Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Øv. Der er også Mads Larsen fra Esbjerg vi vist har vist interesse for. Han må da stadig være i spil. Og ellers må vi satse på Max Ejdum er klar.
    Jeg mindes at have hørt at Esbjergs pris på Mads Larsen var omkring 3,5 - 4 mio, såååå hvis der er noget faktuelt i det, er det jo ikke noget vi kommer til at gå efter.
    nok hellere en kontrakt til en ungdomsspiller, som tæller i strategien at have i truppen

    Comment


      Jeg håber stadig vi forsøger os med Tochi.

      Tochi og Grønning, så skal jeg ikke brokke mig mere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Jeg mindes at have hørt at Esbjergs pris på Mads Larsen var omkring 3,5 - 4 mio, såååå hvis der er noget faktuelt i det, er det jo ikke noget vi kommer til at gå efter.
        nok hellere en kontrakt til en ungdomsspiller, som tæller i strategien at have i truppen
        Var det ikke ca. det man forventer at få ind på Caspers skifte i Holland?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Var det ikke ca. det man forventer at få ind på Caspers skifte i Holland?
          Det har der ihvertfald været spekuleret i. Mads Larsen er 20 år og hvis man kunne skrive en 4-5 årig kontrakt og evt skrue prisen lidt ned via en videresalgsklausul så burde vi altså kunne være med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Det har der ihvertfald været spekuleret i. Mads Larsen er 20 år og hvis man kunne skrive en 4-5 årig kontrakt og evt skrue prisen lidt ned via en videresalgsklausul så burde vi altså kunne være med.
            Sådan ville en klub som Randers tænke. Eller AaB. "Vi bruger lidt og får mere ind senere"
            Jeg tror måske også Bjørn tænker tanken, men tvivler stadig på handling i den retning.
            OB er lysår fra at give millioner for en 20 årig. (Forventer jeg)

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfrie-danskere

              Hvad blev der egentlig af Lasse Vigen? Var det et reelt rygte eller blot nævnt ??

              Mindre spilletid ..
              https://www.transfermarkt.com/lasse-.../0?saison=2021
              Last edited by Plum; 20-07-2022, 23:02.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Nu har jeg lige hørt BTs transfer podcast, og der nævner Farzam at Daniel Høegh havde først sagt nej til Randers og så henvendt sig til OB, men OB sagde nej, da man havde eller var ved at købe Bjørn Paulsen og derfor gik Høegh tilbage til Randers.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Nu har jeg lige hørt BTs transfer podcast, og der nævner Farzam at Daniel Høegh havde først sagt nej til Randers og så henvendt sig til OB, men OB sagde nej, da man havde eller var ved at købe Bjørn Paulsen og derfor gik Høegh tilbage til Randers.
                  Det er altså også uheldig timing.. vi kan godt sige det er håbløst af OB, men timingen for at Daniel skulle sælges kunne jo dårligt være værre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Det er altså også uheldig timing.. vi kan godt sige det er håbløst af OB, men timingen for at Daniel skulle sælges kunne jo dårligt være værre
                    Det er vel næppe en beslutning FCM har taget henover natten, at de om muligt ville slippe Høegh. Man kunne jo sige sig selv, at han var på markedet, især da de hentede Gartenmann ind, men de har endda også hentet en colombiansk stopper på en 5-årig kontrakt tidligere på vinduet. Begge selvsagt til bredden i deres midterforsvar, altså det som var Høeghs rolle.

                    Der kan ikke være nogen tvivl om, at de fleste Superliga-klubber enten har kunne gennemskue eller har vidst via klub eller agent, at FCM var åbne for at lade Høegh gå, og OB har, igen, aktivt valgt ikke at gå efter ham, og i dette tilfælde så valgt Paulsen i stedet. Og det kan sagtens vise sig at være den rigtige beslutning, jeg ser ikke Høegh som værende klart bedre, men det gør selvfølgelig dobbelt ondt, hvis Høegh bliver en succes i Randers, og Paulsen bliver en ligegyldig omgang i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Øv. Der er også Mads Larsen fra Esbjerg vi vist har vist interesse for. Han må da stadig være i spil. Og ellers må vi satse på Max Ejdum er klar.
                      Mads Larsen er slet ikke en potentiel konkurrent til Tverskov & Okosun/Aron. Han vil uden tvivl skulle kæmpe med Frøkjær, Svendsen, Breum, Sabbi etc. Og den dør må være smækket helt i for dette vindue, da man hentede Mucolli. Men jeg havde da også langt hellere set Larsen end ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Nu har jeg lige hørt BTs transfer podcast, og der nævner Farzam at Daniel Høegh havde først sagt nej til Randers og så henvendt sig til OB, men OB sagde nej, da man havde eller var ved at købe Bjørn Paulsen og derfor gik Høegh tilbage til Randers.
                        Det er vel rimeligt, at OB siger nej tak til DH, når vi er midt i noget bedre (!). Ingen problem ift til OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                          Nu har jeg lige hørt BTs transfer podcast, og der nævner Farzam at Daniel Høegh havde først sagt nej til Randers og så henvendt sig til OB, men OB sagde nej, da man havde eller var ved at købe Bjørn Paulsen og derfor gik Høegh tilbage til Randers.
                          Nu ved jeg ikke hvad BP får i løn, men ekstrabladet skriver at DH bliver lønførende med undtagelse af Odey deroppe og får en løn i underkanten af 200.000 om måneden. Det var ifølge EB en del af forklaringen på OB har sagt nej.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Det er vel rimeligt, at OB siger nej tak til DH, når vi er midt i noget bedre (!). Ingen problem ift til OB
                            Tja er ikke overbevist om at BP er bedre, nok tværtimod. Dog med den krølle at BP mere er en krigere og det har holdet og truppen brug for.

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...idt-paa-porten
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...liga-nedrykker
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X