Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokal Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Kampen vises i øvrigt på DR2 så alle har en chance for at se den .. om ikke andet så på app eller deres hjemmeside ..

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg syntes nu at Breum spiller en god halvleg mod AGF. Kommer med flere offensive aktioner og var rigtig flittig defensivt. Men Sabbi fortjener en start efter hans 2. Halvleg
    Det er virkelig rart at se at Sabbi fornemmer han ikke er sikret en plads og bliver presset bagfra af Breum. Kan være han tager sig lidt mere sammen og spiller lidt mere for holdet som han også gjorde sidst

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    1.200 stribede har indtil videre sikret sig bilett til kampen. Det bliver en Fe´away!!!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Jeg er enig. Breum er heller ikke dårlig som indhop. Det er et luksus-problem IMHO

    I øvrigt ved jeg ikke, om Sønderjyske har luret os. Jf. deres hjemmeside er vores største profil Skjelvik...
    Det er vist det man kalder false flag i krig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Jeg er enig. Breum er heller ikke dårlig som indhop. Det er et luksus-problem IMHO

    I øvrigt ved jeg ikke, om Sønderjyske har luret os. Jf. deres hjemmeside er vores største profil Skjelvik...
    Præcis. Dejligt med noget offensivt kvalitet på bænken så det efterhånden kun er Jebali der er sikker på en start plads. Så må Frø,Sander,Breum,Kadrii,Fenger og Sabbi slås om de sidste 3 pladser

    Det er sgu årets joke

    Leave a comment:


  • Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg syntes nu at Breum spiller en god halvleg mod AGF. Kommer med flere offensive aktioner og var rigtig flittig defensivt. Men Sabbi fortjener en start efter hans 2. Halvleg
    Jeg er enig. Breum er heller ikke dårlig som indhop. Det er et luksus-problem IMHO

    I øvrigt ved jeg ikke, om Sønderjyske har luret os. Jf. deres hjemmeside er vores største profil Skjelvik...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja så giver det næsten sig selv. Breum har været lidt usynlig i de seneste kampe og får nok superligakampene fra start i stedet. Vi må dælme håbe Aron og Okosun snart kommer tilbage det ser tyndt ud på vores midtbane, især fordi JT og JJT's forcer nok er mindre egnede til Sønderjyskes knoldede bane end Okosuns og Arons.
    Jeg syntes nu at Breum spiller en god halvleg mod AGF. Kommer med flere offensive aktioner og var rigtig flittig defensivt. Men Sabbi fortjener en start efter hans 2. Halvleg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FSs bud på en starter i aften

    ...........................HC
    Nico...............KL.....Ivancevic......Jørgen
    .........Tverskov..........JJT
    Sabbi..............Jebali...........Svendsen
    .....................Max

    Aron og Okosun er ude med skader
    Ouchh. Tverskov må spille fuld tid og så må Kløve spille de sidste 20 min for en garanteret træt JJ

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FSs bud på en starter i aften

    ...........................HC
    Nico...............KL.....Ivancevic......Jørgen
    .........Tverskov..........JJT
    Sabbi..............Jebali...........Svendsen
    .....................Max

    Aron og Okosun er ude med skader
    Ja så giver det næsten sig selv. Breum har været lidt usynlig i de seneste kampe og får nok superligakampene fra start i stedet. Vi må dælme håbe Aron og Okosun snart kommer tilbage det ser tyndt ud på vores midtbane, især fordi JT og JJT's forcer nok er mindre egnede til Sønderjyskes knoldede bane end Okosuns og Arons.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FSs bud på en starter i aften

    ...........................HC
    Nico...............KL.....Ivancevic......Jørgen
    .........Tverskov..........JJT
    Sabbi..............Jebali...........Svendsen
    .....................Max

    Aron og Okosun er ude med skader
    Last edited by manner; 27-04-2022, 04:31.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det forstår man godt, måske lidt sponsor pres.
    Ja - på klovnen Bjørneby

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...iver-ikke-nemt

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Off topic er lige at GF nu igen vil bruge Jon Dagur i resterende kampe
    Det forstår man godt, måske lidt sponsor pres.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg vil nu være lidt ked af hvis AGF rykker ned. Jeg ser helst de klubber som samler lidt folk på lægterne.
    Hvis AGF er væk så er der jo ingen interessante hold vi kan møde næste sæson i taberslutspillet.
    Off topic er lige at GF nu igen vil bruge Jon Dagur i resterende kampe

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, det bliver helt sikkert ikke en nem kamp.

    Hvis de ikke tror på den spinkle chance der er for overlevelse i ligaen.

    Der er 15 point at spille om, de kan overhale AGF og Vejle, hvis alt klapper ;)

    Men tænk en sæson det ville være hvis SønderjyskE og AGF ender med at rykke ned.

    Crazy shit siger jeg bare.
    Jeg vil nu være lidt ked af hvis AGF rykker ned. Jeg ser helst de klubber som samler lidt folk på lægterne.
    Hvis AGF er væk så er der jo ingen interessante hold vi kan møde næste sæson i taberslutspillet.

    Leave a comment:

Working...
X