Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    God ide, og jeg ville også gerne prøve den. Det kan næsten ikke være værre end Sabbi.

    Men Alm har beslutt sig. Bashkim er færdig til sommer. Sabbi skal skydes af og derfor spiller han.
    Tror nu ikke Sabbi sidder så sikkert i sadlen. Han sad ude imod Vejle og sønderjyske og vil også sidde ude næste gang med karantæne. Sabbi vil helt sikkert starte engang imellem når vi spiller tre kampe på en uge, men ellers tror jeg da Breum foretrækkes lige nu.
    Bashkim er jeg til gengæld også ret sikker på man har opgivet.
    Han har helt sikkert ikke kunne finde sig til rette i strategien og synes måske heller ikke så meget om Alm. Så må han trods sin status i klubben, lønhierakiet osv. ofres, så vi kan komme videre. Det er nok den her kynisme i tingene BW har italesat som decideret skubber Bash helt ud af truppen. Vi spiller jo reelt uden angribere når Max tages ud, da han er eneste reelle angriber vi har I truppen. Det er der jo ingen trænere der fra bunden af deres hjerte foretrækker. Det ligner en udfrysning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Tror nu ikke Sabbi sidder så sikkert i sadlen. Han sad ude imod Vejle og sønderjyske og vil også sidde ude næste gang med karantæne. Sabbi vil helt sikkert starte engang imellem når vi spiller tre kampe på en uge, men ellers tror jeg da Breum foretrækkes lige nu.
      Bashkim er jeg til gengæld også ret sikker på man har opgivet.
      Han har helt sikkert ikke kunne finde sig til rette i strategien og synes måske heller ikke så meget om Alm. Så må han trods sin status i klubben, lønhierakiet osv. ofres, så vi kan komme videre. Det er nok den her kynisme i tingene BW har italesat som decideret skubber Bash helt ud af truppen. Vi spiller jo reelt uden angribere når Max tages ud, da han er eneste reelle angriber vi har I truppen. Det er der jo ingen trænere der fra bunden af deres hjerte foretrækker. Det ligner en udfrysning
      Der er vel ikke nødvendigvis så mange tanker bag at BK ikke spiller.
      Han har været dårlig længe. han har vist dårlig kropssprog og ikke været god i press. Alm gav BK lang snor, måske for lang snor - især set gennem Fengers øjne.
      Jeg mener han fik flere chancer end jeg havde givet ham.
      Jeg mener BK har bolden og må steppe op.

      Comment


        Truppen

        13. Hans Christian Bernat
        30. Sayouba Mandé

        2. Nicholas Mickelson
        5. Kasper Larsen
        6. Jeppe Tverskov
        7. Issam Jebali
        8. Jakob Breum
        9. Bashkim Kadrii
        10. Sander Svendsen
        14. Jens Jakob Thomasen
        15. Max Fenger
        16. Jørgen Skjelvik
        20. Ayo Simon Okosun
        22. Mihajlo Ivančević
        23. Troels Kløve
        24. Robin Østrøm
        25. Joel King
        29. Mads Frøkjær-Jensen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Der er vel ikke nødvendigvis så mange tanker bag at BK ikke spiller.
          Han har været dårlig længe. han har vist dårlig kropssprog og ikke været god i press. Alm gav BK lang snor, måske for lang snor - især set gennem Fengers øjne.
          Jeg mener han fik flere chancer end jeg havde givet ham.
          Jeg mener BK har bolden og må steppe op.


          Helt enig, men hvis man skal steppe op, kræver det vel også, at AA prøver at sætte ham på banen, og ikke lader ham rådne op på bænken.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
            [/COLOR]

            Helt enig, men hvis man skal steppe op, kræver det vel også, at AA prøver at sætte ham på banen, og ikke lader ham rådne op på bænken.
            Han kunne også gøre sig bemærket til træning. Af det jeg har set, har han bare lignet en der hyggede sig med gutterne. Sulten har i hvert fald ikke lyst ud af ham, desværre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Gode hold vinder selvom de spiller dårlige kampe
              Og OB vinder sjældent to kampe i træk

              Comment

              Working...
              X