Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Måske samme kategori som Grubbe
    Ja det er det nok. Vi må se. Det kan gå begge veje
    Jeg tror bestemt at OB og Grubbe satser på at han også skal være en fast del af U21 engang efter sommerferien. Det er helt sikkert en del af planen

    Comment


      Jo mere jeg tænker over det jo mere tror jeg at Grubbe får en masse spilletid på midten. Derfor kunne jeg sagtens forestille mig at vi IKKE henter en til central midt hvis vi har Tverskov,Aron og Okosun friske og helt klar. Samtidig bliver han afløser på højreback når Nico skal aflastes. Han vil helt sikkert blive prioriteret lige så meget som Breum hvis det viser sig at han har lidt niveau

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nåh okay. Gør mig lidt mere rolig Men min mavefornemmelse siger stadig at de nok skal få noget godt ud af ham deroppe. Stadigvæk en startende U21 landsholdsspiller for DK de vil hente. Mon ikke han er en profil om et års tid
        Det kan godt være, det jeg har set var ikke overbevisende ... men måske i superligaen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jo mere jeg tænker over det jo mere tror jeg at Grubbe får en masse spilletid på midten. Derfor kunne jeg sagtens forestille mig at vi IKKE henter en til central midt hvis vi har Tverskov,Aron og Okosun friske og helt klar. Samtidig bliver han afløser på højreback når Nico skal aflastes. Han vil helt sikkert blive prioriteret lige så meget som Breum hvis det viser sig at han har lidt niveau
          Helt enig.

          Fire spillere - udgjort af én klassespiller, to rutinerede og ét talent - til to pladser er for mig at se fint.

          Alt efter afgange vil et realistisk ønske være en 9er og måske en midterforsvarer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jo mere jeg tænker over det jo mere tror jeg at Grubbe får en masse spilletid på midten. Derfor kunne jeg sagtens forestille mig at vi IKKE henter en til central midt hvis vi har Tverskov,Aron og Okosun friske og helt klar. Samtidig bliver han afløser på højreback når Nico skal aflastes. Han vil helt sikkert blive prioriteret lige så meget som Breum hvis det viser sig at han har lidt niveau
            Jeg synes fortsat ikke at Okosun er god nok til at være starter for OB, og så må man bare sige at en skadesfri Tverskov og/eller Aron igennem en hel sæson vil være meget usikkert. Grubbe som CM for et superliga mandskab der vil i top 6 synes jeg også er en lidt for stor ubekendt nu her hvor ingen rigtigt kender hans niveau, slet ikke som 6er. Læg dertil at en forlængelse med Tverskov slet ikke er givet. Indtil nu har vi sagt farvel til JJT, Opondo og Magic, imens vi har fået Grubbe ind.

            Jeg vil finde det enormt uambitiøst hvis ikke vi henter en ny mand til midten i det kommende vindue, men jeg er heller ikke så bekymret for at det ikke sker - jeg tror simpelthen ikke på at BW tænkte på en ung Grubbe, da han i forbindelse med JJT afsked sagde, at vi kan gøre noget andet på positionen. Vi har behov for at styrke start11 på positionen med en skræddersyet profil. Det vil også både styrke bredden og være rettidig omhu i en tid hvor Tverskov måske vil videre efter aftjent værnepligt i trøjen.

            En ny profil til midten vil vel ret beset også forstærke os i forsvaret da det kan frigøre Tverskov til forsvaret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg regner bestemt med at vi beholder Jebali minimum indtil vinter vinduet som kommer lige efter VM hvor han måske kunne score en kasse eller 2
              Får vi ikke også en pæn stor kompensation fra FIFA ?

              Edit: Fandt selv svaret
              her

              https://www.berlingske.dk/sport/fifa...-til-klubberne
              Last edited by Online; 07-06-2022, 17:33.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Helt enig.

                Fire spillere - udgjort af én klassespiller, to rutinerede og ét talent - til to pladser er for mig at se fint.

                Alt efter afgange vil et realistisk ønske være en 9er og måske en midterforsvarer.
                Ja lige præcis. Vi skal også huske at BW ønsker at gøre truppen mindre. Tverskov afløser JJ og Grubbe afløser Tarik. Tænker ikke vi skal forvente noget mm at der sælges

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Jeg synes fortsat ikke at Okosun er god nok til at være starter for OB, og så må man bare sige at en skadesfri Tverskov og/eller Aron igennem en hel sæson vil være meget usikkert. Grubbe som CM for et superliga mandskab der vil i top 6 synes jeg også er en lidt for stor ubekendt nu her hvor ingen rigtigt kender hans niveau, slet ikke som 6er. Læg dertil at en forlængelse med Tverskov slet ikke er givet. Indtil nu har vi sagt farvel til JJT, Opondo og Magic, imens vi har fået Grubbe ind.

                  Jeg vil finde det enormt uambitiøst hvis ikke vi henter en ny mand til midten i det kommende vindue, men jeg er heller ikke så bekymret for at det ikke sker - jeg tror simpelthen ikke på at BW tænkte på en ung Grubbe, da han i forbindelse med JJT afsked sagde, at vi kan gøre noget andet på positionen. Vi har behov for at styrke start11 på positionen med en skræddersyet profil. Det vil også både styrke bredden og være rettidig omhu i en tid hvor Tverskov måske vil videre efter aftjent værnepligt i trøjen.

                  En ny profil til midten vil vel ret beset også forstærke os i forsvaret da det kan frigøre Tverskov til forsvaret.
                  Jeg vil hellere se Tverskov som JJs afløser og så hente en profil til forsvaret. Jeg tror hverken at Khemdee,Vestergaard eller Østrøm slår igennem i OB på den position.
                  Jeg ville selvfølgelig ikke sige nej til begge dele. Men tvivler på at det sker

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Får vi ikke også en pæn stor kompensation fra FIFA ?

                    Edit: Fandt selv svaret
                    her

                    https://www.berlingske.dk/sport/fifa...-til-klubberne
                    Lyder til at kompensationen er 5 gange højere end da det var i Sydafrika. Så snakker vi vel 4-5 mill pr spiller der kommer afsted.
                    Så skal vi da til at holde med Australien her den 13/6 når de møder Peru. At få King og Jebali afsted ville være perfekt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg vil hellere se Tverskov som JJs afløser og så hente en profil til forsvaret. Jeg tror hverken at Khemdee,Vestergaard eller Østrøm slår igennem i OB på den position.
                      Jeg ville selvfølgelig ikke sige nej til begge dele. Men tvivler på at det sker
                      Tverskov er åbenlyst udset til at være Jens Jakobs afløser. Forudsat han ikke kan spille samtlige kampe gennem en hel sæson, vil han givetvis blive suppleret med indhop fra Kløve og måske Gustav Grubbe.

                      Aron og Okosun kommer til at slås om (og rotere på) pladsen ved siden af.

                      Jeg tror heller ikke, at hverken Vestergaard, Khemdee eller Østrøm slår igennem i midterforsvaret (eller på nogen anden position for den sags skyld).

                      Af samme årsag kunne man godt argumentere for at investere i endnu en midterforsvarer.

                      Det tror jeg bare ikke, at man gør. Man regner med Kasper Larsen og Ivancevic vil spille de fleste kampe, og i de kampe, hvor det ikke kan lade sig gøre, vil de blive suppleret af Tverskov og Skjelvik.

                      Bottom line er, at vi nok ikke skal forvente et særligt aktivt transfervindue.
                      Last edited by Bolbro; 07-06-2022, 23:02.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                        Tverskov er åbenlyst udset til at være Jens Jakobs afløser. Forudsat han ikke kan spille samtlige kampe gennem en hel sæson, vil han givetvis blive suppleret med indhop fra Kløve og måske Gustav Grubbe.

                        Aron og Okosun kommer til at slås om (og rotere på) pladsen ved siden af.

                        Jeg tror heller ikke, at hverken Vestergaard, Khemdee eller Østrøm slår igennem i midterforsvaret (eller på nogen anden position for den sags skyld).

                        Af samme årsag kunne man godt argumentere for at investere i endnu en midterforsvarer.

                        Det tror jeg bare ikke, at man gør. Man regner med Kasper Larsen og Ivancevic vil spille de fleste kampe, og i de kampe, hvor det ikke kan lade sig gøre, vil de blive suppleret af Tverskov og Skjelvik.

                        Bottom line er, at vi nok ikke skal forvente et særligt aktivt transfervindue.
                        Kan ikke forestille mig at BW er tilfreds med truppen eller at hans første vindue ikke er aktivt ..
                        Det første halve år er gået på at få det udenfor banen på plads - nu handler det om det på banen ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                          Tverskov er åbenlyst udset til at være Jens Jakobs afløser. Forudsat han ikke kan spille samtlige kampe gennem en hel sæson, vil han givetvis blive suppleret med indhop fra Kløve og måske Gustav Grubbe.

                          Aron og Okosun kommer til at slås om (og rotere på) pladsen ved siden af.

                          Jeg tror heller ikke, at hverken Vestergaard, Khemdee eller Østrøm slår igennem i midterforsvaret (eller på nogen anden position for den sags skyld).

                          Af samme årsag kunne man godt argumentere for at investere i endnu en midterforsvarer.

                          Det tror jeg bare ikke, at man gør. Man regner med Kasper Larsen og Ivancevic vil spille de fleste kampe, og i de kampe, hvor det ikke kan lade sig gøre, vil de blive suppleret af Tverskov og Skjelvik.

                          Bottom line er, at vi nok ikke skal forvente et særligt aktivt transfervindue.
                          Det er uholdbart med tverskov og skjelvik til gardering som midtstoppere. Det vidner købet af Grubbe også om. Der skal være kvalificerede afløsere på alle pladser og vi skal ikke håndplukke fra backs og midtbane. De hovsaløsninger har vi kigget på i over 10 år nu og det har vist sig ikke at holde. Der skal en fuldgod erstatning ind til at konkurrere med KL og Ivan. Så kan en af de unge være 4. Valg, en forhåbentligt udlejes og kan man få sendt khemdee til Thailand, så vil det i mine øjne være optimalt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                            Tverskov er åbenlyst udset til at være Jens Jakobs afløser. Forudsat han ikke kan spille samtlige kampe gennem en hel sæson, vil han givetvis blive suppleret med indhop fra Kløve og måske Gustav Grubbe.

                            Aron og Okosun kommer til at slås om (og rotere på) pladsen ved siden af.

                            Jeg tror heller ikke, at hverken Vestergaard, Khemdee eller Østrøm slår igennem i midterforsvaret (eller på nogen anden position for den sags skyld).

                            Af samme årsag kunne man godt argumentere for at investere i endnu en midterforsvarer.

                            Det tror jeg bare ikke, at man gør. Man regner med Kasper Larsen og Ivancevic vil spille de fleste kampe, og i de kampe, hvor det ikke kan lade sig gøre, vil de blive suppleret af Tverskov og Skjelvik.

                            Bottom line er, at vi nok ikke skal forvente et særligt aktivt transfervindue.
                            Hvis det lykkedes at komme af med Kløve kunne man måske godt argumentere for at hente en ind til midten. Nu har vi jo allerede hentet 2 i et transfervindue der endnu ikke er åbent og 1 kommer op fra akademiet. Det syntes jeg er pænt aktivt Jeg forventer stadig der ryger 3-4 stykker ud og 2-3 hentes ind.
                            Hans største opgave lige nu er at få forlænget med nogle vigtige folk som Tverskov og Aron mens han forsøger af afhænde Kadrii,Kløve og Khemdee samt leje Østrøm ud.. Der bliver travlt…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvis det lykkedes at komme af med Kløve kunne man måske godt argumentere for at hente en ind til midten. Nu har vi jo allerede hentet 2 i et transfervindue der endnu ikke er åbent og 1 kommer op fra akademiet. Det syntes jeg er pænt aktivt Jeg forventer stadig der ryger 3-4 stykker ud og 2-3 hentes ind.
                              Hans største opgave lige nu er at få forlænget med nogle vigtige folk som Tverskov og Aron mens han forsøger af afhænde Kadrii,Kløve og Khemdee samt leje Østrøm ud.. Der bliver travlt…
                              Tror du virkelig, at det er sandt, at OB har afvist et millionbud på Khemdee? I så fald: det synes jeg er det rene vanvid. Han er en fed type, men han er jo kilometer fra at få spilletid. Han skal da bare skydes af sted.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Tror du virkelig, at det er sandt, at OB har afvist et millionbud på Khemdee? I så fald: det synes jeg er det rene vanvid. Han er en fed type, men han er jo kilometer fra at få spilletid. Han skal da bare skydes af sted.
                                Ja det er jeg 100% sikker på

                                Comment

                                Working...
                                X