Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Synes FCM begynder at ligne det de var før fyringen af Capellas igen. De lever på Isaksens store kvalitet. Derudover har de Olsson, der momentvis viser kvalitet. Løssl står fint og så synes jeg Thychosen er stærk bagi. Resten inkl. Gigovic er en perlerække af 37 graders-spillere. De er ganske vidst købt dyrt og kan på dagen, som da vi mødte dem i Odense, levere på et rigtig godt niveau, men som hold virker de bare rigtig dårligt sammensat. Gigovic som var så dominerende og imponerende for os, ham lægger jeg slet ikke mærke til i en kamp som i dag imod SIF. Samme følelse har jeg siddet med i en række andre kampe. Det overrasker mig meget de ikke kan få mere ud af sådan en kapacitet.
    Jeg tror på vi kommer til Herning som i pokalfinalen sidste år og bliver det bedste hold på banen. Om det er nok til at vinde vil jeg være mere i tvivl om. Fcm har vist sig som farligst når de kunne spille på kontra og det vil de jo alt andet lige få alle muligheder for som tabellen ser ud.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja de har ikke været prangende hjemme.

    5-4-6 hedder stats
    Så lad det blive 5-4-7!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Enig, det er total hat og briller at man kan ende med at skulle spille i Europa, når man er i nedrykningsspil, men det tager vi selvfølgelig med
    Ja det må vi finde os i

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Jeg hørte at de kun har 5 sejre i 15 hjemmebanekampe?
    Ja de har ikke været prangende hjemme.

    5-4-6 hedder stats

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg hader det her håndbold gejl med slutspil, og syntes det er forkasteligt at nr 7 kan vinde noget i profesionel sport. Men jeg skal satme ind og bakke drengene op, især hvis det kan hjælpe til at vi forhindrer Herning/Ikast i at komme i Europa.
    Men jeg syntes så heller ikke de er helvedes godt kørende så selvfølgelig har vi en chance.
    Jeg hørte at de kun har 5 sejre i 15 hjemmebanekampe?

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg hader det her håndbold gejl med slutspil, og syntes det er forkasteligt at nr 7 kan vinde noget i profesionel sport. Men jeg skal satme ind og bakke drengene op, især hvis det kan hjælpe til at vi forhindrer Herning/Ikast i at komme i Europa.
    Men jeg syntes så heller ikke de er helvedes godt kørende så selvfølgelig har vi en chance.
    Enig, det er total hat og briller at man kan ende med at skulle spille i Europa, når man er i nedrykningsspil, men det tager vi selvfølgelig med

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Lige så snart OB har chancen for noget, glipper det i nyere tid.
    Jeg hader det her håndbold gejl med slutspil, og syntes det er forkasteligt at nr 7 kan vinde noget i profesionel sport. Men jeg skal satme ind og bakke drengene op, især hvis det kan hjælpe til at vi forhindrer Herning/Ikast i at komme i Europa.
    Men jeg syntes så heller ikke de er helvedes godt kørende så selvfølgelig har vi en chance.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Lige så snart OB har chancen for noget, glipper det i nyere tid.
    For en gang skyld tror jeg Frøen blomstrer, Sabbi er skarp og de unge leverer varen

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg



    Hils Gigo fra mig

    Tror faktisk at vi leverer et flot resultat, da vi reelt intet har at tabe.
    Lige så snart OB har chancen for noget, glipper det i nyere tid.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


    Jeg skal være der når vi lukker ned for deres sæson


    Hils Gigo fra mig

    Tror faktisk at vi leverer et flot resultat, da vi reelt intet har at tabe.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Vidste ikke, at du er til hesteshows

    Jeg skal være der når vi lukker ned for deres sæson

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    De har jo heller aldrig prøvet at der er interesse for at komme derind

    Jeg har lige købt billetter.
    Vidste ikke, at du er til hesteshows

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ligner at FCMs billetsalg er gået ned
    De har jo heller aldrig prøvet at der er interesse for at komme derind

    Jeg har lige købt billetter.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Trist at Aab ryger ned. Men der er da nogle spillere både der og i Lyngby vi bør prøve at få fat i.
    Med uafgjort i sidste kamp mod Lyngby, vil Horsens 100% sikkert rykke ned pga dårligere målscore , så de vil kaste alt frem for at jagte sejren. Det bliver en vild afslutning. Håber AaB og Horsens rykker ned, men alt kan ske.
    Vi skal bare gå all in på sejren i Herning.
    Last edited by OleKBH; 29-05-2023, 16:34.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Uanset resultatet mod FCM bør man da se om der er spillere der kan styrke holdet ..
    Vil håbe man kigger udenfor andedammen !

    Leave a comment:

Working...
X