Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja vi er gået fra 0,9 point i snit til 1,2.

    Men hvis vi deler sæsonen op i kampe mellem sommervinduet og vintervinduet, holdt op imod kampe før sommervinduet plus efter vintervinduet.

    De kampe vi spillede før sommervinduet lukkede, og de kampe vi har spillet efter vintervinduet lukkede har været katastrofale. 5 point i de 10 kampe og en målscore på 8-26 det tegner et tydeligt billede af at der blev handlet for sent i sommer, og for dårligt i vinter.
    Helt sikkert. Her er økonomi nok den afgørende faktor. Vi KAN ikke handle kvalitet, før markedet har sat sig og kvalitetsspillerne ikke har fået opfyldt 1. Og 2.-prioriteterne. Samtidig er vi jo desværre heller ikke særligt attraktive som klub.
    Det irriterer mig, at Thorborg ikke forstår at de mange år i bund 6 har kostet på mange parametre. Vi spiller for få kampe mod gode modstandere på et år. Vi bliver derfor lullet i søvn og tror vi er gode nok. Vores spillere bliver mindre værd ved at spille nedrykningsspil hvert år. Vi har færre tilskuere. Vi bliver mindre attraktive at komme til som spiller. Fortsæt selv listen….

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    BW var allerede i gang med at tale sæsonen op i prækamp-interviewet. “Vi har væsentlige flere point efter runde 22 end sidste år. Så der er fremgang. “
    Tror han ser sit projekt som langsigtet. Men han har jo heller i været involveret så længe som os
    Ja vi er gået fra 0,9 point i snit til 1,2.

    Men hvis vi deler sæsonen op i kampe mellem sommervinduet og vintervinduet, holdt op imod kampe før sommervinduet plus efter vintervinduet.

    De kampe vi spillede før sommervinduet lukkede, og de kampe vi har spillet efter vintervinduet lukkede har været katastrofale. 5 point i de 10 kampe og en målscore på 8-26 det tegner et tydeligt billede af at der blev handlet for sent i sommer, og for dårligt i vinter.


    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    BW var allerede i gang med at tale sæsonen op i prækamp-interviewet. “Vi har væsentlige flere point efter runde 22 end sidste år. Så der er fremgang. “
    Tror han ser sit projekt som langsigtet. Men han har jo heller i været involveret så længe som os
    Det er det ringeste forsøg på at tale en fiasko op jeg længe har hørt

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    BW var allerede i gang med at tale sæsonen op i prækamp-interviewet. “Vi har væsentlige flere point efter runde 22 end sidste år. Så der er fremgang. “
    Tror han ser sit projekt som langsigtet. Men han har jo heller i været involveret så længe som os

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Alt, hvad der er gået galt, er ikke Alms skyld. men han har på den anden side heller ikke rykket os en millimeter i den tid, han har været i klubben. Mit gæt er, at når der er spillet omkring 10 runder af efterårets grundspil, og vi igen-igen ser ud til at være langt væk fra slutspillet, ryger han. Jeg tror, at den eneste grund til den etårige forlængelse var, at BW ville prøve på at booste både Alm og holdet, med henblik på at komme i top-6. Det mislykkedes så. Dermed bærer BW også en del af skylden.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Vi skal da absolut ikke have ny træner, vi har lige forlænget med Alm. Vi er igang med en dybere turn around af klubbens strategi og koncept, i retning af en bæredygtig og langsigtet udvikling, fordi vi misser top 6 på sidste spilledag skal der da ikke ændres på en hel masse fornuftige beslutninger , der ville være slingrekurs og ikke gavne klubben. Jeg håber fortsat på 2 hybridbaner i sommerpausen, og at det vil føre til færre skader, dertil en kontinuerlig udvikling af truppen, med nøglespiller indkøb suppleret med vores akademi spillere kan bringe os videre i udviklingen.mod permanent top 6 med et bud på top 3 i enkelte gode år. Økonomisk doping, klubsalg og panikagtige trænerfyringer - nej tak.
    Jeg forstår godt hvad du skriver og du har ret meget ret, men at en træner lige er blevet forlænget er ikke et argument mod fyring, hvis det er det, der er det bedst for klubben.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.

    Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
    Hvad er det for en beregning der viser at det er sværre at hente et point og målscore på to hold end at smide 12 point til et hold med afsindigt ringe snit??

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.
    Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
    Vi skal da absolut ikke have ny træner, vi har lige forlænget med Alm. Vi er igang med en dybere turn around af klubbens strategi og koncept, i retning af en bæredygtig og langsigtet udvikling, fordi vi misser top 6 på sidste spilledag skal der da ikke ændres på en hel masse fornuftige beslutninger , der ville være slingrekurs og ikke gavne klubben. Jeg håber fortsat på 2 hybridbaner i sommerpausen, og at det vil føre til færre skader, dertil en kontinuerlig udvikling af truppen, med nøglespiller indkøb suppleret med vores akademi spillere kan bringe os videre i udviklingen.mod permanent top 6 med et bud på top 3 i enkelte gode år. Økonomisk doping, klubsalg og panikagtige trænerfyringer - nej tak.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Er ikke så nervøs for nedrykning, så jeg føler nu vi har 10 mere eller mindre ligegyldige kampe, som ikke engang kan bruges til at få spiller næste sæsons hold sammen.
    12 point ned til stregen i 10 kampe … så er der nogen der skal hæve deres snit markant mens OB skal falde helt igennem .. men der er noget at spille for ..

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-er-uaendret/

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.

    Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
    Er ikke så nervøs for nedrykning, så jeg føler nu vi har 10 mere eller mindre ligegyldige kampe, som ikke engang kan bruges til at få spillet næste sæsons hold sammen.
    Last edited by Magge; 19-03-2023, 18:57.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    tja - jeg syntes man bør rette blikket fremad. Vil være rart at man kan gøre begge dele, men 7 pladsen er meget kortsigtet mål - jeg ser hellere man er klar fra første kamp efter sommerpausen - så vi ikke har misset top 6 efter 5 kampe igen

    - men igen man må hjertens gerne tage 7. pladsen og bruge slotsager, mustafic, breum og charlie noget mere
    7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.

    Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
    Last edited by Ruben; 19-03-2023, 17:57.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Man skal gå sten hårdt efter 7 pladsen, den skal stadsfæstet med 7 tommer søm….og så skal den efterfølgende kvalkamp vindes….intet andet vil være godkendt…hvis man vil vise sig værdi i trøjen
    tja - jeg syntes man bør rette blikket fremad. Vil være rart at man kan gøre begge dele, men 7 pladsen er meget kortsigtet mål - jeg ser hellere man er klar fra første kamp efter sommerpausen - så vi ikke har misset top 6 efter 5 kampe igen

    - men igen man må hjertens gerne tage 7. pladsen og bruge slotsager, mustafic, breum og charlie noget mere

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Man skal gå sten hårdt efter 7 pladsen, den skal stadsfæstet med 7 tommer søm….og så skal den efterfølgende kvalkamp vindes….intet andet vil være godkendt…hvis man vil vise sig værdi i trøjen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg syntes han ser spændende ud, viser godt blik for spillet.

    - men mig bekendt er der ikke en købsoption på plads, og hvis ikke han vil til Odense og eller vi ikke har råd til at hente ham - så giver det måske ikke megen mening at investere spilletid i ham. Så hellere bruge det på frøkjær
    Enig. Ville gerne se mere af ham. Og vi har ja nu der kedelige nedrykningsspil igen hvor det ikke er alt vor svært at glimre...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Hvad skal vi med Skytta? Han har slet ikke vist at han har det der skal til. Endnu en blød mellemvare går simpelthen ikke. Hvis vi ikke får noget økonomi til at handle for næste sommer ser det sort ud. Vi mangler nogle centrale spillere med højt niveau. BW er ikke så dygtig og heldig at kan kan hente dem uden penge at handle for.
    jeg syntes han ser spændende ud, viser godt blik for spillet.

    - men mig bekendt er der ikke en købsoption på plads, og hvis ikke han vil til Odense og eller vi ikke har råd til at hente ham - så giver det måske ikke megen mening at investere spilletid i ham. Så hellere bruge det på frøkjær

    Leave a comment:

Working...
X