Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Vejle
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Synes virkelig ikke vi mangler spillere der døjer med et lavt bund niveau
Jeg forventer, at Sabbi og BK ryger til sommer, og jeg forventer, at vi henter en 9er til at dyste med Fenger samt en fløj/offensiv spiller til startelleveren. Mucolli er et hurtigt bud til sidstnævnte.Last edited by Jungledyret; 15-04-2022, 12:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det var en strøtanke. Kender ham ikke godt. Vi skal også være realistiske. OB er ikke en voldsomt attraktiv klub.
Jeg forventer, at Sabbi og BK ryger til sommer, og jeg forventer, at vi henter en 9er til at dyste med Fenger samt en fløj/offensiv spiller til startelleveren. Mucolli er et hurtigt bud til sidstnævnte.
Jeg håber vi kommer af med Baskim, Kløve, Sabbi, Ryan, Okosun.
Jeg frygter så bare hvad man henter ind af nye spillere, som skal have turen i svingdøren, hvor næsten ingen kommer ud af klubben med udvikling til det bedre, og ej heller har kvalitet til at udvikle OB til det bedre mens de er her.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Det var en strøtanke. Kender ham ikke godt. Vi skal også være realistiske. OB er ikke en voldsomt attraktiv klub.
Jeg forventer, at Sabbi og BK ryger til sommer, og jeg forventer, at vi henter en 9er til at dyste med Fenger samt en fløj/offensiv spiller til startelleveren. Mucolli er et hurtigt bud til sidstnævnte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg synes netop vi burde forsøge at være lidt 'urealistiske' i vores næste transfers. Mucolli mener jeg ikke er bedre end hvad vi allerede har
Comment
-
Jo, gerne. Hvis det er muligt. Det var som skrevet bare en strøtanke, da jeg blev imponeret over hans teknik og energi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægDet er mig lidt uforstående at man ikke forsøger med Bashkim på højrekanten nu når det ikke kører for Sabbi og man tydeligvis ikke er klar til at lade Breum starte inde fast.
Jeg føler at vi med Sabbi til højre hverken får noget ud af ham eller det bedste ud af Nico. Kunne godt se idéen i Bashkim der trækker ind i banen til skud, og modstanderene vil hurtigt være over ham. Dette kunne potentielt åbne en masse rum til Nico i overlap
Jeg tror desværre ikke, at Bash og AA er på talefod, og at Bash derfor kan få lov at "rådne op" på bænken, hvilket efter min mening er dumt*****dumt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Rigtig god ide med at prøve Bash på højrekanten. Hvis han lykkes, vil han skabe uro i modstandernes forsvar og give mere plads til vore andre frontangribere. Samtidig er han af natur ikke egoistisk, men har et glimrende blik for sine medspillere, hvilket vi tidligere har set i hans samspil med Sander S, da JM var træner.
Jeg tror desværre ikke, at Bash og AA er på talefod, og at Bash derfor kan få lov at "rådne op" på bænken, hvilket efter min mening er dumt*****dumt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Men kan han sætte en modspiller? Han er ikke nogen dribler og intet lyn mere, så han skal indgå i kombinationer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Det med at indgå i kombinationer er efter min mening en af hans spidskompetencer, men det kræver jo at andre vil det samme i stedet for at spille egoistisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Der er ingen skade sket ved at prøve det, men jeg tvivler på han har nok i posen til at det lykkedes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægDet er mig lidt uforstående at man ikke forsøger med Bashkim på højrekanten nu når det ikke kører for Sabbi og man tydeligvis ikke er klar til at lade Breum starte inde fast.
Jeg føler at vi med Sabbi til højre hverken får noget ud af ham eller det bedste ud af Nico. Kunne godt se idéen i Bashkim der trækker ind i banen til skud, og modstanderene vil hurtigt være over ham. Dette kunne potentielt åbne en masse rum til Nico i overlap
Men Alm har beslutt sig. Bashkim er færdig til sommer. Sabbi skal skydes af og derfor spiller han.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
God ide, og jeg ville også gerne prøve den. Det kan næsten ikke være værre end Sabbi.
Men Alm har beslutt sig. Bashkim er færdig til sommer. Sabbi skal skydes af og derfor spiller han.
Men lad os nu se. Spillere som fx Okosun har været død og begravet før i OB for så at rejse sig fra asken
Comment
Comment