Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg


    Tak for info, som jeg godt nok tidligere har set fra dig, men min tvivl opstod, da en anden bruger på Forum hævdede, at OB ved en handel internt i Belgien ikke får nogen andel af transfersummen. Ved du, hvad der er rigtigt ?
    Det er IKKE korrekt. For det første er det en klausul mellem klubber som håndhæves uanset hvad.
    For det andet så forvikles det nok med uddannelsespenge som førhen ikke trådte i kraft ved interne handler i et land. Den regel gælder ikke mere, men kommer heller ikke i spil her da han ikke var ungdomsspiller i OB

    Men hvis fx BIF købte Klynge ville vi få uddannelsespenge udregnet i promiller/procenter pr ungdoms år af købs summen

    Comment


      Så blev der gjort plads til en ny målmand.
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sayoub...fc-helsingoer/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Så blev der gjort plads til en ny målmand.
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sayoub...fc-helsingoer/
        God beslutning at få ham afsted det sidste år. Forhåbentligt betyder det også, at man er langt i processen med at finde konkurrence til HC.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          God beslutning at få ham afsted det sidste år. Forhåbentligt betyder det også, at man er langt i processen med at finde konkurrence til HC.
          Det må være konklusionen, ja. Ærgerligt, at det er nødvendigt, men det er desværre svært at indvende noget imod, sådan som sæsonen er startet for HC og resten af defensiven.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            God beslutning at få ham afsted det sidste år. Forhåbentligt betyder det også, at man er langt i processen med at finde konkurrence til HC.
            God beslutning, han har jo ikke en chance for at komme på kassen hos os. Men skal Bernat så være 2. Målmand? Ell skal vi have et helt nye folk ind til målet ?
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Burde det ikke været HC, som skulle være lejet ud ?

              Hvis vi eventuelt lejer JL, bliver HC jo andenmålmand, mens Mandé står til masser af spilletid !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                God beslutning, han har jo ikke en chance for at komme på kassen hos os. Men skal Bernat så være 2. Målmand? Ell skal vi have et helt nye folk ind til målet ?
                Hvorfor tænker du Bernat skal væk?

                Comment


                  Meget kan man sige om BW. Men han er godt nok handlekraftig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    God beslutning, han har jo ikke en chance for at komme på kassen hos os. Men skal Bernat så være 2. Målmand? Ell skal vi have et helt nye folk ind til målet ?
                    De må jo kæmpe om pladsen som alle andre skal gøre i truppen. Den konkurrence har ikke rigtig været der længe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      God beslutning, han har jo ikke en chance for at komme på kassen hos os. Men skal Bernat så være 2. Målmand? Ell skal vi have et helt nye folk ind til målet ?
                      Vi skal ikke give op på Bernat selvfølgelig, men han er nødt til at have seriøs konkurrence nu. Spiller han sig så op og slår den anden af, fremragende, men vi kan ikke af vores gode hjerte bare blive ved med at lade ham stå. Det er ikke at gøre ham en tjeneste, sådan som holdet er lige nu.

                      Selvfølgelig er det et nederlag for Bernat, men det er jo ikke uhørt for unge keepere, at de får et dyk og ryger ud af holdet i en periode. Hradecky røg også af holdet i Esbjerg efter at have været 1. keeper i en periode, han kom tilbage og gjorde det meget godt f.eks.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Vi skal ikke give op på Bernat selvfølgelig, men han er nødt til at have seriøs konkurrence nu. Spiller han sig så op og slår den anden af, fremragende, men vi kan ikke af vores gode hjerte bare blive ved med at lade ham stå. Det er ikke at gøre ham en tjeneste, sådan som holdet er lige nu.

                        Selvfølgelig er det et nederlag for Bernat, men det er jo ikke uhørt for unge keepere, at de får et dyk og ryger ud af holdet i en periode. Hradecky røg også af holdet i Esbjerg efter at have været 1. keeper i en periode, han kom tilbage og gjorde det meget godt f.eks.
                        Lige præcis. Meget enig

                        Men meget modigt at han tør leje ham ud pr d.d mm noget er tæt på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Meget kan man sige om BW. Men han er godt nok handlekraftig

                          jeps…
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Hvorfor tænker du Bernat skal væk?
                            Jeg tænker Bernat har behov for at styrke selvtilliden med spilletid på et lavere niveau. Hvis det fortsætter som nu, tror jeg aldrig han får en karriere som superliga målmand. Han skal selvfølgelig have et bedre forsvar foran sig, men det forklarer ikke alle fejlene.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Jeg tænker Bernat har behov for at styrke selvtilliden med spilletid på et lavere niveau. Hvis det fortsætter som nu, tror jeg aldrig han får en karriere som superliga målmand. Han skal selvfølgelig have et bedre forsvar foran sig, men det forklarer ikke alle fejlene.
                              Det kunne selvsagt godt være en løsning med en udlejning nu og her, men reel konkurrence mod en erfaren målmand og så ellers cup-kampe eksempelvis, tror jeg nu også er en model, der kan hjælpe ham på sporet igen. Især hvis der bliver tale om en ny mand ind på leje, da det jo viser, at der stadig er tillid til HC på sigt. Synes det er en fin løsning, hvis det er det, der sker.

                              Comment


                                Wow, rimelig overraskende for mig. Isoleret set den rigtige beslutning, men jeg ville da have ønsket man lige havde præsenteret en ny 1. keeps inden.

                                Er det allerede Ole spion der er i gang?

                                Jeg håber virkelig der bliver præsenteret noget inden weekendens kamp. Bernat skal have en pause nu!
                                Løssl ville være fint, Sten G ville være fantastisk

                                Comment

                                Working...
                                X