Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Man kan selvfølgelig begynde at spekulere i motivation, det vil jeg dog ikke gøre her.
Jeg konstaterer at DBU (som naturligvis aldrig vil indrømme dette) har et kæmpestort problem med at få ligaen dømt fair, når en så farlig tackling takseres til gult, mens man får direkte rødt, hvis man uforsætligt glider i nærheden af hovedstadsområdet. Det skriger til himlen. Det er direkte useriøst.
For mit vedkomne bliver ligaen mere uinteressant. Det er jo ikke en fair konkurrence.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går
Man kan selvfølgelig begynde at spekulere i motivation, det vil jeg dog ikke gøre her.
Jeg konstaterer at DBU (som naturligvis aldrig vil indrømme dette) har et kæmpestort problem med at få ligaen dømt fair, når en så farlig tackling takseres til gult, mens man får direkte rødt, hvis man uforsætligt glider i nærheden af hovedstadsområdet. Det skriger til himlen. Det er direkte useriøst.
For mit vedkomne bliver ligaen mere uinteressant. Det er jo ikke en fair konkurrence.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han vrøvlede også noget frem med han jo blot ramte Grubbe i nakken. Det var dog mere Grubbes held end Ahlmann der viste hensyn. Jeg kan godt se argumentet med at det ikke er hensigten, han søger instinktivt bare bolden. Men sådan er det jo også ofte med taklinger i knæhøjde, hvor det røde jo stort set altid kommer op. At det er anderledes når man kommer med knopperne forrest i næsten 2 meters højde har jeg svært ved at se.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTja - Tøfting mente jo også det var passende med gult. Antageligvis fordi han ikke mente det var tilsigtet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar lige genset situationen hvor Ahlmann sparker Grubbe mod hovedet. Ufatteligt at det ikke giver rødt kort. Og skal VAR ikke gribe ind hvis dommeren fejler så stort?
Leave a comment:
-
Har lige genset situationen hvor Ahlmann sparker Grubbe mod hovedet. Ufatteligt at det ikke giver rødt kort. Og skal VAR ikke gribe ind hvis dommeren fejler så stort?
Leave a comment:
-
Man må bare tage hatten af for de tre jyske klubber som (Over)præsterer så flot i øjeblikket.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Fair nok.
Jeg ville dog også godt turde tage et væddemål om at Hjortebjerg, ville få en del tilbud hvis det var muligt at få ham tilsluttet.
Han er super dygtig til at talentudvikle og har blandt andet været i Brøndby da de havde Kind strøm og Hermansen på vej samt FCN. Næsby dreng, han har optrådt i en del podcasts, blandt andet noget SFÅ, hvor man kan høre hans take på fodbold. Værd at lytte til.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Leave a comment:
Leave a comment: