Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som jeg siger på jobbet ....I får hvad I betaler for....dette gælder så også for OB......endnu en leverpostej sæson forude.....man orker bare ikke mere

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...for-det-meste/

      Comment


        Han er velkommen, men næppe realistisk.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Mucolli er vel en din nok signing vi har i den grad brug for et alternativ på højrekanten. Det irriterende er at også han er højrebenet. But here is to hoping.

          Vi mangler i den grad en forstærkning til midten, hvor vi er royalt på røver hvis Tverskov løber ind i en skade, så er det vel Skjelvik der er bedste alternativ.

          ​​​​Det kan værre med mucolli at vi får mulighed for at rykke Jebali ned i banen.
          Hvis han er højrebenet, var det meget godt det mål, han sparkede ind mod Vejle med venstrebenet.

          Comment


            Nu skal i huske at OB har prøvet at vinde alle sine træningskamp, blot for at tabe de første 5 kampe i sæsonen. Vil hellere have at de taber træningskampene, og så får rettet op på fejlene, end at de gør det i ligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
              Nu skal i huske at OB har prøvet at vinde alle sine træningskamp, blot for at tabe de første 5 kampe i sæsonen. Vil hellere have at de taber træningskampene, og så får rettet op på fejlene, end at de gør det i ligaen.
              God pointe. Træningskampe skal tages med et gran salt. Bashkim havde vidst også en stærk pre-sæson sidste sæson, hvilket han så ikke rigtig fulgte op på.

              Så lad os nu se mod fcn. Hvis vi vinder den 2-0, vil der jo være mesterskabsstemning herinde. Det går op og ned

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                God pointe. Træningskampe skal tages med et gran salt. Bashkim havde vidst også en stærk pre-sæson sidste sæson, hvilket han så ikke rigtig fulgte op på.

                Så lad os nu se mod fcn. Hvis vi vinder den 2-0, vil der jo være mesterskabsstemning herinde. Det går op og ned
                Enig. Og hvis vi taber så er det tid til bekymringer og doom & gloom..

                Jeg vil stadig gerne se hvad en bagkæde bestående af Nico-Ivan-Paulsen-Skjelvik kan inden jeg graver en grav.
                Men indrømmet så kunne den bagkæde vi havde igår godt være superligaens dårligste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hvis han er højrebenet, var det meget godt det mål, han sparkede ind mod Vejle med venstrebenet.
                  Han er højrebenet ja. Mener det er hans bror som er venstrebenet. Som forøvrigt også til salg for 3-4 mill som jeg hører det. Han træner slet ikke med VB`s 1. Holds trup pt da begge parter er enige om et salg.
                  Last edited by fmprOB; 10-07-2022, 08:51.

                  Comment


                    Hammarby har lige hentet en spiller der både kan spille midterforsvar og midtbanespiller. Her er artiklen: https://www.hammarbyfotboll.se/aktue...-for-hammarby/
                    Mon det kan betyde at BP er fortid i Hammarby og at han snart skriver under med OB?

                    Hammarby spiller mod IFK Göteborg i morgen, så når truppen, til kampen i morgen afsløres, vil jeg holde øje med om BP er med i truppen,

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
                      Hammarby har lige hentet en spiller der både kan spille midterforsvar og midtbanespiller. Her er artiklen: https://www.hammarbyfotboll.se/aktue...-for-hammarby/
                      Mon det kan betyde at BP er fortid i Hammarby og at han snart skriver under med OB?

                      Hammarby spiller mod IFK Göteborg i morgen, så når truppen, til kampen i morgen afsløres, vil jeg holde øje med om BP er med i truppen,
                      Det kan man da håbe er grunden til at det ikke er sket før. Men kan se at han ikke er berettiget før den 15/7. Så kan jo godt være at Paulsen skal tage denne kamp med før han kan smutte

                      Kan se at Randers også jagter en forsvarer og nok præsenterer en her de næste dage. Bare de ikke har meldt sig ind i kapløbet her..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det kan man da håbe er grunden til at det ikke er sket før. Men kan se at han ikke er berettiget før den 15/7. Så kan jo godt være at Paulsen skal tage denne kamp med før han kan smutte

                        Kan se at Randers også jagter en forsvarer og nok præsenterer en her de næste dage. Bare de ikke har meldt sig ind i kapløbet her..
                        Ja det kan sagtens tænkes at han skal det og så at han bliver præsenteret tirsdag eller onsdag, hvis det er.

                        Håber heller ikke at Randers har meldt sig ind i kapløbet.

                        Comment


                          Nogen der har styr på FCM’s idealopstilling i forsvaret. Erik Sviat og Henrik Dalsgaard er vel sikre, men skubber Gartenmann Høegh en plads ned, så der er en lille åbning for en transfer ? De har også nogen flere, en brasser…..

                          Nå, men vi skal have en og gerne Bjørn. Bjørn og Daniel er meget forskellige, hvem vi vil få størst glæde af er svært at sige, men vi mangler en allerede i kamp et, så det er nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Troels Kløve er færdig i OB, og det var en meget rørt mand, vi snakkede med efter træningskampen mod Vejle i dag.

                            Rørt Kløve er færdig i OB: Det er hårdt at sige farvel - OBstruktion
                            Jeg bliver bare nødt til at sige det igen, selvom jeg har gjort det så mange gange efterhånden. I kan simpelthen bare få noget ud af spillerne, som andre ikke kan!
                            Jeg blev sgu selv helt rørt af det her interview. Tak for det, det er skide godt arbejde

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Enig. Og hvis vi taber så er det tid til bekymringer og doom & gloom..

                              Jeg vil stadig gerne se hvad en bagkæde bestående af Nico-Ivan-Paulsen-Skjelvik kan inden jeg graver en grav.
                              Men indrømmet så kunne den bagkæde vi havde igår godt være superligaens dårligste
                              Ja eller måske ikke kan. De er jo gode nok på deres bedste dage, men bundniveauet er skræmmende lavt. Det skal stabiliseres, og det må man forvente Alm kan få rettet op på til denne sæson.
                              Synes også godt man kan tage Bernat med i den ligning. Det er afgørende, at han finder noget sikkerhed frem igen.
                              og så igen, de to 6'ere er også ret afgørende for at beskytte forsvaret. Der må det alt andet lige gøre noget, at tverskov er kommet derop.

                              Og så skal Bjørn P. jo selvfølfelig lige lande. Ellers hedder den jo Kasper-ivan

                              Comment


                                https://bold.dk/snak/nyheder/fcm-mid...read_id=537793
                                Et bud og udviklingsmuligheder

                                Comment

                                Working...
                                X