Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Er der nogen, som kan hjælpe med trøjenumre på Manneh og Minteh ?
    Manneh har nummer 5 og Minteh havde nummer 41, da han sad på bænken mod Silkeborg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Backob Se indlæg

      Manneh har nummer 5 og Minteh havde nummer 41, da han sad på bænken mod Silkeborg
      Tak for hjælpen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

        Helt uenig. Han har været blandt vores absolut bedste i denne sæson. Han har vundet flest dueller af alle i ligaen, og han er god på bolden og distribuerer den fint rundt. Og så er han altså også en hardhitter. Jeg synes ,det klæder ham at spille på den centrale midtbane. Han er ikke verdens hurtigste, men det er ikke ligeså vigtigt i den ankerposition, han har pt., som det var i et meget langsomt forsvar.
        t0rnbjerg jeg havde skrevet et langt og flot indlaeg der svarede jer begge men forummet loggede mig ud da jeg postede saa det forsvandt.

        Jeg syntes ikke Tverskov er daarlig eller har spillet daarligt/daarligere end resten af holdet, men jeg syntes ikke at han er god nok til at goere os bedre. Jeg syntes har har nogle mangler som goer at han er god, men ikke god nok.
        Det er ting som blandt andet placering i det fremadrettede spil og spil fra forsvar/maalmand hvor det kunne vaere bedre. Jeg tror at han er meget bedre for holdet i forsvaret, hvor alle hans kvaliteter er en force for holdet. Et midterforsvar med Ivan, Paulsen og Tver som roterer naar de ind i mellem har deres skavanker, tror jeg ville vaere rigtig solidt, og vi kunne maaske holde dem i gang hele saesonen uden for mange skader.

        Det lyder nok mere negativt end jeg mener det, men pointen er at jeg tror vi ville udnytte 100% af Tverskovs kvaliteter ved at bruge ham i forsvaret istedet for 90% af hans kvaliteter paa midtbanen, hvor en endnu bedre spiller end ham ville goere en stor forskel paa holdet.

        Nu har jeg taget fejl foer, og oensker altid det bedste for klubben og i saer en spiller som ham, saa han maa da meget gerne modbevise mig og vokse til en endnu bedre midtbane spiller, nu han faar, hvad det ser ud og lyder til, er bedre spillere omkring saa paa midten.

        Comment


          Tverskov er klart bedst på midten, alt efter om han spiller Søndag så tror jeg det kommer til at gøre en kæmpe forskel hvem der spiller inde ved siden af ham. Jeg er også helt rolig ved BP Mihajlo/Jørgen konstellationen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Tverskov er klart bedst på midten, alt efter om han spiller Søndag så tror jeg det kommer til at gøre en kæmpe forskel hvem der spiller inde ved siden af ham. Jeg er også helt rolig ved BP Mihajlo/Jørgen konstellationen.
            Helt enig. Synes også at fornemme en kompetent skikkelse i Henrik Clausen ved flere lejligheder har erklæret Tverskovs kompetencer gør sig bedst på midten. Om han så stadig er blandt de bedste med de nye indkøb, tør jeg ikke spå om, men jeg synes Ivan og BP skal spille dernede når de begge er i fulde omdrejninger

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Helt enig. Synes også at fornemme en kompetent skikkelse i Henrik Clausen ved flere lejligheder har erklæret Tverskovs kompetencer gør sig bedst på midten. Om han så stadig er blandt de bedste med de nye indkøb, tør jeg ikke spå om, men jeg synes Ivan og BP skal spille dernede når de begge er i fulde omdrejninger
              Det er jeg fuldstændig enig i. Jeg mener også at Henrik Clausen sagde at Tverskovs cf præstationer gør sig bedst i 3mands forsvar med wingbacks, og ikke med 4 på linje som vi har nu. Landsholdsklasse er nok at være lidt for optimistisk på hans vejne, men mindre kan også gøre det for OB pt. Kombinationen på midten er selvf. Alms beslutning men jeg tror faktisk at især Okosun ikke er kommet tættere på spilletid, og at både Aron og til dels Tverskov kan mærke et pres for at gøre deres bedste for at få pladsen som starter med de tilgange der kommet i det overståede vindue. Tverskov læser spillet bedre end Aron som til gengæld kompenserer for placeringsvanskeligheder med et arbejdsraseri som altid er fedt at se på når det lykkes for ham.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er jeg fuldstændig enig i. Jeg mener også at Henrik Clausen sagde at Tverskovs cf præstationer gør sig bedst i 3mands forsvar med wingbacks, og ikke med 4 på linje som vi har nu. Landsholdsklasse er nok at være lidt for optimistisk på hans vejne, men mindre kan også gøre det for OB pt. Kombinationen på midten er selvf. Alms beslutning men jeg tror faktisk at især Okosun ikke er kommet tættere på spilletid, og at både Aron og til dels Tverskov kan mærke et pres for at gøre deres bedste for at få pladsen som starter med de tilgange der kommet i det overståede vindue. Tverskov læser spillet bedre end Aron som til gengæld kompenserer for placeringsvanskeligheder med et arbejdsraseri som altid er fedt at se på når det lykkes for ham.
                Er helt enig. Tver skal spille mest centralt i forsvaret hvis vi spiller med 3 eller 5 i bagkæden. Ellers er det fint han er 6er og med øje for at lukke af hvis BP feks går frem.
                Det er dejligt at vi ikke længere let kan sætte hold fordi 8-11 pladserne er besat af tyndt øl. Bjørn er lykkedes med fase 1 af opbygningen af holdet.
                Jeg tror vi måske kan snige os i top 6, men det er i mine øjne ligegyldigt. Jeg ser os ikke længere som nedryknings favorit, men sandsynligvis ender vi 7-10 hvilket er godkendt med den trup og skader i starten til Ivan, Frø, Jebali og Sabbi.

                Comment


                  Vi har lavet et interview med Björn Wesström om sommerens transfervindue.

                  Wesström fortæller om transfervinduet - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har lavet et interview med Björn Wesström om sommerens transfervindue.

                    Wesström fortæller om transfervinduet - OBstruktion
                    Kunne godt lyde som om at en chefscout er lige på trapperne

                    Comment


                      Ikke den store hemmelighed. Men rart at få den bekræftet

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-denne-sl-klub

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ikke den store hemmelighed. Men rart at få den bekræftet

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-denne-sl-klub
                        Jeg har lige hørt nogle rigtig gode interviews med Andreas Alm fra hhv. OBstruktion, Troels Bech i Mediano og SFÅ og især i interviewet i SFÅ synes jeg det lyder som om 9’er positionen er der hvor vi kommer til at kigge efter forstærkning i det kommende transfervindue. Alle de spillere vi har spillet med på 9’er positionen i denne sæson (Fenger, Jebali, Kadri, Sabbi) har hver især nogle kompetencer til at kunne udfylde rollen, men som jeg tolker det som Alm siger, så er det på netop den position at vores hold virkelig har et stort uforløst udviklingspotentiale. Spændende hvad Bjørn W. kan finde til den position.

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rsens-er-klar/

                          Håber vi er med i opløbet her også, synes han var rigtig spændende i Horsens inden han røg til Ajax.

                          Comment


                            BW... så er det nu

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ig-pl-angriber

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Jeg har lige hørt nogle rigtig gode interviews med Andreas Alm fra hhv. OBstruktion, Troels Bech i Mediano og SFÅ og især i interviewet i SFÅ synes jeg det lyder som om 9’er positionen er der hvor vi kommer til at kigge efter forstærkning i det kommende transfervindue. Alle de spillere vi har spillet med på 9’er positionen i denne sæson (Fenger, Jebali, Kadri, Sabbi) har hver især nogle kompetencer til at kunne udfylde rollen, men som jeg tolker det som Alm siger, så er det på netop den position at vores hold virkelig har et stort uforløst udviklingspotentiale. Spændende hvad Bjørn W. kan finde til den position.
                              Det ville undre mig meget hvis man fandt en 9`er i dette vindue. Så skal det være pga salg.
                              Jeg tror faktisk man vil udforske Sabbi lidt mere på den position. Når man så har Kadrii,Jebali og måske Fenger til den ene position vil man nok vente indtil sommer for at lægge en ny kabale.
                              Det er nok på midten der sker noget og måske i det centrale forsvar.

                              Comment


                                Skulle vi alligevel gå efter en 9'er, er det vel oplagt at forsøge sig på ham her fra samarbejdsklubben: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...estved-bomber/

                                Comment

                                Working...
                                X