Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægDet giver absolut ingen mening i min bog. Et ungt talent der helt sikkert kunne udvikle sig, måske enddog til udlandet om et par år. Vi sælger til en direkte konkurrent midt i klubbens værste krise siden starten af 90´erne for, hvad vi må antage er håndøre.
Der skal noget meget overraskende kvalitet den anden vej, før jeg kan se, hvad det er man prøver her.
Indtil videre ligner det en hjerneblødning af karat.
Penge i kassen. Videre
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror aldrig at Østrøm ville slå igennem i OB og vi har masser af andre talenter på vej
Penge i kassen. Videre
Der er meget fyld jeg gerne ville have været foruden først med først, især fordi Østrøm nok ikke er særlig løntung. Man ender med en løntung og mæt trup med denne strategi.
Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Det er fair nok, at have den holdning, men uanset, hvad man måtte føle omkring hans spil og chancer for at slå igennem i Odense, har vi helt sikkert ikke fået nok for en ungdomslandsholdspiller med potentiale.
Der er meget fyld jeg gerne ville have været foruden først med først, især fordi Østrøm nok ikke er særlig løntung. Man ender med en løntung og mæt trup med denne strategi.
- Likes 2
Comment
-
Synes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.
Tidligere ville vi utvivlsomt have holdt fast på ham i håbet om at det ville vende lige om lidt. Det ville helt sikkert have endt med, at hans kontrakt løb ud, eller han blev løst fra kontrakt efter denne sæson uden nævneværdig spilletid.
De må kende hans kvaliteter, og har ikke fundet dem gode nok til at få den nødvendige spilletid.
Han kommer givetvis til at gøre det godt i Silkeborg, som har et knivskarpt koncept og har for tiden måske dét ekstra mod og overskud til at give ham mere spilletid. Sådan er det bare nogle gange. Vi har fint med spillere på højre back, som træneren tydeligvis stoler mere på.
Det skulle bare ikke være, og så synes jeg det er det helt rigtige at få lidt mønt for ham nu (og på sigt forhåbentligt) og så i stedet frigive lønkroner og en plads i bussen til spillere vi rent faktisk har mere brug for her og nu.
Håber for ham, at han slår igennem i Silkeborg, da han virker som en god fyr, og vi kan profitere ved et salg om nogle år.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Også fair nok med din holdning. Alle kan blomstre i SIF. Men så er han altså heller ikke et større talent. Hellere få 1,5 mill plus bonusser og videresalg end at lade spillere som Khemdee gå for ingentingFas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægSynes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.
Tidligere ville vi utvivlsomt have holdt fast på ham i håbet om at det ville vende lige om lidt. Det ville helt sikkert have endt med, at hans kontrakt løb ud, eller han blev løst fra kontrakt efter denne sæson uden nævneværdig spilletid.
De må kende hans kvaliteter, og har ikke fundet dem gode nok til at få den nødvendige spilletid.
Han kommer givetvis til at gøre det godt i Silkeborg, som har et knivskarpt koncept og har for tiden måske dét ekstra mod og overskud til at give ham mere spilletid. Sådan er det bare nogle gange. Vi har fint med spillere på højre back, som træneren tydeligvis stoler mere på.
Det skulle bare ikke være, og så synes jeg det er det helt rigtige at få lidt mønt for ham nu (og på sigt forhåbentligt) og så i stedet frigive lønkroner og en plads i bussen til spillere vi rent faktisk har mere brug for her og nu.
Håber for ham, at han slår igennem i Silkeborg, da han virker som en god fyr, og vi kan profitere ved et salg om nogle år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Hvad er det folk vurderer at han skulle være et 'kæmpe talent' udfra? Er det noget der foregår til træning? For i nærmest alle kampe han har fået for os, har han være rimelig anonym. Ved godt han hovedsagligt har spillet højreback, men synes stadig det er lidt sigende at han kun har fået spilletid der, og at en afdanket venstreback er foretrukket foran ham i midterforsvaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægSynes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.
Så kan det diskuteres om det er den rette beslutning ikke at ville bruge ham. Hvis SIF får ham gjort til en etableret superligaspiller er det bare mega trist for OB - men fantastisk for Østrøm - jeg synes han fortjener en fair chance, som jeg altså ikke synes at han har fået i OB.
- Likes 2
Comment
-
Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, jeg har bare en nagende fornemmelse af, at de midler ikke vil blive reinvesteret i holdet i dette transfervindue, og så kunne vi jo lige så godt have fået ingenting - sat lidt på spidsen.
- Likes 2
Comment
-
Det er fair nok, at have den holdning, men uanset, hvad man måtte føle omkring hans spil og chancer for at slå igennem i Odense, har vi helt sikkert ikke fået nok for en ungdomslandsholdspiller med potentiale.
Synes faktisk det er en lidt søgt kritik, når man ser på, hvem vi har skudt afsted denne sommer. Kløve, Larsen, Juel Andersen, Opondo, Ryan, Mandé. Ingen af dem (udover Larsen måske) var i nærheden af at starte for os, og de fleste af dem må have ligget i den gode ende af lønhierarkiet.
Vi har stadig en stor trup, men når man løber den igennem, synes jeg egentligt at den er skåret okay ind til benet i forhold til "fyldspillere". Måske bare lige på nær angrebet.
Comment
Comment