Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    altså mener da bestemt ikke vi SKAL sælge ham men kommer der en klub med 15 mill så vejer det nok lidt tungere end de 1.7
    -ryger australien også i vores gruppe hvis de kommer med?
    Ja de ryger også i vores gruppe hvis det er. Meeen de er ikke favoritter i morgen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det siger selvfølgelig sig selv man ikke siger nej til det, men jeg synes Jebali vil skyde sig selv i foden ved at skifte inden en slutrunde. Han har været stabilt god igennem lang tid for os nu og han er absolut ikke selvskrevet til det landshold, så det sikreste kort for ham er at blive i Odense. Så kan han jo passende brænde en god slutrunde af, så han kan ryge for 15-20 mio til jul, efter vi samtidig har scoret et par mio på at have ham med til VM.
      Kan slet ikke forestille mig at vi er i de beløb mm han brænder banen af til VM

      Og som du siger så giver det også mest mening for ham at blive. Tænker ikke at han tør at risikere noget når han er tættere på noget landsholds spilletid end længe

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det siger selvfølgelig sig selv man ikke siger nej til det, men jeg synes Jebali vil skyde sig selv i foden ved at skifte inden en slutrunde. Han har været stabilt god igennem lang tid for os nu og han er absolut ikke selvskrevet til det landshold, så det sikreste kort for ham er at blive i Odense. Så kan han jo passende brænde en god slutrunde af, så han kan ryge for 15-20 mio til jul, efter vi samtidig har scoret et par mio på at have ham med til VM.
        hvis målet er vm så er jeg helt enig. Så er bedste mulighed at blive i OB fordi han er sikker på masser af spilletid.

        men det kunne jo være et bud der er med til at sikre hans økonomiske fremtid, og det er jo ikke sikkert et sådant bud kommer igen efter vm.

        Men hvem ved - kan jo også sagtens være vi har ham i OB de næste mange sæsoner, han gør det jo godt - og har da indtrykket af han befinder sig godt i klubben

        Comment


          Tipsbladets transfer vurdering af OB

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nders-fc-og-ob

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tipsbladets transfer vurdering af OB

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nders-fc-og-ob
            Intet nyt der. Meget overfladisk.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Intet nyt der. Meget overfladisk.
              Bestemt. Postede den også mest fordi jeg kedede mig lidt og der ikke sker en skid herinde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Bestemt. Postede den også mest fordi jeg kedede mig lidt og der ikke sker en skid herinde
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Gad vide hvor meget der slipper ud fra BW vedrørende transfers. Ved vinterens vindue var vel både King og Ivansevic breaket før det blev offentliggjort. Det var selvfølgelig Hemmingsens vindue, men det ville være skønt med lidt rygter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                    Gad vide hvor meget der slipper ud fra BW vedrørende transfers. Ved vinterens vindue var vel både King og Ivansevic breaket før det blev offentliggjort. Det var selvfølgelig Hemmingsens vindue, men det ville være skønt med lidt rygter
                    Tja. Kanté og Grubbe kom jo ud af den blå luft. Så hvis vi skal med i den rygte mølle kræver det nok større transfers hvor lækagen ligger uden for ådalen.

                    Comment


                      Det er nok rigtigt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                        Det er nok rigtigt
                        Men jeg føler mig overbevist om at der nok skal komme noget OB nam nam på et tidspunkt. Jeg tror at man henter noget i Danmark/Sverige/Norge af en hvis størrelse der nok ikke kan holdes hemmeligt. Økonomien er bedre end meget længe og presset på Bjørn omkring Top 6 starter allerede denne sæson.
                        Måske man endda kunne se en pæn dansk million transfer fra OB til en spiller fra superligaen eller en af de 2 nedrykkere.

                        Jeg tror på det

                        Comment


                          Det lyder spændende, tror også på det ud fra de meldinger der har været. Og investeringerne uden for banen peger vel også i den retning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                            Gad vide hvor meget der slipper ud fra BW vedrørende transfers. Ved vinterens vindue var vel både King og Ivansevic breaket før det blev offentliggjort. Det var selvfølgelig Hemmingsens vindue, men det ville være skønt med lidt rygter
                            Det var reelt kun King der blev rygtet. Ivancevic startede på forum, da en bemærkede at han fulgte klubben og så blev han præsenteret samme dag.

                            Og OB foretrækker desuden at holde kortene tæt -> Tænk over hvor mange/få rygter der har været de seneste par år.

                            Comment


                              Okay huskede det anderledes, men ja det er sikkert bedst at de kan arbejde i ro.

                              Comment


                                Så kom der nok lige 1,7 mill ekstra i OBs kasse da Australien gik videre til VM i Danmarks pulje

                                Comment

                                Working...
                                X