Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Puha et drama i sidste runde. Jeg har sgu tabt overblikket stadig ud over at vi selvfølgelig skal vinde mod AGF. Nogen der kan gøre matematikken nem for mig ?
    Jeg kan ikke gøre regnestykket op for dig andet end AGF skal enten tabe mod Randers eller maks spille uafgjort og vi skal slå AGF og så bliver det tæt. det bliver afhængigt af udfaldene mellem FCM og Silkeborg og FCN og Brøndby. Luk øjene og håb på det bedste. Alle mand til Aarhus.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Puha et drama i sidste runde. Jeg har sgu tabt overblikket stadig ud over at vi selvfølgelig skal vinde mod AGF. Nogen der kan gøre matematikken nem for mig ?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
    silkeborg og randers ligger foran os - og sådan må det gerne fortsætte. Agf skal vi selv slå i sidste runde så de skal helst sætte point til så vi kan overhale dem. Bif ville være fint at holde bag os - men uafgjort går de forbi os på målscore. De skal så op imod fcn i sidste runde så de har det heller ikke for let - heldigvis

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    ffs

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
    tror alt andet end bif sejr. Uafgjort eller sif sejr er vidst at foretrække

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    AK!!!!!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Tja vores mulighed for at ende i top 6 blev vel lige en smule større der.

- omvendt så er lyngby nu kommet i gang og virker ikke som et hold der vil overgive sig

...men fcm i nedrykningsspillet - det ville nu være smukt

- så tager vi bare en top 6 plads og sender bif og agf med ned og lege i bunden, man har jo lov at drømme

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Hvor er det synd for Gigovic
    Det er bare ekstra krydderi på glæden

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg er begyndt at tvivle

Måske findes der alligevel en fodbold Gud

Tak Lyngby
    Hvor er det synd for Gigovic

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Jeg er begyndt at tvivle

Måske findes der alligevel en fodbold Gud

Tak Lyngby

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Der kan meget vel komme nogle hold i nedrykningsslutspillet, som har/havde ambitioner om top 1 til 3. Spændende 2 sidste runder.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Lyngby <3

Dejligt hold!

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Bælum med dødskysset til Hamrén, når det er sagt så tror jeg dog at han sidder sæsonen ud, afskediger de ham nu så går der da for alvor galehus i den.

https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...kifte-traener/

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    det der top 6 er godt nok ikke til at blive klog på.

- vi skal selvfølgelig selv vinde over AGF i sidste runde, men i denne runde tror jeg det vil være godt med uafgjort i kampene mellem RFC - AGF og BIF - SIF...

Leave a comment:

Working...
X