Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokal Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FSs bud på en starter i aften

    ...........................HC
    Nico...............KL.....Ivancevic......Jørgen
    .........Tverskov..........JJT
    Sabbi..............Jebali...........Svendsen
    .....................Max

    Aron og Okosun er ude med skader
    Ouchh. Tverskov må spille fuld tid og så må Kløve spille de sidste 20 min for en garanteret træt JJ

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ja så giver det næsten sig selv. Breum har været lidt usynlig i de seneste kampe og får nok superligakampene fra start i stedet. Vi må dælme håbe Aron og Okosun snart kommer tilbage det ser tyndt ud på vores midtbane, især fordi JT og JJT's forcer nok er mindre egnede til Sønderjyskes knoldede bane end Okosuns og Arons.
      Jeg syntes nu at Breum spiller en god halvleg mod AGF. Kommer med flere offensive aktioner og var rigtig flittig defensivt. Men Sabbi fortjener en start efter hans 2. Halvleg

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg syntes nu at Breum spiller en god halvleg mod AGF. Kommer med flere offensive aktioner og var rigtig flittig defensivt. Men Sabbi fortjener en start efter hans 2. Halvleg
        Jeg er enig. Breum er heller ikke dårlig som indhop. Det er et luksus-problem IMHO

        I øvrigt ved jeg ikke, om Sønderjyske har luret os. Jf. deres hjemmeside er vores største profil Skjelvik...
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

          Jeg er enig. Breum er heller ikke dårlig som indhop. Det er et luksus-problem IMHO

          I øvrigt ved jeg ikke, om Sønderjyske har luret os. Jf. deres hjemmeside er vores største profil Skjelvik...
          Præcis. Dejligt med noget offensivt kvalitet på bænken så det efterhånden kun er Jebali der er sikker på en start plads. Så må Frø,Sander,Breum,Kadrii,Fenger og Sabbi slås om de sidste 3 pladser

          Det er sgu årets joke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

            Jeg er enig. Breum er heller ikke dårlig som indhop. Det er et luksus-problem IMHO

            I øvrigt ved jeg ikke, om Sønderjyske har luret os. Jf. deres hjemmeside er vores største profil Skjelvik...
            Det er vist det man kalder false flag i krig

            Comment


              #36
              1.200 stribede har indtil videre sikret sig bilett til kampen. Det bliver en Fe´away!!!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg syntes nu at Breum spiller en god halvleg mod AGF. Kommer med flere offensive aktioner og var rigtig flittig defensivt. Men Sabbi fortjener en start efter hans 2. Halvleg
                Det er virkelig rart at se at Sabbi fornemmer han ikke er sikret en plads og bliver presset bagfra af Breum. Kan være han tager sig lidt mere sammen og spiller lidt mere for holdet som han også gjorde sidst

                Comment


                  #38
                  Kampen vises i øvrigt på DR2 så alle har en chance for at se den .. om ikke andet så på app eller deres hjemmeside ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment

                  Working...
                  X