Oprindeligt indsendt af JFK
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilket så forklarer vores ringe rekrutteringsniveau...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja lige nu er det ikke imponerende. Men skulle han få vokseværk kunne det måske være fint. Ved det ikke. Kan bare konstatere at mange af de handler denne sommer ind/ud incl prøvetræning har haft ham involveret
https://www.transfermarkt.com/footba...a/berater/6684
Tror mere han trader og forsøger at afsætte spillere, som ikke er hans egne (hvilket desværre er en stor tendens i disse år).
Tror vi to kunne lave et lige så godt/bedre arbejde og Ådalen ville være gladLast edited by Online; 13-08-2022, 22:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSiger det igen. Køb nu Christian Sørensen. Igen i dag et kanon oplæg.
ved godt han er oppe i alderen, men er vel 4 hylder over King og Jørgen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSiger det igen. Køb nu Christian Sørensen. Igen i dag et kanon oplæg.
ved godt han er oppe i alderen, men er vel 4 hylder over King og Jørgen.
Hvis vi skulle købe, ville han vel koste 5-8 millioner. Tror ikke det er helt udelukket at han kunne overtales, men transfersumnen udelukker det selvfølgelig.
I teorien har vi jo også en spændende ung mand på vej i Aske. I praksis har vi Jørgen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Han er godt nok vild for tiden. Sikke en form. Tror nu mere de får svært ved at holde på ham, grundet udenlandsk interesse.
Hvis vi skulle købe, ville han vel koste 5-8 millioner. Tror ikke det er helt udelukket at han kunne overtales, men transfersumnen udelukker det selvfølgelig.
I teorien har vi jo også en spændende ung mand på vej i Aske. I praksis har vi Jørgen.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hjerteklub er mit eneste bud, eller en sæk med penge og et godt job efter fodbold i koncernen.
Gad vide hvad hans følelser egentlig er for OB. Jeg ved hans debut som ung mand var god. Så tror jeg han blev skadet. Og snart var han væk. Måske føler han sig svigtet af klubben?
Comment
Comment