Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Enig mht. indlægsfoden. Det er givetvis også den Ole Spion har fundet interesse i. MH beskrev ham som en offensivt indstillet back, da han blev præsenteret. Det kan godt være han har været det i Australien, men så har man nok undervurderet, hvor ringe den australske liga er, for han formår slet ikke at komme fremad banen i superligaen og er i det hele taget bare bagud på fart, teknik og placeringsevne. Det er for mange ting han skal forbedre rigtig meget til at man kan få tro på at han nogensinde bliver til noget. Når vi så har Adelgaard rendende, der allerede virker markant hurtigere og dynamisk i sit spil, så skal han bare hjem igen og finde sin rette hylde
Askes indskiftning så bestemt ikke betryggende ud og jeg håber det bare var lidt nerve og krydser for en god præstation mod Horsens idag. Og sidst så har jeg læst noget statistik, der i det mindste understøtter King fremfor JS
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
Er nok så godt som mutters alene om at have troen på JK nok skal vise sig værd, men lige hans indlæg kan jo ikke rigtigt udnyttes så længe man slår dem på SS og BK.
Askes indskiftning så bestemt ikke betryggende ud og jeg håber det bare var lidt nerve og krydser for en god præstation mod Horsens idag. Og sidst så har jeg læst noget statistik, der i det mindste understøtter King fremfor JS
Jeg har før skrevet, at King end ikke er prince light. Desværre fordi det havde været en god historie, men en ung fra down under. Skal også tænke på at Jørgen ret hurtigt kom tilbage på holdet, og Jørgen var i forvejen et af de svage punkter på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægVores gamle akademispiller, Hasan Kurucay, har åbenbart vind i sejlene i HamKam i Norge. Han har udløb til vinter, og kunne måske være en forstærkning til forsvaret? Han er 24 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Jeg læste et sted at King fik 0 i karakter. Som der blev skrevet så er det meget meget sjældent den bliver brugt.
Jeg har før skrevet, at King end ikke er prince light. Desværre fordi det havde været en god historie, men en ung fra down under. Skal også tænke på at Jørgen ret hurtigt kom tilbage på holdet, og Jørgen var i forvejen et af de svage punkter på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Spørgsmålet er måske om han har lyst til at komme tilbage til OB? https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...behandlet-i-ob (det er selvfølgelig ikke BW og AA, han har følt sig dårligt behandlet af, så det kan sagtens være, det ikke spiller en rolle)
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
Der begynder at tegne sig et ret grimt billede af hvordan vi behandler spillere der ikke længere figurer i klubbens planer. Håber der sidder nogen et eller andet sted og får en lidt grim smag i munden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægJK har det laveste bundniveau pointeret af karakteren, men hans gennemsnitsniveau er over JS
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
er helt uenig. Jørgen har et virkeligt lavt bundniveau - der er perioder hvor han virke helt fjern. Er ingen stor Jørgen fan, men han er trods alt en hylde eller 2 over King.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægSom ventet er Østrøm solgt til Silkeborg. Bekræftet ifølge Fyens. Må vel næsten betyde minimum to nye ind inden vinduet lukker eller er det ønsketænkning!
Håber, vi har fået en reel sum penge for ham…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg forstår intet af den handel. Godt for Østrøm, uden tvivl - og kæmpe held og lykke!
Håber, vi har fået en reel sum penge for ham…"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg forstår intet af den handel. Godt for Østrøm, uden tvivl - og kæmpe held og lykke!
Håber, vi har fået en reel sum penge for ham…
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægSom ventet er Østrøm solgt til Silkeborg. Bekræftet ifølge Fyens. Må vel næsten betyde minimum to nye ind inden vinduet lukker eller er det ønsketænkning!
Alm raus. Forfrem Hjortebjerg eller hent Bo Henriksen. Det var mere held end forstand at vi overhovedet fik point med fra kampen mod Horsens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
At sælge en akademi spiller for 2-3 mill ca der ikke rigtig kunne få spilletid kan jeg godt forstå pointen i. BW er lidt tvungen til at frigøre midler for at kunne forstærke truppen her sidst i vinduet. Så er det ok at gøre det med en periferi spiller der ikke lignede en der ville slå igennem alligevel
- Likes 1
Comment
Comment