BP har ikke startet inde for Hammerby siden den 4. december.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Hvis han er god nok skal han nok komme ind, og skader kan jo også gøre at der er brug for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
1 målmand… Det sker ikke. Der satses på HC 100%
1 forsvarsspiller… Hvorfor? Der er dobbeldækning på alle pladser. Ivan og Bjørn må da være tilfredsstillende
1 midt… Kunne godt ske. Men enten bliver det ejdum eller hvis Kløve smuttede pga manglende spilletid
IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
En ny målmand er helt sikkert ikke et tema, og det bør det heller ikke være. Men det får du ikke københavnstinker med på, han har råbt på en ny målmand siden vi solgte Grytebust.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Ok. Men så har han i hvertfald ikke spillet 90 i ligaen siden 4/12 ;)
Men hvis han ikke kan slå KL af.. Ja så har vi et problem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægBjørn Paulsen har udviklet sig meget i udlandet, jeg vil ikke være overrasket hvis han bliver ny anfører, jeg er fortrøstningsfuld.
Men Alliwl…
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægBjørn Paulsen har udviklet sig meget i udlandet, jeg vil ikke være overrasket hvis han bliver ny anfører, jeg er fortrøstningsfuld."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...akten-ophaevet
David Jensen fra NY Red Bulls har fået ophævet kontrakten. Selvfølgelig kommer han ikke til OB. Bernat skal da også have chancen i den kommende sæson. Men det kunne da være fint med konkurrence til målmandsposten..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægbold.dk erfarer: OB er tæt på Bjørn Paulsen
OB er ifølge bold.dk’s oplysninger tæt på at hente Bjørn Paulsen til klubben fra svenske Hammarby.
Tænker også Paulsen vil være et fint es at have på hånden, hvis man skal frem og jagte en scoring.Last edited by Leander; 07-07-2022, 17:24.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Det er da en klar opgradering ifht Kasper Larsen Kan godt se fidusen i at spille med Mihajlo og Bjørn, mens man skipper Kasper Larsen videre og så har Grubbe som backup og til at overtage efter Paulsen om et par år.
Tænker også Paulsen vil være et fint es at have på hånden, hvis man skal frem og jagte en scoring.
- Likes 1
Comment
Comment