Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det kan han vel ikke, når han er 19 år
    Kender ikke reglerne for u-19 trup sammensætning, men kan man ikke have 2/3 spillere der er fyldt 19 i truppen.?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Kender ikke reglerne for u-19 trup sammensætning, men kan man ikke have 2/3 spillere der er fyldt 19 i truppen.?
      Han er født i 2003

      https://www.dbufyn.dk/ungdom-u13-u19...ldersgraenser/

      ... og bliver 20 år i starten af februar næste år

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...helsea-stopper

        Kunne OB også være i spil? Håber dog de henter fra en højere hylde, og tvivler på at han kan gå direkte ind i startopstillingen.

        https://www.transfermarkt.com/joseph...spieler/303455

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...helsea-stopper

          Kunne OB også være i spil? Håber dog de henter fra en højere hylde, og tvivler på at han kan gå direkte ind i startopstillingen.

          https://www.transfermarkt.com/joseph...spieler/303455
          Hvorfor skulle vi være det ? Beklager, at svare et spørgsmål med et spørgsmål !

          Comment


            https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...r-horsens-nej/

            Beklager, hvis jeg henviser til en nedværdigende og negativ artikel !

            Comment


              Kunne man forestille sig at vi kigger på ham her: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...s-til-sverige/ ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
                Kunne man forestille sig at vi kigger på ham her: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...s-til-sverige/ ?
                Nej. Det kan jeg ikke tro. Han var svag hos FCN, og ikke god nok i Holland. Lad ham endelig tage til Sverige.

                Comment


                  Kan se på Instragram, at agenten til Jonathan Khemdee har skrevet at det er tid til et nyt eventyr og et ur som køre rundt. Så mon han er snart bliver solgt.

                  Comment


                    Der skal altså snart til at ske noget. Dem over og under os forstærker sig. Med spillere der også kunne forstærke os. Måske vi bare ikke er attraktive nok?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Der skal altså snart til at ske noget. Dem over og under os forstærker sig. Med spillere der også kunne forstærke os. Måske vi bare ikke er attraktive nok?

                      MvH ChrisOB
                      Eller har penge nok? MEM havde været god i truppen. Men vi bruger næppe 5 mill plus X til agenten for 1 spiller

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                        Nej. Det kan jeg ikke tro. Han var svag hos FCN, og ikke god nok i Holland. Lad ham endelig tage til Sverige.
                        Jeg var virkelig overrasket over hvor længe de brugte ham i FC Nordsjælland, på trods af utallige fejl/dårlige præstationer ... men det gjorde det selvfølgelig nemmere at holde på ham.
                        Jeg synes klart I skal smide penge efter ham :D!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Eller har penge nok? MEM havde været god i truppen. Men vi bruger næppe 5 mill plus X til agenten for 1 spiller
                          Har hørt rygter om at OB var meget interesseret i MEM, man skulle sågar havde budt på ham. AGF har nok bare flere penge og et mere ambitiøst projekt. Det er dog skuffende, hvis vi ikke vil give de penge en god spiller koster! Man kommer aldrig op og kæmper med om medaljer med spillere på frie transfers. Det kunne man måske for 10-15 år siden, men det kan man simpelthen ikke i dag.
                          Åben pengepungen Thorborg, der må være penge og mod nok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Eller har penge nok? MEM havde været god i truppen. Men vi bruger næppe 5 mill plus X til agenten for 1 spiller
                            Ja det er vel også indeholdt i det med at være attraktiv som fodboldklub... Viser jo også bare, at BW stadig kan være handicappet af 10 års komplet amatørisme. AGF og AaB er bare mere attraktive lige nu.

                            Så folk skal altså indstille sig på at det kan tage mere end et par transfervinduer før vi for alvor kan konkurrere.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Ja det er vel også indeholdt i det med at være attraktiv som fodboldklub... Viser jo også bare, at BW stadig kan være handicappet af 10 års komplet amatørisme. AGF og AaB er bare mere attraktive lige nu.

                              Så folk skal altså indstille sig på at det kan tage mere end et par transfervinduer før vi for alvor kan konkurrere.

                              MvH ChrisOB
                              ja det kunne godt se sådan ud - så mangler / savner jeg altså bare en mere realistisk udmelding fra klubben - for hvorfor blive ved med at bilde os ind at det er top 6 der er målet, når man ikke agter at handle på det.

                              Jeg syntes det er fedt når man tør have ambitioner og melde det ud - men det skal jo altså også følges op med handling ellers er det bare tomme ord.

                              Jo vi kan snige os med i top 6 hvis alt flasker sig - men er sgu lidt en fallit erklæring at skulle satse på silkeborg ikke kan følge op på en god sæson og klare også at spille europæisk plus der nok er et par hold mere der skal underpræstere før det lykkedes.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                ja det kunne godt se sådan ud - så mangler / savner jeg altså bare en mere realistisk udmelding fra klubben - for hvorfor blive ved med at bilde os ind at det er top 6 der er målet, når man ikke agter at handle på det.

                                Jeg syntes det er fedt når man tør have ambitioner og melde det ud - men det skal jo altså også følges op med handling ellers er det bare tomme ord.

                                Jo vi kan snige os med i top 6 hvis alt flasker sig - men er sgu lidt en fallit erklæring at skulle satse på silkeborg ikke kan følge op på en god sæson og klare også at spille europæisk plus der nok er et par hold mere der skal underpræstere før det lykkedes.
                                Ja nogle af os har jo i lang tid skreget på at OB blev mere realistiske, men fik i samme ombæring smidt i hovedet af det nærmest var TILHÆNGERNES forventninger, der lagde en dyne over spillerne.

                                Realisme er at erkende at sidste sæson ikke var tilfældig, og at en sommerpause og en god pokalfinale ikke nulstiller noget som helst. Der SKAL forstærkninger til. Men BW skal trylle. For lige nu tror jeg faktisk at selv Viborg er mere attraktive end os.

                                Der er en pris at betale for 10 års amatørisme og Jesper Hansens bulldozing af stribede værdier og koryfæer. Færre vil tro på vores projekt. I forhold til andres, først og fremmest.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X