Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Var ret vild med ham dengang. Husker som om han godt kunne spille bold…

    Comment


      Jeg vil undgå at fælde dom. Kender ham ikke godt nok. Jeg husker ham som en ledertype med attitude, og det trænger holdet til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Jeg vil undgå at fælde dom. Kender ham ikke godt nok. Jeg husker ham som en ledertype med attitude, og det trænger holdet til.
        Jeg husker ham som en spiller, som vi i min omgangskreds snakkede lidt om, men samtidigt ikke synes var heeelt god nok. Måske er han blevet bedre siden han forlod Danmark? Jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke har set mange Ingolstadt og Hammarby-kampe de senere år...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Er Paulsen virkelig en top-seksspiller? Han imponerede på fight i SDJ og EFB, men ikke på fodboldevnerne, som jeg husker ham. En fighter, der kan dække en masse forskellige pladser, uden den store videresalgsværdi? En ny Oliver Lund?
          Er også lidt spændt på ham. Han har jo utvivlsomt udmærket sig i det svenske, men husker ham ikke for andet end fight og nålfarlighed på især dødbolde. Men vi må forvente at både BW og Alm kender ca. 50 gange mere til hans kvaliteter end de fleste af os herinde med deres tid i allsvenskan, så jeg vælger at tro på BW ved hvad han gør. Jeg er dog overrasket over vi bruger penge på en spiller over 30. Det indikerer virkelig det må være en spiller man tror på kan gøre en forskel.

          Comment


            Hmm ja, en spiller der helt sikkert havde niveauet til at være en rigtigt god midterforsvarer for OB for nogle år siden, spørgsmålet er så om han stadig har det eller om han er for nedadgående. Forhåbentligt kommer han i hvert fald med nogle lederevner og noget klar kommunikation dernede, det kan også betyde meget.

            Det der undrer mig lidt er, at det er den type man kigger evner. Hvis vi antager at Ivancevic er tiltænkt at være en del af et fast stopperpar i de kommende år, hvad jeg i hvert fald antager, så har man der er en rigtigt stærk duelstærk spiller, som stadig skal udvikle sig taktisk og i spillet med bolden. Paulsen er en forsvarsspiller, hvis klare styrker også er i dueller og med sit gode hovedspil, men evnerne på bolden er ikke noget at råbe hurra for. Sådan som Alms udgave af OB har set ud indtil videre, undrer det mig lidt, at man ikke går efter en mere boldstærk type, måske ikke ligefrem en som Tverskov, men noget derhen af.

            Ikke noget jeg håber hurra for eller som peger i en vildt spændende retning, men noget der sikkert nok skal ende med at være solidt nok. Om han så kan spille Ivancevic god og omvendt, er jeg spændt på.
            Last edited by Sheed; 07-07-2022, 12:32.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hmm ja, en spiller der helt sikkert havde niveauet til at være en rigtigt god midterforsvarer for OB for nogle år siden, spørgsmålet er så om han stadig har det eller om han er for nedadgående. Forhåbentligt kommer han i hvert fald med nogle lederevner og noget klar kommunikation dernede, det kan også betyde meget.

              Det der undrer mig lidt er, at det er den type man kigger evner. Hvis vi antager at Ivancevic er tiltænkt at være en del af et fast stopperpar i de kommende år, hvad jeg i hvert fald antager, så har man der er en rigtigt stærk duelstærk spiller, som stadig skal udvikle sig taktisk og i spillet med bolden. Paulsen er en forsvarsspiller, hvis klare styrker også er i dueller og med sit gode hovedspil, men evnerne på bolden er ikke noget at råbe hurra for. Sådan som Alms udgave af OB har set ud indtil videre, undrer det mig lidt, at man ikke går efter en mere boldstærk type, måske ikke ligefrem en som Tverskov, men noget derhen af.

              Ikke noget jeg håber hurra for, men noget der sikkert nok skal ende med at være solidt nok. Om han så kan spille Ivancevic god og omvendt, er jeg spændt på.
              På den anden side så Kasper Larsen aldrig bedre ud, end da han spillede sammen med Ivansevic. En "stærkere Larsen" ved siden af Ivansevic er måske ikke så dumt? Jeg ved det ikke.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                På den anden side så Kasper Larsen aldrig bedre ud, end da han spillede sammen med Ivansevic. En "stærkere Larsen" ved siden af Ivansevic er måske ikke så dumt? Jeg ved det ikke.
                Jeg kan godt forstå, at man går efter en opgradering der, men det er da langt fra håbløst med de to nej. Paulsen skal da i hvert fald vise sig at være en klar opgradering, før at det rigtigt giver mening.

                Comment


                  Syntes det virker som en udemærket løsning hvis det er leje eller 1-2 årig kontrakt. Tror ikke vi kan tiltrække meget bedre pt.
                  Vi har brug for rutine i centerforsvaret. Så gør det ikke så meget at de ikke er salgsbare. Dem har vi ok flere af længere fremme i banen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Det er også frustrerende at høre på folk, der ikke vil lade folk være frustrerede over at der ikke bliver hentet spillere ind dér, hvor vi allermest har brug for det. Og undskyld, men en utvivlsomt talentfuld ung mand der spiller de forreste pladser er altså ikke dét, der rykker os på sigt. Han skal levere på et hold, der er svært at levere på, fordi stort set samtlige medlemmer af det er ustabile. Sådan lærer man ikke gamet.

                    Og det er udtryk for tilfredshed med middelmådighed, hvis ikke man stræber højere end en ung uprøvet spiller, da der er ret stor sandsynlighed for at vedkommende ikke per nuværende er klar til at være bærende spiller på et hold, hvis ledelse har den, synes jeg, per nuværende, urealistiske ambition om top 6 hvert år.

                    Det er muligt du ikke gider at forholde dig til virkeligheder, men lad nu andre være frustrerede, SAMTIDIGT med at de glæder sig over at han har fået en fuldt fortjent kontrakt. For det gør folk altså. Glæder sig. De mangler bare noget mere end talenter. Og det er ledelsens pligt at forstærke et hold og en trup, der ikke kunne vinde mere end 4 kampe ud af de 22 kampe, der gør sig ud for den officielle målsætning, i sidste sæson.
                    Der er så også mange måder man kan være frustreret på, men at sinus er frustreret over at FCM køber AD og vi skriver med et talent og han mener at det er fordi vi kun er tilfreds med at blive nummer 8 er da en mærkelig måde at blive frustreret på.
                    For så vil han nok blive frustreret de næste mange år, for der går længe inden vi køber en AD for ca. 40 millioner.

                    Ydermere lyder det faktisk ikke som om sinus virker glad for at vi skriver med en ung knægt med kæmpe potentiale fordi vi er glade for at være nummer 8.

                    Så hvis man er frustreret over at FCM køber AD så er det sgu okay at nogen syntes vedkommende er frustrerende at høre på i min optik.

                    Og at han så nævner at Aab og Viborg har købt/forstærket sig markant bedre end os det syntes jeg så virker en smule hult.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Er Paulsen virkelig en top-seksspiller? Han imponerede på fight i SDJ og EFB, men ikke på fodboldevnerne, som jeg husker ham. En fighter, der kan dække en masse forskellige pladser, uden den store videresalgsværdi? En ny Oliver Lund?
                      Nej det er han ikke - det er et køb i Kløve ligaen, men trods alt over KL og AJA. Men top 6 er han ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Er også lidt spændt på ham. Han har jo utvivlsomt udmærket sig i det svenske, men husker ham ikke for andet end fight og nålfarlighed på især dødbolde. Men vi må forvente at både BW og Alm kender ca. 50 gange mere til hans kvaliteter end de fleste af os herinde med deres tid i allsvenskan, så jeg vælger at tro på BW ved hvad han gør. Jeg er dog overrasket over vi bruger penge på en spiller over 30. Det indikerer virkelig det må være en spiller man tror på kan gøre en forskel.
                        Han har kontrakt i 2,5 år endnu. Kunne det være en kort leje med købsoption?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Der er så også mange måder man kan være frustreret på, men at sinus er frustreret over at FCM køber AD og vi skriver med et talent og han mener at det er fordi vi kun er tilfreds med at blive nummer 8 er da en mærkelig måde at blive frustreret på.
                          For så vil han nok blive frustreret de næste mange år, for der går længe inden vi køber en AD for ca. 40 millioner.

                          Ydermere lyder det faktisk ikke som om sinus virker glad for at vi skriver med en ung knægt med kæmpe potentiale fordi vi er glade for at være nummer 8.

                          Så hvis man er frustreret over at FCM køber AD så er det sgu okay at nogen syntes vedkommende er frustrerende at høre på i min optik.

                          Og at han så nævner at Aab og Viborg har købt/forstærket sig markant bedre end os det syntes jeg så virker en smule hult.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                            Jeg husker ham som en spiller, som vi i min omgangskreds snakkede lidt om, men samtidigt ikke synes var heeelt god nok. Måske er han blevet bedre siden han forlod Danmark? Jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke har set mange Ingolstadt og Hammarby-kampe de senere år...
                            Det er lidt samme måde jeg husker ham. Han var vel lidt personifieringen af Jakob Michelsens SønderjyskE-hold, hvor han blev brugt på stort set alle positioner. Han bragte nogle spidskompetencer i hovedspillet, men synes aldrig han virkede stabil nok i midterforsvaret.

                            Men tror også han har udviklet sig i Sverige. Kan huske jeg var overrasket over, at læse flere nyheder, hvor han blev omtalt som blandt de bedste midterforsvarere i Sverige inden han blev solgt til Tyskland. Nu er han så kommet tilbage til Hammarby og blevet lidt ældre

                            Han har i hvert fald et flot skæg og er farlig på dødbolde.
                            Last edited by Agbre; 07-07-2022, 12:48.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Det er lidt samme måde jeg husker ham. Han var vel lidt personifieringen af Jakob Michelsens SønderjyskE-hold, hvor han blev brugt på stort set alle positioner. Han bragte nogle spidskompetencer i hovedspillet, men synes aldrig han virkede stabil nok i midterforsvaret.

                              Men tror også han har udviklet sig i Sverige. Kan huske jeg var overrasket over, at læse flere nyheder, hvor han blev omtalt som blandt de bedste midterforsvarere i Sverige inden han blev solgt til Tyskland. Nu er han så kommet tilbage til Hammarby og blevet lidt ældre.

                              Han har i hvert fald et flot skæg og er farlig på dødbolde.
                              Derfor at BW henter ham jo…….

                              Hedder Bjørn og har smukt skæg

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Det er lidt samme måde jeg husker ham. Han var vel lidt personifieringen af Jakob Michelsens SønderjyskE-hold, hvor han blev brugt på stort set alle positioner. Han bragte nogle spidskompetencer i hovedspillet, men synes aldrig han virkede stabil nok i midterforsvaret.

                                Men tror også han har udviklet sig i Sverige. Kan huske jeg var overrasket over, at læse flere nyheder, hvor han blev omtalt som blandt de bedste midterforsvarere i Sverige inden han blev solgt til Tyskland. Nu er han så kommet tilbage til Hammarby og blevet lidt ældre.

                                Han har i hvert fald et flot skæg og er farlig på dødbolde.
                                Som jeg husker det blev KL også rost til skyerne for sin indsats i svenske liga .. så deeeh.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X