Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Jeg kan ikke gøre regnestykket op for dig andet end AGF skal enten tabe mod Randers eller maks spille uafgjort og vi skal slå AGF og så bliver det tæt. det bliver afhængigt af udfaldene mellem FCM og Silkeborg og FCN og Brøndby. Luk øjene og håb på det bedste. Alle mand til Aarhus.
-
Puha et drama i sidste runde. Jeg har sgu tabt overblikket stadig ud over at vi selvfølgelig skal vinde mod AGF. Nogen der kan gøre matematikken nem for mig
?
Leave a comment:
-
silkeborg og randers ligger foran os - og sådan må det gerne fortsætte. Agf skal vi selv slå i sidste runde så de skal helst sætte point til så vi kan overhale dem. Bif ville være fint at holde bag os - men uafgjort går de forbi os på målscore. De skal så op imod fcn i sidste runde så de har det heller ikke for let - heldigvisOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
Leave a comment:
-
Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
Leave a comment:
-
Tja vores mulighed for at ende i top 6 blev vel lige en smule større der.
- omvendt så er lyngby nu kommet i gang og virker ikke som et hold der vil overgive sig
...men fcm i nedrykningsspillet - det ville nu være smukt
- så tager vi bare en top 6 plads og sender bif og agf med ned og lege i bunden, man har jo lov at drømme
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er begyndt at tvivle
Måske findes der alligevel en fodbold Gud
Tak Lyngby
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der kan meget vel komme nogle hold i nedrykningsslutspillet, som har/havde ambitioner om top 1 til 3. Spændende 2 sidste runder.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Bælum med dødskysset til Hamrén, når det er sagt så tror jeg dog at han sidder sæsonen ud, afskediger de ham nu så går der da for alvor galehus i den.
https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...kifte-traener/
Leave a comment:
-
det der top 6 er godt nok ikke til at blive klog på.
- vi skal selvfølgelig selv vinde over AGF i sidste runde, men i denne runde tror jeg det vil være godt med uafgjort i kampene mellem RFC - AGF og BIF - SIF...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: