Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som kom der ny spiller til forsvaret

    Comment


      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aske-a...arig-kontrakt/

      Comment


        Spændende. Ikke mindst med en 5-årig kontrakt. Et par ord om ham?

        Forhåbenligt kan vi sende King retur til Australien. Han får aldrig niveau til superligaen.

        Comment


          Jeg synes næsten det er synd for den unge mand at komme med min umiddelbare reaktion. Han skal ikke lastes af at vores trup SKRIGER på ægte forstærkninger og at vores ledelse åbenbart ikke vil smide de penge det kommer til at koste os at blive i rækken.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Spændende. Ikke mindst med en 5-årig kontrakt. Et par ord om ham?

            Forhåbenligt kan vi sende King retur til Australien. Han får aldrig niveau til superligaen.
            Jammen han er god. Rigtig god. Teknisk dygtig og god fysik. Man må være sikker når man giver ham 5 år
            Jeg havde bare ikke luret at han var SÅ stort et talent

            Comment


              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Jeg synes næsten det er synd for den unge mand at komme med min umiddelbare reaktion. Han skal ikke lastes af at vores trup SKRIGER på ægte forstærkninger og at vores ledelse åbenbart ikke vil smide de penge det kommer til at koste os at blive i rækken.
              De unge her koster ikke meget i starten. Så denne signing får ingen indflydelse på om vi henter noget udefra

              Der går 5-6 stykker af ham her på 1 Skjelvik

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                De unge her koster ikke meget i starten. Så denne signing får ingen indflydelse på om vi henter noget udefra

                Der går 5-6 stykker af ham her på 1 Skjelvik
                Det ved jeg godt. Det er signalværdien jeg er efter.
                håber da bestemt at han bliver en god spiller med tiden. Den tid har vi bare ikke nu og derfor bliver jeg lidt skinger.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Jeg synes næsten det er synd for den unge mand at komme med min umiddelbare reaktion. Han skal ikke lastes af at vores trup SKRIGER på ægte forstærkninger og at vores ledelse åbenbart ikke vil smide de penge det kommer til at koste os at blive i rækken.
                  Enig. Håber at det på sigt bliver en god spiller for os. Men på den korte bane så skal der altså reel forstærkning til det forsvar.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg

                    Det ved jeg godt. Det er signalværdien jeg er efter.
                    håber da bestemt at han bliver en god spiller med tiden. Den tid har vi bare ikke nu og derfor bliver jeg lidt skinger.
                    Syntes nu at signal værdien er fin. Man ryster ikke på akademi hånden selvom der er krise

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Enig. Håber at det på sigt bliver en god spiller for os. Men på den korte bane så skal der altså reel forstærkning til det forsvar.
                      Der kommer der jo måske også? Kan jo være at en af de 2 andre skal videre allerede?

                      Comment


                        Fedt med Aske. Velkommen til.

                        ​​​​​​Det kan være han kommer op nu fordi man har BP og Mihajlo skadet og skal spille med Skjelvik centralt.
                        ​​​​​​
                        Jeg er vild med en teknisk dygtig, fysisk stærk back, er han hurtig? Og så et venstreben oveni hatten, det kan ikke blive meget bedre.
                        ​​​​​​
                        "Jonas Kamper han er bange for Derveld" ​​​​​

                        ​​​​Med vores nylige historik in mente så kan man overveje om knægten ikke skulle ud og have et års voksenfodbold.

                        5 års kontrakt, ja ja og her gik jeg og troede at Jakob Breum skulle være årets talent, så kommer Charly lige indenom det kan være den unge Aske der også kommer foran i køen.



                        ​​​​​​

                        Comment


                          Ikke fordi det er den store nyhed

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-sto...lexander-juel/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er fint nok. Der skal hentes en bedre ind en AJA.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Fedt med Aske. Velkommen til.

                              ​​​​​​Det kan være han kommer op nu fordi man har BP og Mihajlo skadet og skal spille med Skjelvik centralt.
                              ​​​​​​
                              Jeg er vild med en teknisk dygtig, fysisk stærk back, er han hurtig? Og så et venstreben oveni hatten, det kan ikke blive meget bedre.
                              ​​​​​​
                              "Jonas Kamper han er bange for Derveld" ​​​​​

                              ​​​​Med vores nylige historik in mente så kan man overveje om knægten ikke skulle ud og have et års voksenfodbold.

                              5 års kontrakt, ja ja og her gik jeg og troede at Jakob Breum skulle være årets talent, så kommer Charly lige indenom det kan være den unge Aske der også kommer foran i køen.



                              ​​​​​​
                              JB er længder foran Nouck hvis jeg skal komme med mit syn på det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                                JB er længder foran Nouck hvis jeg skal komme med mit syn på det
                                Nok i den konkurrence. Men lige nu er Nouck foran Breum til start 11

                                Comment

                                Working...
                                X