Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Mon ikke grunden er noget nær den samme som, hvorfor Daniel høegh ikke er I klubben pt. og styrer vores forsvar -

    Det starter med M og slutter på ichaelhemmingsen.

    Med OC betalte det høje spil. Ikke med khemdee
    Mere sandsynligt: Man vurderede at han ville få flere kampe på U23-landsholdet og blive aktuel på A-landsholdet og dermed stige ekstra i værdi, derfor afviste man et tidligt bud.

    Edit: Han skulle også ha' været med A-landsholdet i december/januar men grundet skader blev han sendt hjem. Nu har han så fået AFC U23 Asian Cup-kampe på CV'et og nu er hans værdi steget mere. OB og Hemme har handlet fornuftigt i min optik.
    Last edited by bjerghest; 08-06-2022, 20:21.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Mere sandsynligt: Man vurderede at han ville få flere kampe på U23-landsholdet og blive aktuel på A-landsholdet og dermed stige ekstra i værdi, derfor afviste man et tidligt bud.

      Edit: Han skulle også ha' været med A-landsholdet i december/januar men grundet skader blev han sendt hjem. Nu har han så fået AFC U23 Asian Cup-kampe på CV'et og nu er hans værdi steget mere. OB og Hemme har handlet fornuftigt i min optik.
      Det må tiden jo vise
      Jeg tænker ikke at Hemmingsen tog beslutningen alene.

      Obs. Han var ikke skadet. Han havde noget med maven der slog ham helt ud. En virus af en slags

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Mere sandsynligt: Man vurderede at han ville få flere kampe på U23-landsholdet og blive aktuel på A-landsholdet og dermed stige ekstra i værdi, derfor afviste man et tidligt bud.

        Edit: Han skulle også ha' været med A-landsholdet i december/januar men grundet skader blev han sendt hjem. Nu har han så fået AFC U23 Asian Cup-kampe på CV'et og nu er hans værdi steget mere. OB og Hemme har handlet fornuftigt i min optik.
        Hvor mange andre kilder har vi for dette svimlende millionbud, udover ham Café-ejeren der også fungerer som agent, spørger jeg ganske uoplyst?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

          Hvor mange andre kilder har vi for dette svimlende millionbud, udover ham Café-ejeren der også fungerer som agent, spørger jeg ganske uoplyst?
          Hvis man tjekker Fyens Stiftstidende og Bold.dk er det begge steder kun Caféejeren/Dagens Mand deltageren, som har udtalt sig.

          Comment


            Tverskov har 1 år tilbage af kontrakten. Jeg kan ikke se, hvem der kan tage over i truppen, men er det ikke nu, vi skal sælge ham, så vi kan få noget mere langtidsholdbart ind?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Tverskov har 1 år tilbage af kontrakten. Jeg kan ikke se, hvem der kan tage over i truppen, men er det ikke nu, vi skal sælge ham, så vi kan få noget mere langtidsholdbart ind?
              I min optik er det mere værd at beholde ham end at sælge ham for 2-3 mill. Hans værdi er langt større for holdet. Det langtidsholdbare er måske Grubbe. Det må vi se

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                I min optik er det mere værd at beholde ham end at sælge ham for 2-3 mill. Hans værdi er langt større for holdet. Det langtidsholdbare er måske Grubbe. Det må vi se
                Helt enig. Der er sjældent god værdi i at sælge 30-ish årige spillere, der er bærende for holdet.

                Hvis man ikke har aftalt andet med ham ved seneste forlængelse og hvis han ikke er meget opsat på udlandsskifte, ville jeg også gå efter forlængelse. Og overveje om det ikke er hans tur til at være anfører nu. Han er 29 nu, spiller på højt niveau og er ikke en spiller, der er afhængig af hurtighed. Jeg kunne godt se ham være en grundpille på holdet i de næste 4-5 år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Helt enig. Der er sjældent god værdi i at sælge 30-ish årige spillere, der er bærende for holdet.

                  Hvis man ikke har aftalt andet med ham ved seneste forlængelse og hvis han ikke er meget opsat på udlandsskifte, ville jeg også gå efter forlængelse. Og overveje om det ikke er hans tur til at være anfører nu. Han er 29 nu, spiller på højt niveau og er ikke en spiller, der er afhængig af hurtighed. Jeg kunne godt se ham være en grundpille på holdet i de næste 4-5 år.
                  Man ved jo selvfølgelig ikke om der ligger en gentlemen aftale et sted. Men hvis der ikke gør bør vi beholde ham. Bare fordi han ikke vil forlænge nu kan verden jo godt se anderledes ud om et års tid. Ellers har han også fortjent at komme videre og vi har tid til at kigge på en afløser.
                  Men hvis det er muligt bør vi strække os ekstremt lagt for at beholde ham. Evt 1 mand mindre i truppen og smide hans løn efter Tverskov

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvis man tjekker Fyens Stiftstidende og Bold.dk er det begge steder kun Caféejeren/Dagens Mand deltageren, som har udtalt sig.
                    Det ændrer dog ikke på at jeg er sikker på at der er kommet et beløb i millionklassen. Det er næppe 10-15 millioner, som Café ejeren prøver at blæse det op til. Det ændrer dog ikke på at der ER penge i at have spillere med asiatisk pas. Jeg har fra gode kilder at Vejle tjente fine penge på at have et par kinesere på holdet, de fik ingen spilletid, men fik til gengæld masser af europæisklige træning og så var de lige pludselig meget værd for en klub i Kina.

                    Det samme kan snildt lade sig gøre med Khemdee, modsat de kinesiske spillere i Vejle, så har Khemdee fået én førsteholdskamp og er fast mand på U23-landsholdet. Det skal nok give et fint overskud på bundlinjen når han bliver solgt til en klub i Thailand.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Det ændrer dog ikke på at jeg er sikker på at der er kommet et beløb i millionklassen. Det er næppe 10-15 millioner, som Café ejeren prøver at blæse det op til. Det ændrer dog ikke på at der ER penge i at have spillere med asiatisk pas. Jeg har fra gode kilder at Vejle tjente fine penge på at have et par kinesere på holdet, de fik ingen spilletid, men fik til gengæld masser af europæisklige træning og så var de lige pludselig meget værd for en klub i Kina.

                      Det samme kan snildt lade sig gøre med Khemdee, modsat de kinesiske spillere i Vejle, så har Khemdee fået én førsteholdskamp og er fast mand på U23-landsholdet. Det skal nok give et fint overskud på bundlinjen når han bliver solgt til en klub i Thailand.
                      Du har sikkert ret og jeg tror heller ikke, vi havde sagt nej til 15 millioner.

                      Ja, her er lidt om deres kinesiske forbindelse

                      Vejles kinesiske ejer ville tjene millioner på dobbeltspil | Tipsbladet.dk

                      Comment


                        Er Mikkel Kaufmann helt udenfor vores rækkevidde? HSV vil tilsyneladende kun beholde ham, hvis de slet ikke kan finde andre angribere og FCK kan som bekendt fodre grise med offensivspillere - de får næppe brug for ham..
                        Kaufmann kunne passe fint ind på flere parametre, især det som Bjørn flere gange har betonet; ung med videresalgspotentiale (og så er han god)
                        Men han er muligvis alt for dyr?
                        Last edited by OBHelvegKonge; 09-06-2022, 12:42.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                          Er Mikkel Kaufmann helt udenfor vores rækkevidde? HSV vil tilsyneladende kun beholde ham, hvis de slet ikke kan finde andre angribere og FCK kan som bekendt fodre grise med offensivspillere - de får næppe brug for ham..
                          Kaufmann kunne passe fint ind på flere parametre, især det som Bjørn flere gange har betonet; ung med videresalgspotentiale (og så er han god)
                          Men han er muligvis alt for dyr?
                          Han kunne sådan set være et ret interessant bud. Men adskiller han sig nok fra Fenger? Vi skulle jo gerne have to lidt forskellige typer til at dyste med og supplere hinanden.

                          Men bestemt ikke et dårligt bud - og vel heller ikke helt uden realisme.


                          Comment


                            [QUOTE=Jungledyret;n299019]

                            Han kunne sådan set være et ret interessant bud. Men adskiller han sig nok fra Fenger? Vi skulle jo gerne have to lidt forskellige typer til at dyste med og supplere hinanden.

                            Men bestemt ikke et dårligt bud - og vel heller ikke helt uden realisme.


                            [QUOTE=Jungledyret;n299019]


                            Ja, det kan du egentlig godt ha en pointe i. Han minder nok en del om Fenger. Måske lidt mere driblestærk…
                            Men altså jeg elsker Max, så for min skyld kan vi sagtens have to af hans type i truppen (og så sige pænt farvel og tak til Kadri).

                            Comment


                              [QUOTE=OBHelvegKonge;n299020][QUOTE=Jungledyret;n299019]

                              Han kunne sådan set være et ret interessant bud. Men adskiller han sig nok fra Fenger? Vi skulle jo gerne have to lidt forskellige typer til at dyste med og supplere hinanden.

                              Men bestemt ikke et dårligt bud - og vel heller ikke helt uden realisme.


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg


                              Ja, det kan du egentlig godt ha en pointe i. Han minder nok en del om Fenger. Måske lidt mere driblestærk…
                              Men altså jeg elsker Max, så for min skyld kan vi sagtens have to af hans type i truppen (og så sige pænt farvel og tak til Kadri).
                              Jeg ville holde mig langt fra Kaufmann, hvis jeg var indkøber i en superligaklub.
                              Han er relativt langsom, relativt uteknisk og den umiddelbart eneste kompetence på superliganiveau er okay afslutninger, men han scorede altså 10 kun gange i 55 kampe i suppen og nu 2 i 26 i 2. bundesliga.
                              Be my guest og han er da nok realistisk, men jeg tror mest det er folk som mig der efterfølgende vil juble over den tilgang, hvis du forstår :D!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                HC/Mande/Magnus

                                Michelson/Grubbe. Larsen/Khemdee. Mihajlo/Vestergaard. Skjelvik/King.

                                Aron/Okusun. Tverskov/Østrøm

                                Jebali/Frøkjær

                                Sabbi/Kante. Fenger/Luca. Breum/Sander

                                Hvis der skal forstærkninger til (hvem skal så ud)?

                                Principielt satte jeg gerne Larsen, Aron og Fenger en tak tilbage hvis det var virkelige forstærkninger men man skal så også bare være opmærksom på at man så sætter Khemdee/Vestergaard, Østrøm og Luca længere bagud i rækken..

                                Kadrii/Kløve/Brems tænker jeg er meget langt fra spilletid i OB ..

                                Hvad var kravet til spilletid fra eget akademi?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X