King bliver det måske.

      Maybe the best is yet to come?

      Indtil videre forbeholder jeg mig retten til at være positivt indstillet imod næste sæson

      Comment


        #18
        Er fuldstændig enig med overståede.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Ny strategi
          Ny træner
          Ny spillestil
          Ny sportschef som man i øvrigt venter på ..
          Nye assistenter der skiftes ud igen
          Farvel til Henrik Hansen
          Farvel til Hemmingsen
          Nye spillere (der vel ikke kommer lige ud af strategien)
          Fyld selv på.

          Som værende en der er “midt” i en fusion mellem to virksomheder der blev annonceret for lang tid siden og som endnu ikke er eksekveret og løbende ændres så forstår jeg godt at spillerene ikke har kunnet levere fuldt ud på banen når så meget udenfor banen har været noget rod …

          Jeg er helt med på at man ikke skal lulle sig i søvn af et pokaleventyr eller en god stime i nedrykningsspillet men jeg tror på at Alm har sat en retning som der holdes fast i, at spillerne kan præstere bedre som hold når det er spillet sammen og det kræver kontinuitet og ikke for mange nye konstallationer.
          Kan man dertil få to - tre forstærkninger i forhold til JJT, Kadrii og måske Larsen her til sommer tror jeg at der er en stamme at bygge på med forlængelser til Tverskov og måske Aron.
          Jeg tror på spillestilen og på at der vil være mere ro på, på de interne linjer og holdet har reelt scoret mål nok til top6 men der er gået for mange mål ind og for mange af dem på personlige fejl. Fejl grundet usikkerhed som man kan arbejde med og med Tverskov foran centerforsvaret er jeg mere tryg end på noget tidspunkt i sidste sæson.
          Det du taler om her gælder vel mest det langsigtede og ikke det kortsigtede, hvis du spørger mig. De samme spillere bliver ikke pludseligt så meget bedre at 4 sejre ud af 22 i en regulær sæson bliver vekslet til en sikker top 6 placering. Det synes jeg er det overvejende mest sandsynlige.

          Jeg tror stadig på at balancen på holdet simpelthen ikke er der. Og det skyldes mere typerne på holdet end noget som helst andet. Der er for mange humørspillere i angrebet og ustabile forsvar og midtbanespillere i det øvrige set up. Så er det sådan set lige meget, sat på spidsen, om der er en spillestil eller ej.

          Jeg har tidligere forklaret, hvad det er, jeg mener med et eksempel fra mit eget "fodboldliv", hvor jeg har en holdkammerat, der kører sit eget show og ligger afleveringer som han selv ville have dem, upåagtet om dem han afleverer til ikke er lige så hurtige til at løbe bolde op, som han selv er. Resultatet bliver alt for mange fejlafleveringer og misforståelser. Og det forsvinder ikke, fordi typen er fastlåst og ændrer ikke sit spil.

          Princippet her er at sammensætning af typer er lige så vigtig som implementering af spillestil. Hvis ikke vigtigere. Så på den baggrund tror jeg ikke på top 6 med den nuværende intakte trup. Omend jeg ville elske, hvis de modbeviste mig og min teori. Det har den ene trup og hold efter det anden de sidste mange år endnu ikke gjort, så jeg tror desværre odds'ne er i min favør.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Det syntes jeg egentlig ikke .. der har måske været perioder hvor der har været enkelte bedre spillere men det er lang tid siden at man har set et bedre hold eller bedre spillestil .. det stak helt af under JM med alt den tilpasning i hver kamp til hver modstander .. jeg tror på at en holdindsats med få individualister der inden for rammerne af hvad hele holdet kan og vil er bedre end 7-8 gode spillere på banen .. i det lange løb … nu ser man de to oprykkere har gjort set godt inderne sæson .. det er jo fordi de har et hold, de har en spillestil de er tro mod og kan læne sig op ad og nu skal de begge spille europæisk ..
            Og så er det vel ikke en hemmelighed at specielt JH ikke havde ide om at skabe et hold men købte på må og få .. KN hentede sine kendte spillere men de passede jo ikke med resten ..

            Man kan selvfølgelig spørge til hvorfor KN har kunnet skabe et hold i Silkeborg men ikke kunne i Odense …

            Man kan købe sig til et topplacering som FCM og FCK gør og OB gjorde for +10 år siden men det er tydeligvis ikke vejen for OB at gå ..

            Jeg tror på en bedre sæson men ja, det kræver nok en forlængelse med en motiveret Tverskov og to, tre forstærkninger med Jebalis klasse og Mihajlos indstilling ..

            Og så tror jeg ikke at man skal underkende at der på ledelsesniveau er anerkendt at klubben har skruet for meget ned i forhold til konkurrenterne og at der er mandet op udenfor banen, at der er mandet op på Akademiet og fanscenen har været outstanding i denne ringe sæson - hvad kan det ikke blive til med en god start ..

            Jeg tillader mig en smule positivitet indtil bolden begynder at rulle ..
            Fedt med noget optimisme, som jeg på mange måder deler. På Mediano ligger en podcast "Mediano Update #1" hvor paneltdelagerne også er ret positive omkring OB og især den retning /strategi og spillestil vi langsomt bliver bedre og bedre til at eksekvere. Naturligvis skal truppen tilføres noget kvalititet. Vi mangler eksempelvis skarphed helt i front og med Tverskov på midtbanen så mener jeg også vores midterforsvar har brug for en virkelig stærk makker til Ivansevic indtil unge gutter som Grubbe,Slotsager, Østrøm osv. er klar til at overtage. Jeg synes det er ekstremt positivt ar vi har fået Bjørn W. ind som fodboldchef og han får stille og roligt opbygget en stærk organisation omkring sig så vi også kan udvide med noget akademi eller lign i Afrika sandsynligvis. Ansættelsen af Frank Hjortebjerg som ekstra assistenttræner, er jeg helt sikker på bliver en kæmpe opgradering.
            Jeg er meget spændt på hvilke af de unge fra akademiet vi hiver op i superligatruppen allerede nu (Hansborg, Slotsager, Augustinus-Jensen ser især spændende ud allerede). Jeg er meget spændt på hvad vi henter ind til 9'er positionen til at supplere og presse Max Fenger. I mit univers er det den absolut vigtigste signing, da netop skarphed på den position er altafgørende for at vi kan tage næste skridt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              jeg har endnu tiltro til BW - og jeg tror godt han er klar over der skal noget til hvis vi skal gøre os i top 6.

              og så er jeg i øvrigt så træt af at snakke top 6 - som om det er noget stort at opnå det. Jeg er med på det er længe siden vi har blandet os i toppen og at top 6 målet (forhåbentlig blot er en sten på vejen til noget mere)
              Top 6 er ledelsens kæphest, ikke min. Jeg vil se konkrete resultater, før jeg placerer min tillid til projektet og de mennesker, der udfører det.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg syntes at forberedelserne mod næste sæson er virkelig gode. Måske ikke hvis man drømmer om Top6 og europa.
                Men vi har byttet Hemmingsen med en yderst kompetent direktør som indtil videre siger alle de rigtige ting og virker som en der har styr på det.
                Vi er kommet af med 3-4 spillere fra det tynde øl og fået spændende talenter ind på 18-19 år. Den uslebne diamant endda på leje så vi kan se inden vi køber.
                Af de sidste 3 indkøb har vi haft en succesrate på 2,5. Ivan og Nico er gode og King bliver det måske.

                Maybe the best is yet to come?

                Indtil videre forbeholder jeg mig retten til at være positivt indstillet imod næste sæson
                Håbet deler vi altid. Men når realiteterne gentagende gange har overhalet håbet, så kan man vel ikke bebrejde hverken mig eller nogen andre, at tænke i de mere pessimistiske baner? Især kortsigtet, når nu BW er i gang med genopbygning efter bulldozeren Jesper Hansen.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Håbet deler vi altid. Men når realiteterne gentagende gange har overhalet håbet, så kan man vel ikke bebrejde hverken mig eller nogen andre, at tænke i de mere pessimistiske baner? Især kortsigtet, når nu BW er i gang med genopbygning efter bulldozeren Jesper Hansen.

                  MvH ChrisOB
                  Jeg kan om nogen sagtens forstå at mange er skeptiske. Det har OB gjort sig fortjent til.

                  Men der tegner sig et billede af kompetencer og professionalisme i Ådalen som vi aldrig har set før.

                  1) Mange har tænkt: Prøv nu at finde det sorte offensive guld.. Bum.. Done.. På den bedst tænklige måde med 1 års leje
                  2) Få Grubbe hjem da han vil passe perfekt ind. Bum. Done
                  3) Stort fokus på at opskalere Data og Scouting. Igangsat
                  4) Alle der hentes ind fra nu skal være et stort talent eller en stor profil. Eller begge dele. Intet imellem. Tak Bjørn. Hvor svært kan det være?
                  5) Vi er ikke længere til grin i medier og i fodbold Danmark. Skøøønt
                  6) Der bliver arbejdet på noget akademi eller samarbejdsklub i udlandet. Måske Afrika. Mega spændende projekt


                  Vi må se 1/9 om vi kan tillade os at være optimistiske på den korte bane

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg kan om nogen sagtens forstå at mange er skeptiske. Det har OB gjort sig fortjent til.

                    Men der tegner sig et billede af kompetencer og professionalisme i Ådalen som vi aldrig har set før.

                    1) Mange har tænkt: Prøv nu at finde det sorte offensive guld.. Bum.. Done.. På den bedst tænklige måde med 1 års leje
                    2) Få Grubbe hjem da han vil passe perfekt ind. Bum. Done
                    3) Stort fokus på at opskalere Data og Scouting. Igangsat
                    4) Alle der hentes ind fra nu skal være et stort talent eller en stor profil. Eller begge dele. Intet imellem. Tak Bjørn. Hvor svært kan det være?
                    5) Vi er ikke længere til grin i medier og i fodbold Danmark. Skøøønt
                    6) Der bliver arbejdet på noget akademi eller samarbejdsklub i udlandet. Måske Afrika. Mega spændende projekt


                    Vi må se 1/9 om vi kan tillade os at være optimistiske på den korte bane
                    Det er på den korte bane, jeg mener folk er for optimistiske. Du aner reelt ikke, at nogen af de ting kommer til at give dividenter på den korte bane. Jeg synes også alt det dér lyder vildt spændende, og jeg er optimistisk med hensyn til at vi nu endelig har fået ægte kompetence ind i set uppet i form af en outsourcet støttepædagog for en til tider amatøragtig ledelse.

                    Det ændrer ikke på, at det kan være lidt naivt at tro, at det ændrer ret meget på den korte bane.

                    Vi skal hente grydeklare profiler, fordi konkurrenterne rykker også. De henter 22-årige forsvarsprofiler fra Holland, der allerede har bevist sig på højeste niveau. Eller offensive kantspillere fra nedrykkere, som har været i kikkerten hos større klubber.

                    Top 6 fordrer forstærkninger af en trup der kun vandt 4 ud af 22 kampe i en regulær sæson.

                    Sorry, men der er ingen andre veje.

                    MvH ChrisOB
                    Last edited by ChrisOB; 01-06-2022, 08:50.
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Det er på den korte bane, jeg mener folk er for optimistiske. Du aner reelt ikke, at nogen af de ting kommer til at give dividenter på den korte bane. Jeg synes også alt det dér lyder vildt spændende, og jeg er optimistisk med hensyn til at vi nu endelig har fået ægte kompetence ind i set uppet i form af en outsourcet støttepædagog for en til tider amatøragtig ledelse.

                      Det ændrer ikke på, at det kan være lidt naivt at tro, at det ændrer ret meget på den korte bane.

                      Vi skal hente grydeklare profiler, fordi konkurrenterne rykker også. De henter 22-årige forsvarsprofiler fra Holland, der allerede har bevist sig på højeste niveau. Eller offensive kantspillere fra nedrykkere, som har været i kikkerten hos større klubber.

                      Top 6 fordrer forstærkninger af en trup der kun vandt 4 ud af 22 kampe i en regulær sæson.

                      Sorry, men der er ingen andre veje.

                      MvH ChrisOB
                      Helt enig. Der skal profiler til. De rigtige

                      Men hvor kan det nogen gange være svært at ramme plet med de profiler. For alle klubber.
                      Så hvis det kræver en sæson mere på 95% for at vi rammer 105% sæsonen efter og kommer helt i kog er det fint med mig. Hellere det end 2*lunkent vand

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg syntes at forberedelserne mod næste sæson er virkelig gode. Måske ikke hvis man drømmer om Top6 og europa.
                        Men vi har byttet Hemmingsen med en yderst kompetent direktør som indtil videre siger alle de rigtige ting og virker som en der har styr på det.
                        Vi er kommet af med 3-4 spillere fra det tynde øl og fået spændende talenter ind på 18-19 år. Den uslebne diamant endda på leje så vi kan se inden vi køber.
                        Af de sidste 3 indkøb har vi haft en succesrate på 2,5. Ivan og Nico er gode og King bliver det måske.

                        Maybe the best is yet to come?

                        Indtil videre forbeholder jeg mig retten til at være positivt indstillet imod næste sæson
                        Hvis vi starter med at holde klubben op på EGNE ambitioner og målsætninger, så spiller vi for at komme i top 6. Det gjorde vi i forgangne sæson, og det gør vi i de næste 4 sæsoner som den nye strategi foreskriver.

                        Det vil være udgangspunktet, når jeg skal vurdere hvor godt klubben gør det i forhold til det produkt de sælger sæsonkortet til mig ud fra.
                        Når jeg kigger på truppen forud for den kommende sæson, så ser jeg ikke et hold som kan komme i top 4, eller på en dårlig sæson i top 6. Bevares det kan sagtens være at King, Kefing og Grubbe engang med tiden bliver en forstærkning. Men her og nu ser jeg ikke vi pludselig er blevet meget bedre end de 1,19 som vores pointsnit endte med at blive over 32 kampe.

                        Forberedelsen til næste sæson startede for mig allerede da taberslutspillet startede. I de 10 kampe så vi da pletvise gode præstationer, men det var vel dybest set kun kampene mod Viborg vi mødte modstand, og et hold i balance. Man kan sagtens argumentere for at vi havde en flot stime men det til trods, så var vi kun det næst bedste hold af de 6 hold i puljen, og derfor giver det ikke mig det vilde skud optimisme.
                        Men jeg håber da selvfølgelig inderligt, at min vurdering er forfejlet, og at vi får en sæson hvor OB er andet end ligegyldigt gråt fyld i ligaen. Sæsonkortene er fornyet og vi er klar.

                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Helt enig. Der skal profiler til. De rigtige

                          Men hvor kan det nogen gange være svært at ramme plet med de profiler. For alle klubber.
                          Så hvis det kræver en sæson mere på 95% for at vi rammer 105% sæsonen efter og kommer helt i kog er det fint med mig. Hellere det end 2*lunkent vand
                          Ja, det er altid svært at ramme rigtigt; men for nogen lykkes det altså bedre end andre. I den nye sæson, der er det faktisk kun os, der har én skaldet placering i top 6 siden 2011; mens alle andre enten har opnået mere end 1 TOP 6 placering, har vundet medaljer, har opnået europæisk deltagelse eller alle 3 ting. Jeg bilder mig selv ind, at grunden til at de har gjort det skyldes større held med rekruttering end vi har haft. Og heldet med rekruttering det øges proportionalt med en ledelse, der har de rigtige kontakter, de rigtige evner, det rigtige set-up. Det kan vi så håbe på, at det er vi ved at få. Det betyder ikke, at det har vi allerede. Og jeg tvivler stadig på vores profilers holdbarhed over en hel sæson. Og tvivler stadig på at Kanté og Grubbe rykker meget på den balance; når man holder det op mod at AaB f.eks har hentet Lars Kramer og Allan Sousa.

                          Og det er altså AaB, vi skal kunne måle os selv med. Hvis vi skal gøre håb om at komme i top 6. Og sorry; jeg tror stadig på at vores trup og hold halter slemt efter vores konkurrenter. Indtil andet er bevist.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvis vi starter med at holde klubben op på EGNE ambitioner og målsætninger, så spiller vi for at komme i top 6. Det gjorde vi i forgangne sæson, og det gør vi i de næste 4 sæsoner som den nye strategi foreskriver.

                            Det vil være udgangspunktet, når jeg skal vurdere hvor godt klubben gør det i forhold til det produkt de sælger sæsonkortet til mig ud fra.
                            Når jeg kigger på truppen forud for den kommende sæson, så ser jeg ikke et hold som kan komme i top 4, eller på en dårlig sæson i top 6. Bevares det kan sagtens være at King, Kefing og Grubbe engang med tiden bliver en forstærkning. Men her og nu ser jeg ikke vi pludselig er blevet meget bedre end de 1,19 som vores pointsnit endte med at blive over 32 kampe.

                            Forberedelsen til næste sæson startede for mig allerede da taberslutspillet startede. I de 10 kampe så vi da pletvise gode præstationer, men det var vel dybest set kun kampene mod Viborg vi mødte modstand, og et hold i balance. Man kan sagtens argumentere for at vi havde en flot stime men det til trods, så var vi kun det næst bedste hold af de 6 hold i puljen, og derfor giver det ikke mig det vilde skud optimisme.
                            Men jeg håber da selvfølgelig inderligt, at min vurdering er forfejlet, og at vi får en sæson hvor OB er andet end ligegyldigt gråt fyld i ligaen. Sæsonkortene er fornyet og vi er klar.
                            Vores ledelse har tidligere været aldeles tøsefornærmede, når man holder dem oppe på deres egne målsætninger; fordi så det pludselig OS, der "forlanger for meget" og så bliver der fablet om at man lever i skyggen af tidligere holds præstationer; og det er slet og ret bullshit. De lever ikke i skyggen af tidligere tiders meritter; de lever i slipstrømmen af de sidste 10 års kuldsejlede genoplivninger af tidligere meritter. Folk vil bare gerne se fremskridt. Og så når der så kommer pseudo-fremskridt i et taberslutspil, som vi deltog i, fordi vi slet og ret ikke var gode nok til at vinde mere end 4 kampe ud af 22 i en regulær sæson; så mister folk fokus på, at selv om vi kun tabte 1 ud af de sidste 14 spillede kampe i ordinær tid; så opnåede vi jo reelt ingenting. Vi blev ikke nr. 7 eller vandt pokalen. Også selv om vi gav den vores bedste indsats. Så nu står vi tilbage med et hold, der p.g.a manglende europæisk deltagelse og de 40 mil, det havde givet, får sværere ved at rekruttere de spillere, der skal til for at hæve niveauet. Både i forhold til os selv og især i forhold til konkurrenterne, som jo sjovt nok er dem, vi skal spille mod over 22 kampe.

                            Vi SKAL ikke i top 6, fordi det har vi endnu ikke forudsætningerne for at opnå. Vi KAN komme i top 6, men den overvejende sandsynlighed siger altså noget andet. Både objektivt og subjektivt set.

                            Og det er dét realistiske grundlag, man skal se vores trup i. Jeg håber lige så meget som alle andre; og jeg dukker op til alle de kampe, jeg kan komme til. Hell jeg dukkede op til pokalfinalen, selv om jeg havde to brækkede ribben i bagagen. Pointen er at selv om man er pessimistisk, så er man stadig fyldt med passion. Og et inderligt håb om at den nuværende trup simpelthen tager røven på mig. Og alle andre, der tvivler på den. Jeg anser dog dette for at være lident sandsynligt. Men hvor fedt ville det ikke være?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Ja, det er altid svært at ramme rigtigt; men for nogen lykkes det altså bedre end andre. I den nye sæson, der er det faktisk kun os, der har én skaldet placering i top 6 siden 2011; mens alle andre enten har opnået mere end 1 TOP 6 placering, har vundet medaljer, har opnået europæisk deltagelse eller alle 3 ting. Jeg bilder mig selv ind, at grunden til at de har gjort det skyldes større held med rekruttering end vi har haft. Og heldet med rekruttering det øges proportionalt med en ledelse, der har de rigtige kontakter, de rigtige evner, det rigtige set-up. Det kan vi så håbe på, at det er vi ved at få. Det betyder ikke, at det har vi allerede. Og jeg tvivler stadig på vores profilers holdbarhed over en hel sæson. Og tvivler stadig på at Kanté og Grubbe rykker meget på den balance; når man holder det op mod at AaB f.eks har hentet Lars Kramer og Allan Sousa.

                              Og det er altså AaB, vi skal kunne måle os selv med. Hvis vi skal gøre håb om at komme i top 6. Og sorry; jeg tror stadig på at vores trup og hold halter slemt efter vores konkurrenter. Indtil andet er bevist.

                              MvH ChrisOB
                              Hvis vi nu antager at FCM, FCK, BIF og Aab er sikre på top 6, så er der 2 pladser at spille om.

                              Silkeborg skal spille Europa det skal Viborg også, så de kommer nok til at kæmpe om af få point.
                              AGF mangler en træner, når han kommer skal holdet spilles sammen igen og de henter nok også 3-4 nye.
                              Randers faldt i niveau til sidst på sæsonen finder de niveauet igen i den kommende sæson, eller var det det for dem.

                              Dem der ligger omkring os har ikke styrket sig endnu, så lad os nu lige se hvad de gør og hvad vi gør når vinduet åbner.
                              Men tvivler på at SIF kommer i top 6 næste sæson.

                              Tror de sidste to pladser er mellem AGF, Randers og os, måske FCN hvis de ikke sælger for mange.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Hvis vi nu antager at FCM, FCK, BIF og Aab er sikre på top 6, så er der 2 pladser at spille om.

                                Silkeborg skal spille Europa det skal Viborg også, så de kommer nok til at kæmpe om af få point.
                                AGF mangler en træner, når han kommer skal holdet spilles sammen igen og de henter nok også 3-4 nye.
                                Randers faldt i niveau til sidst på sæsonen finder de niveauet igen i den kommende sæson, eller var det det for dem.

                                Dem der ligger omkring os har ikke styrket sig endnu, så lad os nu lige se hvad de gør og hvad vi gør når vinduet åbner.
                                Men tvivler på at SIF kommer i top 6 næste sæson.

                                Tror de sidste to pladser er mellem AGF, Randers og os, måske FCN hvis de ikke sælger for mange.
                                Det er selvfølgelig også en form for ingeniørkunst at nedtale konkurrenters evt niveau i stedet for at fokusere på eget holds styrker, også selv om det selvfølgelig er en faktor, man skal indregne.

                                Alt andet lige så har både AGF, Randers og FCN lige nu, qua enten deres tidligere placeringer, transfersummer og deltagelse (og avancement til knock out fasen) i et europæisk gruppespil bedre økonomiske og anseelsesmæssige forudsætninger for at udvide deres rekruttering, så de stadig er konkurrence dygtige i forhold til os

                                Vores bundniveau var lavere end dem der rykkede ned, så jeg har stadig svært ved at se, at vi skulle være bedre end dem, du ligger os i pulje med.

                                Men it remains to be seen. Jeg tror du overvurderer både os og tilsvarende undervurderer den pulje af konkurrenter, der ligger under FCK, FCM og Brøndby.

                                Jeg tror du argumenterer mere ud fra, hvad du håber, end hvad der er realistisk.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X