Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Gutter,

    i dag blir den fedeste dag som OB-fan i det seneste årti - forventningens glæde er helt enorm

    Vi kommer til at dominere Brøndby stadion stort, og jeg er med på at verbal aggression/frustration rettet imod modstandernes spillere, tilskuere og imod dommerne osv. kan være med til at give et kæmpe skud energi og tænde op under en tilskuereskare og endda spillerne på bane. Det skal der nok OGSÅ blive masser af, i Brøndby i dag.

    MEN, jeg vil gerne opfordre til, at vi som fangruppe også bliver kendt for at have overskud, passion og kærlighed med på vores vej. Helt konkret synes jeg, det kunne være fantastisk, hvis vi tog os tid til st hylde en gammel OB-helt som Daniel Høegh, under opvarmningen i dag. Høegh har været en af de mest gennemsympatiske OB-spillere de sidste 10-15 år. Anfører i klubben og altid har hans stribede sympatier skinnet igennem, også siden han forlod os. Senest i interviewet i går med SFÅ, hvor han nærmest skulle slå knuder på sin tunge, for at sige, at han holdt med FCM (stribede OB-briller-tolkning kan forekomme her)

    Lad os da kalde ham ned til en Fenerbahce inden kampen, og vise ham, at han ikke er glemt. Forestil jer stemningen (og tv billederne), hvis vi fik ham lokket til at sende en hilsen tilbage - Og overvej om han ikke bare i det lille minimale splitsekund, ku ønske sig tilbage til os.

    Det ville udvise overskud, kultur og stort format, fra den stribede families side.


    Jeg kunne også sagtens se os hylde Bo Henriksen ( Bomber Bo) i 20-30 sekunder med den legendariske “Bomber Booo, let me hear you say aa-ååå - a-ååå” sang. Det ville sgu da være go lir

    Halvdelen af det fodboldDanmark, der sidder og ser kampen, er jo ikke klar over, at Bo er gammel OB-dreng.

    Lad os minde dem om, at ham har vi OGSÅ været med til at lave..


    Den sidste del omkring Bo, deler måske nok vandene, men min holdning er, at gamle helte, der aldrig har smækket med døren eller talt dårligt om Klubben fortjener anerkendelse - når kampen så er igang, er der ingen kære Mor. Så er de modstandere igen på godt og ondt!

    God pokaldag

    Forza Odense
    Fa...e en god idé .. den er jeg helt med på. Det vil give så gode billeder og omtale at det er ubetaleligt
    Last edited by manner; 26-05-2022, 05:40.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/stillinger/d...oldsomt-langt/

      hvor mange havde de med i Parken og mod BIF?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lioner/9270709

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/dbu-pokalen/nyheder/kent-n-naegter-at-stoette-fcm-i-pokalfinalen/

        Last edited by Plum; 26-05-2022, 12:10.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
          Gutter,

          i dag blir den fedeste dag som OB-fan i det seneste årti - forventningens glæde er helt enorm

          Vi kommer til at dominere Brøndby stadion stort, og jeg er med på at verbal aggression/frustration rettet imod modstandernes spillere, tilskuere og imod dommerne osv. kan være med til at give et kæmpe skud energi og tænde op under en tilskuereskare og endda spillerne på bane. Det skal der nok OGSÅ blive masser af, i Brøndby i dag.

          MEN, jeg vil gerne opfordre til, at vi som fangruppe også bliver kendt for at have overskud, passion og kærlighed med på vores vej. Helt konkret synes jeg, det kunne være fantastisk, hvis vi tog os tid til st hylde en gammel OB-helt som Daniel Høegh, under opvarmningen i dag. Høegh har været en af de mest gennemsympatiske OB-spillere de sidste 10-15 år. Anfører i klubben og altid har hans stribede sympatier skinnet igennem, også siden han forlod os. Senest i interviewet i går med SFÅ, hvor han nærmest skulle slå knuder på sin tunge, for at sige, at han holdt med FCM (stribede OB-briller-tolkning kan forekomme her)

          Lad os da kalde ham ned til en Fenerbahce inden kampen, og vise ham, at han ikke er glemt. Forestil jer stemningen (og tv billederne), hvis vi fik ham lokket til at sende en hilsen tilbage - Og overvej om han ikke bare i det lille minimale splitsekund, ku ønske sig tilbage til os.

          Det ville udvise overskud, kultur og stort format, fra den stribede families side.

          Jeg kunne også sagtens se os hylde Bo Henriksen ( Bomber Bo) i 20-30 sekunder med den legendariske “Bomber Booo, let me hear you say aa-ååå - a-ååå” sang. Det ville sgu da være go lir

          Halvdelen af det fodboldDanmark, der sidder og ser kampen, er jo ikke klar over, at Bo er gammel OB-dreng.

          Lad os minde dem om, at ham har vi OGSÅ været med til at lave..

          Den sidste del omkring Bo, deler måske nok vandene, men min holdning er, at gamle helte, der aldrig har smækket med døren eller talt dårligt om Klubben fortjener anerkendelse - når kampen så er igang, er der ingen kære Mor. Så er de modstandere igen på godt og ondt!

          God pokaldag

          Forza Odense

          Er der en der har mulighed for at tagge capoen, eller på anden måde give beskeden videre? For det her er en fantastisk ide og skal ske!

          Forza Odense

          Comment


            Er latterligt misundelig paa alle her der har mulighed for at stoette hdet I dag og nyde kampen live. Desvaerre er jeg ikke bosat I Danmark og det var umuligt at faa alt til at passe sammen, saa jeg kunne rejse til DK.
            Men troejen bliver vist frem I dag I det store udland.

            God kamp allesammen!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              https://bold.dk/fodbold/stillinger/d...oldsomt-langt/

              hvor mange havde de med i Parken og mod BIF?
              De havde heller ikke udsolgt dengang, 10.000 eller noget i den retning. Men der er åbenbart for langt fra Herning ifølge Bo. Det er bizart. Hvad skal man i Europa hvis en pokal i Brøndby på en helligdag er for besværligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                https://bold.dk/fodbold/stillinger/d...oldsomt-langt/

                hvor mange havde de med i Parken og mod BIF?
                Hahaha, for langt fra Herning til Brøndby? Der kan jeg kun grine om. Latterlige klovne der...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  På vej mod en pokalfinale. Jeg har ikke haft den her følelse i en menneskealder. Det bliver det største!

                  Vi skal simpelthen indtage det stadion. Jeg kan ikke huske meget andet end euforien de to sidste gange vi vandt turneringen. I 02 fik vi den vanvittigste start, men i 07 var opbakningen reelt ikke særlig god (antallet af striber taget i betragtning) indtil de to legendemål, hvorefter det eksploderede. Vi var stemningsmæssigt for spredte og uorganiserede. Den her gang har jeg på fornemmelsen, at det skal være omvendt. I dagens finale er det vores tur til at give tilbage til den her fantastiske fodboldklub, hvis vi skal have en historisk 6. pokal. Det skal koge på tribunen, også selvom vi kommer bagud. Det skal være en blå og hvid mur som det er ubehageligt for uldjyderne at spille ned mod. Heldigvis har vi et samlet stemningsafsnit med ståpladser denne gang, men det bliver kun rigtig vildt og potentielt kampafgørende hvis alle 15.000 er med.

                  5-4-3-2-En gang Odense...
                  Last edited by Altid1887; 26-05-2022, 08:50.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Altid1887 Se indlæg

                    De havde heller ikke udsolgt dengang, 10.000 eller noget i den retning. Men der er åbenbart for langt fra Herning ifølge Bo. Det er bizart. Hvad skal man i Europa hvis en pokal i Brøndby på en helligdag er for besværligt.
                    Hvor stor en procentdel af Ikast/Hernings befolkning kontra Odense og omegns befolkning har købt billet…?
                    Last edited by claudes1; 26-05-2022, 09:03.

                    Comment


                      Jeg kan simpelthen ikke være i mig selv lige. Sidder i bussen og er fucking klar!!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg kan simpelthen ikke være i mig selv lige. Sidder i bussen og er fucking klar!!!!
                        Samme her! Vi ses på stadion!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Sidder på Frederiksberg og kan ikke vente! Hele familen skal med. Vi har OB-koryfæer på “ryggen”!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Hahaha, for langt fra Herning til Brøndby? Der kan jeg kun grine om. Latterlige klovne der...
                            Bor også i det midtjydske. Har haft nogle snakke og hørt flere latterlige undskyldninger fra deres fans. Den sørgeligste var en fan som ikke skulle derover fordi det er helligdag og han har fri/forlænget weekend.


                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Jeg skal med toget, jeg er møgspændt, det bliver fuldstændigt vanvittigt det her.

                              ​​​​

                              Comment


                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...jl-i-ob-maalet

                                Bo Henriksen med stort overskud og klasse.. fuck et sølle lille menneske, sen her kamp skal bare vindes!

                                Comment

                                Working...
                                X