Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokal Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er nok et meget godt bud. Tror dog umiddelbart gerne Alm vil have JJ som en del af ligningen, hvis han er frisk til det. Mit bud er at KL får en pause og Tver starter nede ved siden af Ivan.
    De er nødt til at gøre noget ved Emil Berggren, som vi slet ikke har fået håndteret i de 2 seneste kampe.
    Derfor er det spørgsmålet hvem af de 3 som kan holde ham, Tver på kløgt, Ivan og Kasper på fysik, selvom det nok kommer til korte der også.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      De er nødt til at gøre noget ved Emil Berggren, som vi slet ikke har fået håndteret i de 2 seneste kampe.
      Derfor er det spørgsmålet hvem af de 3 som kan holde ham, Tver på kløgt, Ivan og Kasper på fysik, selvom det nok kommer til korte der også.
      det vigtigste er sådan set at få overtaget i spillet, så vi holder os fra at modtage for mange indlæg og standarder. Berggren er en ørn i luften og hvis vi bliver ved at modtage bolde i feltet, så vil han før eller siden komme først på bolden, fordi vi så heller ikke lige har superligaens skarpeste bagsæde.
      jeg tror vi kører med den sikre og får Tverskov ned til KL. KL spillede en god kamp igår, hvor Ivan var lidt mere neutral. Når det gælder sæsonens vigtigste kampe og vi skal spille overfor et bæst som Berggren, så tror jeg ikke på vi går med Ivan. Ivan kan få superligakampene og give hhv. Tver og KL lidt aflastning til pokalkampene. Det er mit bud.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        det vigtigste er sådan set at få overtaget i spillet, så vi holder os fra at modtage for mange indlæg og standarder. Berggren er en ørn i luften og hvis vi bliver ved at modtage bolde i feltet, så vil han før eller siden komme først på bolden, fordi vi så heller ikke lige har superligaens skarpeste bagsæde.
        jeg tror vi kører med den sikre og får Tverskov ned til KL. KL spillede en god kamp igår, hvor Ivan var lidt mere neutral. Når det gælder sæsonens vigtigste kampe og vi skal spille overfor et bæst som Berggren, så tror jeg ikke på vi går med Ivan. Ivan kan få superligakampene og give hhv. Tver og KL lidt aflastning til pokalkampene. Det er mit bud.
        Lidt uenig med dig, da jeg synes Ivan kom først på bolden oftest og med fysik. Han skal “bare” have focus på Berggren..

        Comment


          #19
          https://www.bold.dk/feature/fire-klu...-kaempe-stort/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Semifinale i pokalen... det bliver sgu utroligt spændende. OB har jo trods alt haft resultaterne med sig på det sidste - Vil dette give selvtillid nok til at ikke satse på resultatet hvis(når) vi kommer foran? Sønderjyske må vel sådan set se pokalen som den eneste mulighed for en lille smule succes i denne sæson. Vil man se et helt nyt "no-nonsens-sønderjyske" i morgen, hvor de har alt at vinde og intet at tabe? Uanset hvordan Sønderjyderne har spillet i de sidste sæsoner har de utvivlsomt vist sig at være et rigtigt godt pokal-hold. Jeg tror på uafgjort i morgen og så tager vi dem på hjemmebane. Glæder mig til at komme på stadion i morgen :-)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
              Semifinale i pokalen... det bliver sgu utroligt spændende. OB har jo trods alt haft resultaterne med sig på det sidste - Vil dette give selvtillid nok til at ikke satse på resultatet hvis(når) vi kommer foran? Sønderjyske må vel sådan set se pokalen som den eneste mulighed for en lille smule succes i denne sæson. Vil man se et helt nyt "no-nonsens-sønderjyske" i morgen, hvor de har alt at vinde og intet at tabe? Uanset hvordan Sønderjyderne har spillet i de sidste sæsoner har de utvivlsomt vist sig at være et rigtigt godt pokal-hold. Jeg tror på uafgjort i morgen og så tager vi dem på hjemmebane. Glæder mig til at komme på stadion i morgen :-)
              Jeg vil nu hellere have at vi gør som i mod Randers og vinder første kamp i deres hule.

              Det må selvfølgelig godt undgå at blive så tæt og spændende som mod Randers.
              Men tror på at vi er stærke nok til at vinde i Haderslev, ligesom vi var i mod AGF i weekenden.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Jeg vil nu hellere have at vi gør som i mod Randers og vinder første kamp i deres hule.

                Det må selvfølgelig godt undgå at blive så tæt og spændende som mod Randers.
                Men tror på at vi er stærke nok til at vinde i Haderslev, ligesom vi var i mod AGF i weekenden.
                Helt enig, det vil klart være det bedste.
                Dog tror jeg at Sønderjyske kommer "flyvende" i morgen i første halvleg...
                Vigtigt at vi har Okosun med tilbage i morgen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                  Helt enig, det vil klart være det bedste.
                  Dog tror jeg at Sønderjyske kommer "flyvende" i morgen i første halvleg...
                  Vigtigt at vi har Okosun med tilbage i morgen.
                  Ja, det bliver helt sikkert ikke en nem kamp.

                  Hvis de ikke tror på den spinkle chance der er for overlevelse i ligaen.

                  Der er 15 point at spille om, de kan overhale AGF og Vejle, hvis alt klapper ;)

                  Men tænk en sæson det ville være hvis SønderjyskE og AGF ender med at rykke ned.

                  Crazy shit siger jeg bare.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Ja, det bliver helt sikkert ikke en nem kamp.

                    Hvis de ikke tror på den spinkle chance der er for overlevelse i ligaen.

                    Der er 15 point at spille om, de kan overhale AGF og Vejle, hvis alt klapper ;)

                    Men tænk en sæson det ville være hvis SønderjyskE og AGF ender med at rykke ned.

                    Crazy shit siger jeg bare.
                    Jeg vil nu være lidt ked af hvis AGF rykker ned. Jeg ser helst de klubber som samler lidt folk på lægterne.
                    Hvis AGF er væk så er der jo ingen interessante hold vi kan møde næste sæson i taberslutspillet.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg vil nu være lidt ked af hvis AGF rykker ned. Jeg ser helst de klubber som samler lidt folk på lægterne.
                      Hvis AGF er væk så er der jo ingen interessante hold vi kan møde næste sæson i taberslutspillet.
                      Off topic er lige at GF nu igen vil bruge Jon Dagur i resterende kampe

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Off topic er lige at GF nu igen vil bruge Jon Dagur i resterende kampe
                        Det forstår man godt, måske lidt sponsor pres.

                        Comment


                          #27
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...iver-ikke-nemt
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Det forstår man godt, måske lidt sponsor pres.
                            Ja - på klovnen Bjørneby
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              FSs bud på en starter i aften

                              ...........................HC
                              Nico...............KL.....Ivancevic......Jørgen
                              .........Tverskov..........JJT
                              Sabbi..............Jebali...........Svendsen
                              .....................Max

                              Aron og Okosun er ude med skader
                              Last edited by manner; 27-04-2022, 04:31.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                FSs bud på en starter i aften

                                ...........................HC
                                Nico...............KL.....Ivancevic......Jørgen
                                .........Tverskov..........JJT
                                Sabbi..............Jebali...........Svendsen
                                .....................Max

                                Aron og Okosun er ude med skader
                                Ja så giver det næsten sig selv. Breum har været lidt usynlig i de seneste kampe og får nok superligakampene fra start i stedet. Vi må dælme håbe Aron og Okosun snart kommer tilbage det ser tyndt ud på vores midtbane, især fordi JT og JJT's forcer nok er mindre egnede til Sønderjyskes knoldede bane end Okosuns og Arons.

                                Comment

                                Working...
                                X