Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Som jeg husker det blev KL også rost til skyerne for sin indsats i svenske liga .. så deeeh.
    Tja. Det er jo det. Har ikke set ham spille. Kan bare huske han var meget hot for nogle år siden.

    Han blev også en stor publikumsfavorit i Hammarby. Fans startede en indsamling for at hente ham tilbage til klubben.

    Comment


      Bjørn Paulsen skal være velkommen i OB. Vi har brug for en rutineret spiller i centerforsvaret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Der er så også mange måder man kan være frustreret på, men at sinus er frustreret over at FCM køber AD og vi skriver med et talent og han mener at det er fordi vi kun er tilfreds med at blive nummer 8 er da en mærkelig måde at blive frustreret på.
        For så vil han nok blive frustreret de næste mange år, for der går længe inden vi køber en AD for ca. 40 millioner.

        Ydermere lyder det faktisk ikke som om sinus virker glad for at vi skriver med en ung knægt med kæmpe potentiale fordi vi er glade for at være nummer 8.

        Så hvis man er frustreret over at FCM køber AD så er det sgu okay at nogen syntes vedkommende er frustrerende at høre på i min optik.

        Og at han så nævner at Aab og Viborg har købt/forstærket sig markant bedre end os det syntes jeg så virker en smule hult.
        Overdrivelsen fremmer forståelsen. Det handler både om at man ville ønske man havde købekraft som FCM og så frustrationen over at klubber rundt omkring os henter spillere der, på papiret, også ville forstærke os.

        sinus er ikke frustreret over at vi ikke henter Dreyer. Som sådan. Han er frustreret over at vi ikke henter nogen og mener det er et udtryk for, at vi er tilfredse med det vi har. Hvorfor er vi ikke lige så store som FCM? Vi har et større opland og en hel ø for os selv. Kan vi overhovedet gøre noget for at komme på niveau med dem? Også dét skaber frustration.

        At AaB er blevet mestre 4 gange siden sidst vi blev mestre er også frustrerende. At alle hold i den nye sæson har spillet europæisk de sidste 10 år eller skal spille europæisk nu, undtagen os... dét skaber frustration. Og den forsvinder ikke bare fordi en ny sæson begynder eller fordi vi skriver kontrakter med talenter.

        Det handler om princippet. Men jeg er da også lidt frustreret over at vi ikke er en stor nok klub til at kunne hente en Anders Dreyer. Er du ikke også dét? Bare lidt?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Mit gæt er at de skriver med Ejdum inden længe, henter Bjørn på leje eller kort/semikort aftale og lukker vinduet.
          Så bliver der kun gjort mere hvis der sælges eller kommer grimme skader

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Overdrivelsen fremmer forståelsen. Det handler både om at man ville ønske man havde købekraft som FCM og så frustrationen over at klubber rundt omkring os henter spillere der, på papiret, også ville forstærke os.

            sinus er ikke frustreret over at vi ikke henter Dreyer. Som sådan. Han er frustreret over at vi ikke henter nogen og mener det er et udtryk for, at vi er tilfredse med det vi har. Hvorfor er vi ikke lige så store som FCM? Vi har et større opland og en hel ø for os selv. Kan vi overhovedet gøre noget for at komme på niveau med dem? Også dét skaber frustration.

            At AaB er blevet mestre 4 gange siden sidst vi blev mestre er også frustrerende. At alle hold i den nye sæson har spillet europæisk de sidste 10 år eller skal spille europæisk nu, undtagen os... dét skaber frustration. Og den forsvinder ikke bare fordi en ny sæson begynder eller fordi vi skriver kontrakter med talenter.

            Det handler om princippet. Men jeg er da også lidt frustreret over at vi ikke er en stor nok klub til at kunne hente en Anders Dreyer. Er du ikke også dét? Bare lidt?

            MvH ChrisOB
            Jov det er jeg da, men jeg er også realist og ved at vi ikke går fra at hente AJA og TK typer til at hente AD typer for over 40 millioner bare fordi BW er kommet til i januar.

            Jeg tænker heller ikke at BW bare sidder og laver ingen ting bare fordi der ikke lige er kommet en eller anden spiller ind.

            Det kan jo tænkes at BW går efter at hente det rigtige ind og ikke bare en AJA fordi han lige er 1 % bedre end det vi havde.

            Men om den rigtige spiller bliver hentet inden den første kamp eller efter de to-tre første kampe gør for mig ikke det store.

            Vi BØR kunne slå FCN men den trup vi har nu.

            Comment


              Hmm, Bjørn Paulsen alligevel. 31 og med lang kontrakt tilbage i Sverige. Han må da koste et eller andet. Bruger de ham ikke deroppe.?

              Kan ikke helt finde ud af det. Hbis han bliver den klippe vobhar brug for de næste par år, kunne det jo være lækkert. Det tror jeg bare heller ikke.

              Hvis jeg kunne vælge mellem de 31 årige, ville jeg nok tage Daniel Høegh. Trods alt.

              Men spændende med et rygte

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Hmm, Bjørn Paulsen alligevel. 31 og med lang kontrakt tilbage i Sverige. Han må da koste et eller andet. Bruger de ham ikke deroppe.?

                Kan ikke helt finde ud af det. Hbis han bliver den klippe vobhar brug for de næste par år, kunne det jo være lækkert. Det tror jeg bare heller ikke.

                Hvis jeg kunne vælge mellem de 31 årige, ville jeg nok tage Daniel Høegh. Trods alt.

                Men spændende med et rygte
                Han fyldte 31 for 3-4 dage siden og bruges som fast indskifter på et Hammerby hold som alligevel må siges at være over os. Vi må se
                DH spiller fast i FCM og kan 100% ikke lade sig gøre

                Han kæmper også om pladsen mod Mads Fenger og Edvin Kurtulis. Fenger har stor klasse og Kurtulis skulle være rigtig god og inde omkring det svenske landshold. Så mon ikke han gerne vil et sted hen hvor han spiller fast. Han er jo stort set altid fit(knock on wood)
                Last edited by fmprOB; 07-07-2022, 14:14.

                Comment


                  Al ære og respekt for de unge, der bliver skrevet kontrakt med, så er der ikke noget der er ændret. OB mangler stadig at hente 1 målmand, 1 forsvarsspiller og 1 central midt - mindst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Al ære og respekt for de unge, der bliver skrevet kontrakt med, så er der ikke noget der er ændret. OB mangler stadig at hente 1 målmand, 1 forsvarsspiller og 1 central midt - mindst.
                    1 målmand… Det sker ikke. Der satses på HC 100%
                    1 forsvarsspiller… Hvorfor? Der er dobbeldækning på alle pladser. Ivan og Bjørn må da være tilfredsstillende
                    1 midt… Kunne godt ske. Men enten bliver det ejdum eller hvis Kløve smuttede pga manglende spilletid

                    IMO

                    Comment


                      Bjørn tror jeg kan blive både fugl eller fisk mest afhængig af om han kan holde sig skadesfri. Han har mange fede personlige egenskaber, men det er måske lidt for spændende hvordan niveauet med bolden er. Jeg havde nok håbet på en lidt mere boldspillende stopper, men omvendt er jeg på ingen måde imponeret over vores centrale midtbane, så en schweizerkniv der kan dække flere positioner, som er brølstærk på dødbolde og som kommer med nogle gode verbale lederegenskaber og en fed attitude kan måske godt ende med at blive et fint bekendtskab.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Bjørn tror jeg kan blive både fugl eller fisk mest afhængig af om han kan holde sig skadesfri. Han har mange fede personlige egenskaber, men det er måske lidt for spændende hvordan niveauet med bolden er. Jeg havde nok håbet på en lidt mere boldspillende stopper, men omvendt er jeg på ingen måde imponeret over vores centrale midtbane, så en schweizerkniv der kan dække flere positioner, som er brølstærk på dødbolde og som kommer med nogle gode verbale lederegenskaber og en fed attitude kan måske godt ende med at blive et fint bekendtskab.
                        Jeg har grublet lidt over det, og jeg har det meget som dig. Tror, det kan være fornuftigt nok. Vi har jo også et par af de helt unge, der forhåbenligt kan gøre sug gældende om 1-2 år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jeg har grublet lidt over det, og jeg har det meget som dig. Tror, det kan være fornuftigt nok. Vi har jo også et par af de helt unge, der forhåbenligt kan gøre sug gældende om 1-2 år.
                          Mon ikke Slotsager også kommer til at få flere kampe i den kommende sæson, så han kan bygge videre på den han fik i sidste.

                          Så Bjørn og Ivan kunne være fine spillere han kunne læne sig op ad :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Mon ikke Slotsager også kommer til at få flere kampe i den kommende sæson, så han kan bygge videre på den han fik i sidste.

                            Så Bjørn og Ivan kunne være fine spillere han kunne læne sig op ad :)
                            Det tvivler jeg på. Måske i en ligegyldig kamp i nedrykningsspillet. Men om et par år senest vil vi nok se ham og Samuel W Juel i truppen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det tvivler jeg på. Måske i en ligegyldig kamp i nedrykningsspillet. Men om et par år senest vil vi nok se ham og Samuel W Juel i truppen.
                              Hvis han er god nok skal han nok komme ind, og skader kan jo også gøre at der er brug for ham.

                              Comment


                                Er også lidt lunken ved Bjørk Paulsen
                                Men BW har efterlyst flere ledere, det for man ihvertfald her!

                                Og shit et dørmands midterpar vi for i Ivan og Bjørn

                                Comment

                                Working...
                                X