Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Husk at støtte fanmiljøets pokalfinale t-shirt! Kan købes (og afhentes når ens ordre er klar) hos leverandøren i Odense SV. Lad jer ikke gå på af den automatiske besked om 10-12 dages levering. De er klar på opgaven og alle t-shirts skal nok blive produceret.

    Bestil her: https://shop.sportogprofil.dk/dinsho...x-yIg3vx5sQbgQ

    Bestillings deadline er mandag d. 16!

    280407287_1249158885615608_5397573091672175271_n.png?_nc_cat=111&ccb=1-6&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=zqXd8WOv5xcAX9WKA0K&tn=zoGWShdUw7R0xhNM&_nc_ht=scontent.fcph3-1.fna&oh=00_AT_-64My3ykD6BCww-ieUCHaDIXo7C6Hbg7dHH0bpgFsnQ&oe=6280BDE

    Comment


      #32
      Er det muligt at få en sendt til det mørke jylland?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        Er det muligt at få en sendt til det mørke jylland?
        Ja, det er det. De har ikke umiddelbart den billigste fragtaftale, så hvis du kender nogen lokale kan de jo hente den for dig, hvis de har dit ordrenummer. Men ellers kan de godt sende ud.

        Comment


          #34
          Det er ikke muligt at købe dem på dagen. Bor også i Jylland, og har en bror på Sjælland der også gerne vil købe.

          Comment


            #35
            Er der nogen der har en ekstra plads i bilen fra Østjylland et sted ?
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #36
              Er der nogen som ved, om de pladser der karakteriseres som OB-afsnit er dem som er til salg nu, eller bliver det muligt at købe til langsiden uden at skulle angive sig som neutral?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                Er der nogen som ved, om de pladser der karakteriseres som OB-afsnit er dem som er til salg nu, eller bliver det muligt at købe til langsiden uden at skulle angive sig som neutral?
                OB har den ene halvdel af den ene langside, fcm har den anden halvdel. Den anden langside går til neutrale.
                siden 1887

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Det er ikke muligt at købe dem på dagen. Bor også i Jylland, og har en bror på Sjælland der også gerne vil købe.
                  Tror man må æde den 50'er i fragt. Bor selv i Roskilde, og har også bestilt med fragt. Men fuck det, der går 15 år inden vi er i pokalfinalen igen, og det ville være fucking episk, hvis der kom 12650 fynboer med samme trøje på. :)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    OB har den ene halvdel af den ene langside, fcm har den anden halvdel. Den anden langside går til neutrale.
                    Som det ser ud nu, har OB da kun bag det ene mål og hjørnerne?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg

                      Som det ser ud nu, har OB da kun bag det ene mål og hjørnerne?
                      Vi har svjv, hvert fald da jeg valgte billet i tirsdags, også den første del af langsiden i begge sider. Det er kun den midterste del af langsiderne der er til neutrale, som jeg kan se det.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Vi har svjv, hvert fald da jeg valgte billet i tirsdags, også den første del af langsiden i begge sider. Det er kun den midterste del af langsiderne der er til neutrale, som jeg kan se det.
                        Ja korrekt!
                        siden 1887

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                          Lidt spørgsmål fra en der ikke har den store erfaring i awayture:
                          - Hvem arrangerer transport derover? Skal man holde øje med en bestemt fanside for tilmelding?
                          - Gælder transport både derover og hjem? Og hvor hurtigt efter kampen plejer man som regel at køre hjem?
                          - Ved nogen, hvor mange kampbilletter man kan købe pr. person, når salget til ikke-sæsonkortholdere starter?
                          - Hvad tid tror I, man kan forvente at skulle afsted fra Odense, når kampen starter kl. 15?
                          Også her er OB 30 år efter Herning.
                          Når man køber billet hos Herning/Ikast kan man tilkøbe transport med opsamling 18 steder i landet.

                          Når man køber billet i OB må man afvente og se hvad der dumper ned. Akkurat som når OB agerer på transfer markedet, eller når der skal forbedres faciliteter, man venter lige og ser om andre tager udgiften/besværet.

                          Hvad med fanzonen?
                          Åbner den efter kampen i tilfælde af sejr?

                          Er der overhovedet ansat nogle i OB’s kommunikations afdeling, som har bare lidt evner til at tænke forud? Eller har man for travlt med at tænke over at OB jo har en forretning de skal drive?
                          Last edited by Magge; 12-05-2022, 11:21.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Både fly- og kampbillet i hus! Kæft, jeg glæder mig!

                            Comment


                              #44
                              Yay - billetterne er i hus, både til os selv og til vores venner der er bosiddende på Tenerife som flyver til DK for kampen. Nøj jeg glæder mig!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                                Yay - billetterne er i hus, både til os selv og til vores venner der er bosiddende på Tenerife som flyver til DK for kampen. Nøj jeg glæder mig!
                                Klasse.
                                ligner der snart er udsolgt
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X