Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen herinde der ved hvornår man kan forvente at få sin pokalfinale trøje fra Unisport?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg har muligvis en billet i overskud til stemningsområdet. Skriv lige til mig på pm
      Jeg kan ikke skrive til dig privat, da din indbakke er fuld. Skriv gerne til mig

      Comment


        Jeg har 3 billetter (ved siden af hinanden) i overskud, hvis nogen er interesserede.?
        Det er i vores afsnit, tårn 22

        Anyone.?

        Comment


          Der er pt. 1.261 ledige nummererede pladser i FCM's ende plus et ukendt antal unummererede i deres stemnings-sektion. Pinligt. Vores første tildeling på 12.500 billetter blev flået væk på 30 minutter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Jeg har 3 billetter (ved siden af hinanden) i overskud, hvis nogen er interesserede.?
            Det er i vores afsnit, tårn 22

            Anyone.?
            Har skrevet pb
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg
              Der er pt. 1.261 ledige nummererede pladser i FCM's ende plus et ukendt antal unummererede i deres stemnings-sektion. Pinligt. Vores første tildeling på 12.500 billetter blev flået væk på 30 minutter.
              Altså de må gøre flere tilgængelige for Fyns friske gutter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg
                Nogen herinde der ved hvornår man kan forvente at få sin pokalfinale trøje fra Unisport?
                Fik besked at min og knægtens blev forsendet i dag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg
                  Der er pt. 1.261 ledige nummererede pladser i FCM's ende plus et ukendt antal unummererede i deres stemnings-sektion. Pinligt. Vores første tildeling på 12.500 billetter blev flået væk på 30 minutter.
                  Så er det nu en gang med en klub uden sjæl som eksisterer kun som en rigmands legetøj og investeringsprojekt. De kan ja glæde sig at have 11 lejesvende som løber på banen for Benhams penge.
                  Og derfor vinder vi også pokalfinalen: heart beats money!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Så er det nu en gang med en klub uden sjæl som eksisterer kun som en rigmands legetøj og investeringsprojekt. De kan ja glæde sig at have 11 lejesvende som løber på banen for Benhams penge.
                    Og derfor vinder vi også pokalfinalen: heart beats money!
                    Jeg håber så meget du har ret <3 <3 <3

                    Den der superligatabel den skærer direkte ind i ens fodbold hjerte. Vi kunne altså godt bruge en pokal.

                    ​​​​​

                    Comment


                      Kan det passe at man ikke kan komme på nogen bus længere?
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Så er det nu en gang med en klub uden sjæl som eksisterer kun som en rigmands legetøj og investeringsprojekt. De kan ja glæde sig at have 11 lejesvende som løber på banen for Benhams penge.
                        Og derfor vinder vi også pokalfinalen: heart beats money!
                        Nu bliver jeg nok rigtig upopulær, meeen....

                        "en rigmands legetøj og investeringsprojekt".... Host host.... NT.... host host !

                        Så vidt jeg ved er alle skyldige beløb til Benham allerede tilbagebetalt for en del år siden, så fodbolddelen hviler i sig selv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Nu bliver jeg nok rigtig upopulær, meeen....

                          "en rigmands legetøj og investeringsprojekt".... Host host.... NT.... host host !

                          Så vidt jeg ved er alle skyldige beløb til Benham allerede tilbagebetalt for en del år siden, så fodbolddelen hviler i sig selv.
                          Ja jo, altså jeg har ikke så meget imod at rigmænd understøtter klubberne, det jeg ikke bryder mig om det er at man køber ligaerne. Det er så træls at se de europæiske ligaer og turneringer, hvor an godt ved hvem der vinder inden de overhovedet starter op, tager drømmene ud af fodbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Ja jo, altså jeg har ikke så meget imod at rigmænd understøtter klubberne, det jeg ikke bryder mig om det er at man køber ligaerne. Det er så træls at se de europæiske ligaer og turneringer, hvor an godt ved hvem der vinder inden de overhovedet starter op, tager drømmene ud af fodbold.
                            Men på hvilken måde har netop Benham købt ligaen ? Beklager (om man kan lide FCM eller ej), så forstår jeg det ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Men på hvilken måde har netop Benham købt ligaen ? Beklager (om man kan lide FCM eller ej), så forstår jeg det ikke.
                              Ahh Come on, FCM setup er jo trække spillere der egentligt er premier league spillere til superligaen for at kunne sende dem til samarbejdsklubben i premier league billigt. Og der i ligger der også noget værdisættelse der ikke rigtigt bliver bogført, fordi man skærer et mellemled ud.

                              Der er vel ikke den store overraskelse i at det er de to FC hold der ligger i toppen af ligaen? De bruger langt flere midler end de andre klubber hvis man tager med i sine overvejelser at fodbold er blevet langt mindre uforudseligt, så har jeg svært ved at se hvordan man ikke kan konkludere at de to hold selvfølgelig har købt ligaen. Det er jo sådan i alle de europæiske ligaer og turneringer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Ahh Come on, FCM setup er jo trække spillere der egentligt er premier league spillere til superligaen for at kunne sende dem til samarbejdsklubben i premier league billigt. Og der i ligger der også noget værdisættelse der ikke rigtigt bliver bogført, fordi man skærer et mellemled ud.

                                Der er vel ikke den store overraskelse i at det er de to FC hold der ligger i toppen af ligaen? De bruger langt flere midler end de andre klubber hvis man tager med i sine overvejelser at fodbold er blevet langt mindre uforudseligt, så har jeg svært ved at se hvordan man ikke kan konkludere at de to hold selvfølgelig har købt ligaen. Det er jo sådan i alle de europæiske ligaer og turneringer.
                                Lige præcis. Det er stadig en stor forskel for mig mellem en lokal rigmand som støtter/ejer en klub eller en milliardær som køber sig gennem forskellige ligaer og skaber særlige forretningsbetingelse dermed.
                                Last edited by andlox; 20-05-2022, 18:44.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X