Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg fandt det her klip med HCs redninger for dem der live vil se dem på skærmen: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ger-se-dem-her

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg er stadig mega ramt. Fuck den gør ondt. Og så lige til min hadeklub. Jeg har brug for lidt fodbold pause

    Men artikler som denne får mig til virkelig at tro på fremtiden

    https://www.bt.dk/superligaen/ob-dir...-dag-eller-med

    Leave a comment:


  • Schrøder
    replied
    Er nød til at lette mit nedtrykte striwrede hjerte, her dagen derpå, hvor OB blues'en i den grad stadig sidder i kroppen.

    Kæft en pokal-kampagne, kæft en optakt, kæft en stemning, kæft en indsats og kæft et nederen udfald.

    Denne kamp vil, over tid, sandsynligvis sætte sig i os alle samme mere som et positivt minde fremfor den følelse vi sidder med nu.

    Dette kan, på trods af de manglende marginaler i straffekonkurrencen, ende med at flytte fundamentet OB skal kæmpe ud fra, en smule op - For jeg kan umuligt være det eneste der i dag er skuffet, men på samme tid er optimistisk og vil have mere, meget mere.

    For på trods af at følelsen af tomhed i går, og følelsen af tomhed i dag, så gemmer der sig i hjørnet af tomheden også en følelse af stolthed.

    Store klubber taber også store kampe - Og lig' meget hvad, så vil jeg stå, på vor tribune og synge for de hvide og blå!

    FORZA OB.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg er enig i at det var opløftende i Brøndby, og at vi på en god dag havde vundet.
    Men jeg vil advare mod at overfortolke resultatet. En finale får spillerne til at yde det lille ekstra. Det er samme hold som ikke kunne sætte Viborg under pres. Det er samme hold der tabte til er ringe og umotiveret Vejle hold.
    Stillingen lyver ikke. Vi er 8. Bedst hverken mere eller mindre.
    Dejligt at HC, Jørgen, Sabbi, Okosun spiller gode kampe. Men ingen havde brokket sig hvis Okosun og Vejle var blevet enig på sidste dag i vinduet, bare som et eksempel. HC har fået en del kritik på det seneste. Sabbi score sjælden og Jørgen virker i perioder totalt ukoncentreret.

    Top 6 når vi ikke med de 4 nuværende i bagerste kæde. KL skal erstattes. Vi skal vide at med HC på mål er vi næste sæson under par i målet. Jeg vil beholde HC og bygge ham op, men det gør at vi så skal have spillere over par andre steder.
    jeg tænker at vi skal af med Sabbi, Sander, BK.
    Fenger skal ikke være første valg. Jeg er vild med Fenger, men han kommer ikke til at lave 15 plus mål.
    Jørgen skal videre og KL vide at han er første reserve.

    Ø, Vestergaard og evt andre skal forsøge lejet ud et år. Samtidig forlænges deres kontrakter, hvis trænerteamet tror på dem.

    Håber Niels syntes at finalen var så god en oplevelse, så han sender de ekstra 20 millioner om året i holdets retning som ville gøre en stor forskel.
    Den der 15+ mål forstår jeg aldrig. Det er jo sjældent at mange spillere generelt når derop. Kan fint leve med 8-12 mål, fra en 9er. Fenger har det der skal til, men mangler at spille fast, og fast med dem omkring ham. Det er jo vores store problem. Der bliver skiftet alt for meget rundt.
    Men fed fed kamp og kulisse igår, for satan hvor var det fedt. Som københavner der har taget striberne ind i hjertet, bliver man fandme stolt af den måde, vi præsenterede striberne.
    Eneste lille minus for mig, er måske at vi overklistrede sydsiden med stickers. Jeg er lidt delt, da jeg syntes det ser fedt ud. Men som i Tysk fodbold, hvor Berlin er værter, så klistre man ikke et hjemmeholds kurve til, syntes måske det havde været god stil ikke at gøre det. Men fuck det og videre OB

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Jeg er enig i at det var opløftende i Brøndby, og at vi på en god dag havde vundet.
    Men jeg vil advare mod at overfortolke resultatet. En finale får spillerne til at yde det lille ekstra. Det er samme hold som ikke kunne sætte Viborg under pres. Det er samme hold der tabte til er ringe og umotiveret Vejle hold.
    Stillingen lyver ikke. Vi er 8. Bedst hverken mere eller mindre.
    Dejligt at HC, Jørgen, Sabbi, Okosun spiller gode kampe. Men ingen havde brokket sig hvis Okosun og Vejle var blevet enig på sidste dag i vinduet, bare som et eksempel. HC har fået en del kritik på det seneste. Sabbi score sjælden og Jørgen virker i perioder totalt ukoncentreret.

    Top 6 når vi ikke med de 4 nuværende i bagerste kæde. KL skal erstattes. Vi skal vide at med HC på mål er vi næste sæson under par i målet. Jeg vil beholde HC og bygge ham op, men det gør at vi så skal have spillere over par andre steder.
    jeg tænker at vi skal af med Sabbi, Sander, BK.
    Fenger skal ikke være første valg. Jeg er vild med Fenger, men han kommer ikke til at lave 15 plus mål.
    Jørgen skal videre og KL vide at han er første reserve.

    Ø, Vestergaard og evt andre skal forsøge lejet ud et år. Samtidig forlænges deres kontrakter, hvis trænerteamet tror på dem.

    Håber Niels syntes at finalen var så god en oplevelse, så han sender de ekstra 20 millioner om året i holdets retning som ville gøre en stor forskel.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Jeg havde ikke forventet, at OB kunne spille så stærkt. Hvis nogen havde sikret sig at Sabbi spillede med de rigtige knopper fra kampens start kunne og burde vi have vundet.
    Alle spillede godt måske lidt undtagen Frøkjær.
    De største vindere var Alm, Krog og fansene.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg vil også fremhæve JS. Han spillede med stor klasse i går. Kunne han - og hele holdet - finde det fokus og det udtryk frem noget oftere, så har vi faktisk et godt hold, hvis der forstærkes på er par centrale pladser.

    Og så tror jeg, at Okosun (også) får en stor rolle i næste sæson, trods flere nævner ham som en transfer.

    Jeg håber, den flotte kamp tages med psykologisk fremover! Det gør en verden til forskel at møde op med den mentalitet, vi så i går.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham
    Ja igår lignede han den Bernat der startede sæsonen og den U21 landsholdsudtagne, han er. Bravo! Nu skal det bare se mere sådan ud fremadrettet, så vil han heller ikke modtage den mængde af kritik.

    I det hele taget er jeg meget stolt over hele holdet.

    Har set det hele én gang til, og det var på alle mulige leder og kanter én af de bedste 90 minutters præstationer vi har leveret i denne sæson. Vi burde ha vundet i ordinær. Grrrr!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham
    Hørt

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham
    Jeg er helt enig i det skrevne. SFÅ har i deres pokalfinalenedtaktspodcast en kort snak med HC. Han er super afklaret om hele hans situationen med nedturene både personligt og som hold i sæsonen. Jeg er sikker på han og staben arbejder benhårdt og at de kommer til at lykkes med at han endnu mere succes i OB i nærmeste fremtid. Der skal god mental styrke til at rejse sig efter et ikke særlig stabilt forår og levere en præstation som i går.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg håber, at trup + stab drager positiv læring af kampen, når skuffelsen lægger sig.

    Kampen viste, at vi kan spille med fokus, koncentration og uden store fejl. Med tænding og gnist.

    Jeg ved godt, at en finale har sin egen logik og motivation, men kam vi tage bare noget af det fokus - eller udtryk - med fremad, så lysner det.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Er meget enig i den her vurdering:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...est-i-broendby

    ​​​​​​Og der her kunne vel også forklare den en eller anden beslutning af Putros:
    "Hvis Sandi Putros var i tvivl om, hvad han skulle dømme, kunne han til enhver tid spørge Henrik Dalsgaard. FCM-spilleren stod altid klar med et godt råd til manden i gult, ,...,,"

    Leave a comment:


  • Brians
    replied
    Oprindeligt indsendt af HPM Se indlæg
    Er der nogle som ved om kampen bliver vis igen eller et sted hvor man kan gå ind og se kampen på nettet?
    Tror du kan finde den inde på DR

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Virkelig ærgerligt vi ikke får vundet sådan en kamp. Jeg synes ellers ikke vi kunne gøre ret meget anderledes. Vi havde læst godt på deres offensiv, hvor de raketter ikke for alvor fik lov at løbe med os og Dreyer blev lukket fint ned. Deres pres havde vi også læst og spiller os ret ubesværet ud af det, så kampen kommer til at foregå på vores præmisser indtil vi kommer i overtid og kræfterne slipper op.
    Skarpheden var der desværre ikke i dag. En spiller som Sabbi folder hele sit repertoire ud og fcm kan slet ikke styre ham. Desværre er afslutningsspillet bare ikke en del af det repertoire og det er ærgerligt det er ham som kommer til hovedparten af vores farlige chancer.
    Ellers en stor oplevelse, hvor både spillere og fans fik vist at vi hører til i toppen af dansk fodbold. Vi gav i den grad fcm kamp til stregen uden at gå på kompromis med den måde vi gerne vil spille fodbold på. Det kan vi være stolte over og tage ned videre.
    Absolut!. Kampen viste at Alm er ved at implementere noget som kommer til at fungere.
    I går var frustreret, i dag er bare stolt på holdet og fanscenen (stadig med en lille tåre i øjne fordi det ikke lykkedes at hente Pokalen).
    Last edited by andlox; 27-05-2022, 07:36.

    Leave a comment:

Working...
X