Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Uanset resultatet mod FCM bør man da se om der er spillere der kan styrke holdet ..
    Mon ikke han hentyder til, at en af AaB og Lyngby stadig kan overleve?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Skal vi ikke lige have skudt bjørnen først? (Ikke vores Bjørn dog)
    Uanset resultatet mod FCM bør man da se om der er spillere der kan styrke holdet ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Trist at Aab ryger ned. Men der er da nogle spillere både der og i Lyngby vi bør prøve at få fat i.
    Skal vi ikke lige have skudt bjørnen først? (Ikke vores Bjørn dog)

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Trist at Aab ryger ned. Men der er da nogle spillere både der og i Lyngby vi bør prøve at få fat i.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Kører med De Stribede. Og har købt stadionbillet.

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Så ligger det til os selv at afgøre det….desværre kan jeg ikke være på stadion…sidder i et fly på vej til Japan på lørdag….måske man skulle hilse på Jebali og høre om et skifte tilbage, nu når vi skal ud og spille europæisk bold, ligger i kortene

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ligner at FCMs billetsalg er gået ned

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    SÅDAN. Jeg vil til Herning på lørdag. Men hvordan?
    www.rejseplanen.dk

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    SÅDAN. Jeg vil til Herning på lørdag. Men hvordan?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Lige nu har vi gode chancer for at spille de internationale kampe. FCM plejer at være ringe på hjemmebane. Tror dog det bliver svært at vinde kampen mod ja ved jo endnu ikke hvem. Og hvis vi vinder den bliver det et helt nyt hold der skal kæmpe de internationale kampe. Det kan gøre os mere attraktivt i jagten på gode spillere. Men kræver meget af trænerstab at få et fungerende hold i gang tidligt.
    Nu skal man lige slå FCM først og så er det p.t. AGF på 4. pladsen og det har man ligesom prøvet før ..

    Men er det bare mig eller er der mange straffespark (dømte og underkendte) i både egne og andres kampe der er gået OB’s vej for at man kunne få en finale i Herning?

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...lkeborg-og-fcm

    Men FCM har ALT at tabe i den kamp .. total katastrofe for dem hvis ikke de får den playoff så de månhave nerver på ..
    Last edited by Plum; 29-05-2023, 15:01.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Lige nu har vi gode chancer for at spille de internationale kampe. FCM plejer at være ringe på hjemmebane. Tror dog det bliver svært at vinde kampen mod ja ved jo endnu ikke hvem. Og hvis vi vinder den bliver det et helt nyt hold der skal kæmpe de internationale kampe. Det kan gøre os mere attraktivt i jagten på gode spillere. Men kræver meget af trænerstab at få et fungerende hold i gang tidligt.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg har sjældent oplevet noget lignende. Noget sf en afslutning - Suppen er sgu fed.

    Jeg har nok ytret min ligegyldighed med 7-pladsen, men nu hvor ‘finalen’ er inde for rækkevidde, så kan jeg da godt mærke, at det rykker lidt!

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Straffe til Silkeborg. Så ender den nok 3-3 - igen.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    FCM har VAR tække i denne kamp. Typisk.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Og nu 2-3 - lidt tvivlsom.

    Leave a comment:

Working...
X