Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
-
Puha et drama i sidste runde. Jeg har sgu tabt overblikket stadig ud over at vi selvfølgelig skal vinde mod AGF. Nogen der kan gøre matematikken nem for mig?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
Leave a comment:
-
Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
Leave a comment:
-
Tja vores mulighed for at ende i top 6 blev vel lige en smule større der.
- omvendt så er lyngby nu kommet i gang og virker ikke som et hold der vil overgive sig
...men fcm i nedrykningsspillet - det ville nu være smukt
- så tager vi bare en top 6 plads og sender bif og agf med ned og lege i bunden, man har jo lov at drømme
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er begyndt at tvivle
Måske findes der alligevel en fodbold Gud
Tak Lyngby
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der kan meget vel komme nogle hold i nedrykningsslutspillet, som har/havde ambitioner om top 1 til 3. Spændende 2 sidste runder.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Bælum med dødskysset til Hamrén, når det er sagt så tror jeg dog at han sidder sæsonen ud, afskediger de ham nu så går der da for alvor galehus i den.
https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...kifte-traener/
Leave a comment:
-
det der top 6 er godt nok ikke til at blive klog på.
- vi skal selvfølgelig selv vinde over AGF i sidste runde, men i denne runde tror jeg det vil være godt med uafgjort i kampene mellem RFC - AGF og BIF - SIF...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: