Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Er det kun mine øjne som så bolden klart på skulderen af Brøndby manden.
    Hold kæft VAR er forfærdelig, ikke meget hjælp til at gøre en horribel dommerstandard bedre.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    (…)
    Til trods for han ikke har flyttet os nævneværdigt sportsligt, så har jeg alligevel ikke mistet troen på at BW har Pontus til at kunne arbejde os fremad, men det kræver godt nok et vellykket vindue lige om lidt.
    Vores nye angriber lyder spændende, håber det kendskab de har til ham bærer frugt. Dog lyder det bekymrende at vi kun har råd til at give ham 2 år, betyder det en uhyre høj løn, eller betyder det et tamt budget.
    Jeg glæder mig helt enormt til transfervinduet, det er også nyt, i JH’s rædsels år frygtede jeg ethvert vindue.
    Nu ved jeg ikke hvordan du definerer sportsligt. På point og sejre har OB dog rykket sig markant i forhold til sidste sæson:
    21/22: 38 point / 8 sejre
    22/23: 46 point / 12 sejre
    Der skal dog, som jeg har skrevet før,et mirakel-vindue til af BW til, hvis vi skal i top 6 med de afgange der har været (Jebali, Gigovic og nu JT).
    På den anden side har OB ikke haft 20-50 mil at handle for i et vindue nogensinde. Og med BWs fortid og erfaring i topfodbold får vi nok ikke større mulighed for et turnaround siden den lange nedtur efter KB.
    Jeg tør næsten ikke tro på det - men objektivt set har OB i nyere tid ikke haft støtte mulighed for tilstrækkelige forbedringer af truppen end denne sommer.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Her til formiddag var vi lige i Ådalen for at runde sæsonen af med et interview med Andreas Alm.

    Video: Alm runder sæsonen af - OBstruktion

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes nu ikke jeg kan finde nogen graverende fejl Skyttae var en fin spiller på fint niveau, Omar var en lidt mystisk transfer og så er der jo Mucolli som den mest ærgerlige mest p.gr.a. længden på kontrakten .. havde den bare været 2.årig var der intet problem i det imø. Trupspillere er jo et nødvendigt onde og ikke alle kan starte på banen så det bekymrer mig nu ikke så meget. BW er jo kommet fint i gang synes jeg med vores nye angriber og ikke mindst rygtet om den anden spiller fra MFF. Deres potentiale og niveau er imø over det der er præsenteret i lang tid. Der er selvf. ingen garantier udstedt men det ser på papiret fint ud.

    Det er imo en graverende fejl at man ikke har sin trup klar fra start. Jeg vil også dumpe et vindue hvor bi kommer svækket ud.
    Det er ingen hemmelighed at jeg på ingen måder hylder leje af spillere, specielt ikke dem på 4-6 mdr, så jeg er ikke begejstret over Skytta og Gigovic. Gigo holdt vel dybest set bare Maneh på bænken, og Skytta fik ikke rigtig bevist sig, så han flyttede intet.
    Juwara og Kante ???

    Martin Hansen er en god handel, som kan hjælpe os i top 6. Bjørn Paulsen en fin trupspiller som erstattede en rigtig skidt spillende Kasper Larsen, men jeg syntes ikke han er en spiller som kan rykke os ud af dødvandet. Maneh er spændende, og jeg glæder mig til at se om han har niveauet når modstanderne bliver bedre.

    Mucolli, Omar, Zohore, Tongya og Grubbe er fyld og kandidater til den evigt snurrende svingdør.
    Jeg syntes også spillere som Tongya og Maneh lyder bedre og mere spændende, end Kløve og Okosun.


    Til trods for han ikke har flyttet os nævneværdigt sportsligt, så har jeg alligevel ikke mistet troen på at BW har Pontus til at kunne arbejde os fremad, men det kræver godt nok et vellykket vindue lige om lidt.
    Vores nye angriber lyder spændende, håber det kendskab de har til ham bærer frugt. Dog lyder det bekymrende at vi kun har råd til at give ham 2 år, betyder det en uhyre høj løn, eller betyder det et tamt budget.
    Jeg glæder mig helt enormt til transfervinduet, det er også nyt, i JH’s rædsels år frygtede jeg ethvert vindue.
    Last edited by Magge; 04-06-2023, 16:12.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg synes nu, at Mucoli har gjort det rigtigt godt hver gang han har fået muligheden. Scorede han ikke også en del mål i vores træningskampe?
    I går var han ringe når han var bedst. En halv-sløj afslutning med venstrepoten var hans top.

    Mucolli er en 1. divisionsspiller, fanget i futsalsspiller-krop der er på kontrakt i en klub der vil spille top 6.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Kunne ikke være mere enig. Afstår gerne alle transfers denne sommer til fordel for de baneforhold, der skulle være bedret for år siden. Det er afgørende.
    Næsten enig. Ja, det er pinligt.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det jeg frygter mest ved de mange nye tilgange er at de også løber ind i de her opståede skader når der der hyppige skift mellem kunst - og græsbaner. Jeg synes faktisk det er en større skandale end at vi bliver nummer 7-8-9 i næste sæson at den ikke anlægges på stadion og på bane 1 i Ådalen
    Kunne ikke være mere enig. Afstår gerne alle transfers denne sommer til fordel for de baneforhold, der skulle være bedret for år siden. Det er afgørende.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det jeg frygter mest ved de mange nye tilgange er at de også løber ind i de her opståede skader når der der hyppige skift mellem kunst - og græsbaner. Jeg synes faktisk det er en større skandale end at vi bliver nummer 7-8-9 i næste sæson at den ikke anlægges på stadion og på bane 1 i Ådalen
    Helt enig!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Men det har jo intet at gøre med, hvorvidt BW lader sig forblænde af et ok nedrykningsspil. Og BW har i flere interviews udtalt, at det var en fejl ikke at være rigtig klar ved sæsonstart sidste år, og at det skal være anderledes i år. Samtidig har man taget afsked med en lang række spillere og udtalt, at der skal mange nye spillere ind. Så uagtet fejl i tidligere transfervinduer, så er der absolut ingen grund til at tro, at BW på nuværende tidspunkt er tilfreds med truppen på baggrund af nedrykningsspillet. Om han så kan omsætte det til de rigtige indkøb og have truppen klar til sæsonstart er en anden sag - det vil tiden vise.
    Det jeg frygter mest ved de mange nye tilgange er at de også løber ind i de her opståede skader når der der hyppige skift mellem kunst - og græsbaner. Jeg synes faktisk det er en større skandale end at vi bliver nummer 7-8-9 i næste sæson at den ikke anlægges på stadion og på bane 1 i Ådalen

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Der er jeg så ikke helt enig. Først, så var vi ikke klar ved sidste sæsonstart (du ved nok, den "der ikke er klar, har ikke forberedt sig godt nok"), og for det andet, så blev de profiler, der skulle holde os i top-6, afhændet i vinterens vindue. Der kan være alle mulige gode grunde dertil, men faktum er, at Alm (som jeg absolut ikke vil frikende), ikke havde de optimale betingelser for at kunne indfri den målsætning, der var sat. Og som stadig er sat.
    Når jeg stadig har tiltro til BW, så skyldes det ene og alene, at jeg kan se, at han er manden der, måske, vil kunne rykke os på den lange bane. Vi har i hvert fald ikke haft en bedre person i klubben til at kunne gøre det i lang tid.
    Men BW må bare også bedømmes på, hvad han har præsteret på kort sigt, altså i denne sæson. Og det har ikke været godt nok. Målsætningen var top-6 (take it, og leave it, men det er meldt ud, så det bliver man holdt op på), og den nåede vi ikke.
    Men det har jo intet at gøre med, hvorvidt BW lader sig forblænde af et ok nedrykningsspil. Og BW har i flere interviews udtalt, at det var en fejl ikke at være rigtig klar ved sæsonstart sidste år, og at det skal være anderledes i år. Samtidig har man taget afsked med en lang række spillere og udtalt, at der skal mange nye spillere ind. Så uagtet fejl i tidligere transfervinduer, så er der absolut ingen grund til at tro, at BW på nuværende tidspunkt er tilfreds med truppen på baggrund af nedrykningsspillet. Om han så kan omsætte det til de rigtige indkøb og have truppen klar til sæsonstart er en anden sag - det vil tiden vise.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Alt, hvad BW gør og udtaler sig om, viser imo att fin din frygt er aldeles ubegrundet. Ikke at det betyder, at vi nødvendigvis kommer i top6 næste år, men jeg ser absolut ingen tegn på at BW mener vi står et tilstrækkeligt fint sted pt.
    Der er jeg så ikke helt enig. Først, så var vi ikke klar ved sidste sæsonstart (du ved nok, den "der ikke er klar, har ikke forberedt sig godt nok"), og for det andet, så blev de profiler, der skulle holde os i top-6, afhændet i vinterens vindue. Der kan være alle mulige gode grunde dertil, men faktum er, at Alm (som jeg absolut ikke vil frikende), ikke havde de optimale betingelser for at kunne indfri den målsætning, der var sat. Og som stadig er sat.
    Når jeg stadig har tiltro til BW, så skyldes det ene og alene, at jeg kan se, at han er manden der, måske, vil kunne rykke os på den lange bane. Vi har i hvert fald ikke haft en bedre person i klubben til at kunne gøre det i lang tid.
    Men BW må bare også bedømmes på, hvad han har præsteret på kort sigt, altså i denne sæson. Og det har ikke været godt nok. Målsætningen var top-6 (take it, og leave it, men det er meldt ud, så det bliver man holdt op på), og den nåede vi ikke.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han er da ikke faldet helt igennem når han har spilet, men at han ikke kan presse sig mere på med de mange skader der har været viser vel at han er langt fra det startende hold, og i den situation er 4 år relativt lang tid

    Lidt spøjst så at give ham og Mustafić så lange kontrakter. Men måske der satses mere på dem i den kommende sæson, når flere konkurrenter nok er væk ? !

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg synes nu, at Mucoli har gjort det rigtigt godt hver gang han har fået muligheden. Scorede han ikke også en del mål i vores træningskampe?
    Han er da ikke faldet helt igennem når han har spilet, men at han ikke kan presse sig mere på med de mange skader der har været viser vel at han er langt fra det startende hold, og i den situation er 4 år relativt lang tid


    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Det er også min største frygt, at man igen lader sig forblinde af et nedrykningsspil, og derefter ikke får handlet tilstrækkeligt ind. For med det niveau vi gennemgående viser, kommer vi heller ikke i den kommende sæson i top-6.
    Alt, hvad BW gør og udtaler sig om, viser imo att fin din frygt er aldeles ubegrundet. Ikke at det betyder, at vi nødvendigvis kommer i top6 næste år, men jeg ser absolut ingen tegn på at BW mener vi står et tilstrækkeligt fint sted pt.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes nu ikke jeg kan finde nogen graverende fejl Skyttae var en fin spiller på fint niveau, Omar var en lidt mystisk transfer og så er der jo Mucolli som den mest ærgerlige mest p.gr.a. længden på kontrakten .. havde den bare været 2.årig var der intet problem i det imø. Trupspillere er jo et nødvendigt onde og ikke alle kan starte på banen så det bekymrer mig nu ikke så meget. BW er jo kommet fint i gang synes jeg med vores nye angriber og ikke mindst rygtet om den anden spiller fra MFF. Deres potentiale og niveau er imø over det der er præsenteret i lang tid. Der er selvf. ingen garantier udstedt men det ser på papiret fint ud.
    Jeg synes nu, at Mucoli har gjort det rigtigt godt hver gang han har fået muligheden. Scorede han ikke også en del mål i vores træningskampe?

    Leave a comment:

Working...
X