Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokal Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg overvejer en tur med min far til Haderslev. Dog taber vi næsten altid når vi er der. Så vi bringer måske dårlig karma :P
    Vælg sofaen, tak. ;-)

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Jeg overvejer en tur med min far til Haderslev. Dog taber vi næsten altid når vi er der. Så vi bringer måske dårlig karma :P

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Så, nu må SE satse 100% på pokalen, hvilket ikke gør det lettere for os.
    Samtidig har VB pludselig en realistisk mulighed for at klare sig i Superligaen. Det bliver næsten for spændende.
    Ja og Emil B. er tilbage til pokalen, og han smækker jo to ind i mod os, nogen gange hjælper vores spillere ham endda (læs begge kampe).

    Det er sindssygt det her.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Så, nu må SE satse 100% på pokalen, hvilket ikke gør det lettere for os.
    Samtidig har VB pludselig en realistisk mulighed for at klare sig i Superligaen. Det bliver næsten for spændende.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at der godt kunne komme +1000 striwer på onsdag

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stoet-...-soenderjyske/
    Alle i gamle herinde må op af sofaen og afsted!!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Denne ene (eller rettere sagt to) kamp/kampe kan meget vel gå hen og blive definerende for hele sæsonen 2021/2022. Kommer vi i en pokalfinale, og vinder vi den, vil det på sigt være letteret at glemme vores dårlige performance i Superligaen. Omvendt, smider vi en semifinale mod SE, der højest sandsynligt rykker ud af Superligaen, så vil det bare understrege, at vi har haft en elendig sæson.
    I aften, når klokken nærmer sig 21.00, er vi ligeledes meget klogere på, om SE kan smide resten af Superligaen (ved nederlag til VB), eller om de lige pludselig har to turneringer at koncentrere sig om. Spændende bliver det.
    Ja der skal 100% holdes med Sønderjyske i aften

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Denne ene (eller rettere sagt to) kamp/kampe kan meget vel gå hen og blive definerende for hele sæsonen 2021/2022. Kommer vi i en pokalfinale, og vinder vi den, vil det på sigt være letteret at glemme vores dårlige performance i Superligaen. Omvendt, smider vi en semifinale mod SE, der højest sandsynligt rykker ud af Superligaen, så vil det bare understrege, at vi har haft en elendig sæson.
    I aften, når klokken nærmer sig 21.00, er vi ligeledes meget klogere på, om SE kan smide resten af Superligaen (ved nederlag til VB), eller om de lige pludselig har to turneringer at koncentrere sig om. Spændende bliver det.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Optakt pokal Sdj-OB

    Optakt pokal Sdj-OB

    Lyder til at der godt kunne komme +1000 striwer på onsdag

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stoet-...-soenderjyske/
Working...
X