Jo jo, rønnebærrene er da sure, men hvor er den her turneringsform dog dødsyg. De samme hold igen og igen, top freaking 6 som et eller andet magisk.
16 hold, en kamp ude og hjemme, done. Nej, alle hold vil ikke have niveau, so be it.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLorte pis kampstidpunkter! Kun en hhemnebabekamp søndags. Alt i alt seks gange fredag/mandag. Det kunne ikke blive meger værre for mig. Man føler sig virkelig straffet for at være fan af et grå-mus-hold.
https://twitter.com/Odense_Boldklub/..._EZUcep5w&s=19
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLorte pis kampstidpunkter! Kun en hhemnebabekamp søndags. Alt i alt seks gange fredag/mandag. Det kunne ikke blive meger værre for mig. Man føler sig virkelig straffet for at være fan af et grå-mus-hold.
Leave a comment:
-
OB - FCM 31/3 kl 19.00
vi ligger hårdt fra land. Håber holdet har fundet motivationen i pausen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lorte pis kampstidpunkter! Kun en hhemnebabekamp søndags. Alt i alt seks gange fredag/mandag. Det kunne ikke blive meger værre for mig. Man føler sig virkelig straffet for at være fan af et grå-mus-hold.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er helt enig - det virker bestemt usandsynligt
- nu er det så ikke nok kun at ende over AABmen enig i pointen
jeg får bare nervøse ticks når det kommer til nedrykningspil og vi har bare set OB tidligere har været alt for gode til at ende i de der dårlige stimer. Og så er det jo bare ikke helt uvæsenligt hvornår de sejre kommer.
Vinder vi de første 3 kampe så er der ingen ko på isen og alt er godt.
- omvendt bliver det først de sidste runder at vi lige hiver røven over vandskorpen så kan vi gå få nogle grimme kampe at se ind i. Lige nu ligger vi med Horsens som buffer - det er dem Lyngby og AAB sigter efter, men et par gode runder af horsens samt en dårlig OB start så er al den negative fokus pludselig på os.
Jeg ser frem til taberslutspillet med samme spænding som trænings og sommerkampe mod samarbejdsklubberne. Det er ikke fandens sexet, og det er sjældent vi kan bruge resultaterne til noget. Hvis vi vinder nogle kampe skal vi høre, og læse en helvedes masse rosenrødt gejl fra OB om hvor godt det ser ud op til kampe med noget på spil igen, og de kampe plejer at vise at vi stadig ikke har flyttet os.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis AaB kommer igang, og vinder 7 kampe i taberslutspillet , så skal vi blot vinde 3 kampe for at ende over dem. Jeg anser det som usandsynligt at vi ikke skulle vinde de 3 kampe.
- nu er det så ikke nok kun at ende over AABmen enig i pointen
jeg får bare nervøse ticks når det kommer til nedrykningspil og vi har bare set OB tidligere har været alt for gode til at ende i de der dårlige stimer. Og så er det jo bare ikke helt uvæsenligt hvornår de sejre kommer.
Vinder vi de første 3 kampe så er der ingen ko på isen og alt er godt.
- omvendt bliver det først de sidste runder at vi lige hiver røven over vandskorpen så kan vi gå få nogle grimme kampe at se ind i. Lige nu ligger vi med Horsens som buffer - det er dem Lyngby og AAB sigter efter, men et par gode runder af horsens samt en dårlig OB start så er al den negative fokus pludselig på os.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg0-2 FCN var vel ikke ligefrem overraskende
2-2 RFC samme
1-5 FCM var skidt
1-2 AGF var skidt
2-0 BIF var heller ikke uventet
1-0 ACH skulle også gerne være der
1-2 SIF var vel lidt overraskende
1-2 VIF det var skidt men VIF stærke i år
2-1 FCK ja tak
0-2 LBK ja tak
1-1 AAB nok heller ikke uventet
1-1 SIF nok heller ikke uventet
0-0 VIF øv
3-1 LBK
1-2 FCM der var overraskelsen
1-1 BIF øv
3-3 ACH det var skidt
0-0 RFC ikke godt nok ..
4-2 FCN igen
7-0 FCK ingen kommentarer
2-1 AAB ja tak ..
1-0 AGF ..
Altså … samlet set er der jo ikke noget overraskende i det her ..
FCN = to nederlag
FCK = lille overraskelse med sejr hjemme men klø ude
VIF = Nederlag og uafgjort
AGF = to nederlag
RFC = to uafgjorte
BIF = nederlag og uafgjort
SIF = sejr og uafgjort
FCM = nederlag og sejr
ACH = sejr og forsmædeligt uafgjort
LBK = to sejre
AAB = uafgjort og sejr
har vel fået de point man kunne regne med .. sejr og FCK og FCM holder OB i top6 drømmen men uafgjort mod ACH efter at være foran og ingen gejst mod RFC i første runde dræber det ..
Der er heller ikke et eneste medie som har nogen nævneværdig dækning af “nyheden” om at OB glippede top 6, hvilket også er et udtryk for at ingen i omverdenen anser os for et top 6 hold.
Leave a comment:
-
Apropos Aab. Så har Mediano en udsendelse om Aab og fyringen af Hamrén som kan anbefales, værd at lytte til også som OB fan, man må bare sige at OB har truffet bedre valg: https://www.mediano.nu/oversigt/2023...g-til-ragnarok
Leave a comment:
-
ja lidt en skam for os at de ikke lige holdt fast i ham 5-6 runder endnu.
- for hvad sker der nu? kommer der et bounce som følge af en ny træner? Så kan det da lige passe vi lægger ud mod dem når slutspillet starter...
- Likes 1
Leave a comment:
-
ja lidt en skam for os at de ikke lige holdt fast i ham 5-6 runder endnu.
- for hvad sker der nu? kommer der et bounce som følge af en ny træner? Så kan det da lige passe vi lægger ud mod dem når slutspillet starter...
Jeg synes virkelig det ser skidt ud for AaB.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægAab fyrer Hamrén, ren galehus beslutning, dog en jeg også ville træffe, fyringen og ansættelses forløbet af Lars Friis og ansættelsen af Hamrén, er direkte bizart. Jeg tror de virkelig mangler Poul Erik Andreasen til at holde styr på det i nordens Paris.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg synes personligt det er fantastisk at der er noget at spille for i nedrykningsspillet. Så er der stadig en grund til at komme på Stadion og bakke sit hold op, og ikke bare være totalt ligeglad resten af sæsonen.
Problemet er dog er dog at det er hamrende uretfærdigt for dem der ender på 4., 5. og 6. pladsen (eller hvor mange hold der nu ikke får muligheden for Europa. Kan ikke lige huske hvordan de Europa pladser fordeler sig). Det kunne man dog i min optik nemt løse ved at lade det hold der ender nr. 7 efter nedrykningsspillet spille en kamp mod hver af de hold fra oprykningsspillet der IKKE ligger til en Europa plads. Så 7. pladsen starter med at spille en kamp mod 6. pladsen. Vinderen af denne kamp spille mod 5. pladsen. Vinderen af denne kamp spiller en endelig kamp mod 4. pladsen om at komme i Europa. Så er der stadig en gulerod i sidste ende for alle holdene. Samt at det betaler sig at ende så højt som muligt, og ikke fedte den hjem på en 7. plads. 7. Pladsen for derfor også en meget svær vej for at komme i Europa, men har så også i sidste ende fortjent det hvis det lykkedes.
Jeg ved godt dette vil være et mareridt at planlægge for superligaen, men det ville efter mit hoved være den mest fair måde at gøre det på
Jeg bryder mig heller ikke om at nr 7 kan nuppe en plads fra nr 3 (eller 4) men det er desværre en konsekvens af strukturen. Der skal være et eller andet at sigte efter for de bedre af nedrykningsholdene.
Under en lige ud turnering ville vores sæson jo på ingen måde være forbi; 5 hold indenfor 4 point der ville være massere at spille for.
Jeg syntes faktisk noget af det værste er at min interesse for halvdelen af ligaen er helt væk - under normale omstændigheder vil jeg jo følge med i hvordan det går de andre klubber, da det kan påvirke OB. Nu - interessen for top 6 og hvem der bliver mestre er helt væk - de spiller i en anden liga uden betydning for mig
- Likes 5
Leave a comment:
-
Aab fyrer Hamrén, ren galehus beslutning, dog en jeg også ville træffe, fyringen og ansættelses forløbet af Lars Friis og ansættelsen af Hamrén, er direkte bizart. Jeg tror de virkelig mangler Poul Erik Andreasen til at holde styr på det i nordens Paris.
Leave a comment:
Leave a comment: