Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JFK Se indlæg
    Jeg så på Instagram at caglar koycu skrev om at prøve at få adem ljajic til Superligaen... Kan ikke se det mere... Men ligner det er over OB niveau uden at kende ham..
    Café ejeren er ihverfald en populær herre i Ådalen så det er nok ikke helt umuligt. Han har lige været i Odense 3 dage med Halimi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Café ejeren er ihverfald en populær herre i Ådalen så det er nok ikke helt umuligt. Han har lige været i Odense 3 dage med Halimi
      Han bor jo også tæt på, mener det er Kolding eller Horsens.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Han bor jo også tæt på, mener det er Kolding eller Horsens.
        Mener det er Kolding. Jeg mente nu mere at ham og OB arbejder meget sammen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mener det er Kolding. Jeg mente nu mere at ham og OB arbejder meget sammen
          Hvilket så forklarer vores ringe rekrutteringsniveau...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hvilket så forklarer vores ringe rekrutteringsniveau...
            Ja lige nu er det ikke imponerende. Men skulle han få vokseværk kunne det måske være fint. Ved det ikke. Kan bare konstatere at mange af de handler denne sommer ind/ud incl prøvetræning har haft ham involveret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja lige nu er det ikke imponerende. Men skulle han få vokseværk kunne det måske være fint. Ved det ikke. Kan bare konstatere at mange af de handler denne sommer ind/ud incl prøvetræning har haft ham involveret
              Hans "stald" er bestemt ikke imponerende

              https://www.transfermarkt.com/footba...a/berater/6684

              Tror mere han trader og forsøger at afsætte spillere, som ikke er hans egne (hvilket desværre er en stor tendens i disse år).

              Tror vi to kunne lave et lige så godt/bedre arbejde og Ådalen ville være glad
              Last edited by Online; 13-08-2022, 22:45.

              Comment


                Siger det igen. Køb nu Christian Sørensen. Igen i dag et kanon oplæg.
                ved godt han er oppe i alderen, men er vel 4 hylder over King og Jørgen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Siger det igen. Køb nu Christian Sørensen. Igen i dag et kanon oplæg.
                  ved godt han er oppe i alderen, men er vel 4 hylder over King og Jørgen.
                  Og så laver han også et mål efter kanal.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Siger det igen. Køb nu Christian Sørensen. Igen i dag et kanon oplæg.
                    ved godt han er oppe i alderen, men er vel 4 hylder over King og Jørgen.
                    Ville være fint, men kan ikke finde noget som helst som taler for at vi kan lokke ham til Odense.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Siger det igen. Køb nu Christian Sørensen. Igen i dag et kanon oplæg.
                      ved godt han er oppe i alderen, men er vel 4 hylder over King og Jørgen.
                      Han er godt nok vild for tiden. Sikke en form. Tror nu mere de får svært ved at holde på ham, grundet udenlandsk interesse.

                      Hvis vi skulle købe, ville han vel koste 5-8 millioner. Tror ikke det er helt udelukket at han kunne overtales, men transfersumnen udelukker det selvfølgelig.

                      I teorien har vi jo også en spændende ung mand på vej i Aske. I praksis har vi Jørgen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Han er godt nok vild for tiden. Sikke en form. Tror nu mere de får svært ved at holde på ham, grundet udenlandsk interesse.

                        Hvis vi skulle købe, ville han vel koste 5-8 millioner. Tror ikke det er helt udelukket at han kunne overtales, men transfersumnen udelukker det selvfølgelig.

                        I teorien har vi jo også en spændende ung mand på vej i Aske. I praksis har vi Jørgen.
                        Helt uenig. I teorien har vi Jørgen. Synes faktisk ikke vi har ham i praksis

                        Comment


                          Ja, CS gør det forrygende for Viborg, men ville han også gøre det på et OB hold lige nu eller ville vi igen suge al energi ud af folk

                          Comment


                            Det er simpelthen en fornøjelse at se Christian Sørensen spille fodbold.

                            Mon ikke der er noget udenlandsk interesse for ham, det er svært at forestille sig andet. Jeg ville elske at have ham i OB, men jeg har meget svært ved at se ham være interesseret i det projekt

                            ​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Ville være fint, men kan ikke finde noget som helst som taler for at vi kan lokke ham til Odense.
                              Hjerteklub er mit eneste bud, eller en sæk med penge og et godt job efter fodbold i koncernen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Hjerteklub er mit eneste bud, eller en sæk med penge og et godt job efter fodbold i koncernen.
                                Eller en kæreste i byen. Det har han haft, ved jeg fra en jeg kender. Hun var medlem af Enhedslisten :-)
                                Gad vide hvad hans følelser egentlig er for OB. Jeg ved hans debut som ung mand var god. Så tror jeg han blev skadet. Og snart var han væk. Måske føler han sig svigtet af klubben?

                                Comment

                                Working...
                                X