Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Du har det nu med selv at pege enkeltspillerr ud, idag er hverken Kadrii eller Sabbi dog på banen ;)


    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #62
      Berggren kan jo nå at blive topscorer med alle de kampe SDR skal møde OB .. fire mål siden han kom hjem .. fire mål mod OB …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Du har det nu med selv at pege enkeltspillerr ud, idag er hverken Kadrii eller Sabbi dog på banen ;)
        Jeg peger aldrig på BK eller Sabbi som årsag til elendigheden; jeg pointerer altid, at elendigheden er gennemgribende.

        Jeg er efter BKs attitude og træt af, at Sabbi får så lidt ud af det, men jeg tager dem da aldrig til indtægt for hvor dårligt det her hold - samlet - er.

        Det virker til at folk tror, at hvis man ændrer på et par positioner, så får man et nyt hold. Det gør man ikke. Det er kulturen, der er gal.

        Men det kan også være lige meget. Spild af tid at skrive det her.
        Last edited by Jungledyret; 10-04-2022, 14:18.

        Comment


          #64
          Det er så endnu en kamp hvor der bliver lavet mindst 2 mål mod os. Det er godt nok ringe
          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

          Comment


            #65
            Frø er godt nok helt væk

            Comment


              #66
              Svært at se vores berettigelse til at være med i landets bedste række.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                Er jeg den eneste der for hver kamp der går, mister troen mere og mere på Alm?
                er på ingen måde overbevist om at AA er den rigtige - men det holdet gør det godt nok heller ikke let for ham med alle de enorme fejl de bliver ved med at lave. Og så syntes jeg bare ikke truppen har kvalitet nok.

                - håber vi redder røven og at BW får bragt noget mere kvalitet ind i truppen - så må vi se til efteråret

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Frø er godt nok helt væk
                  Ja, allerede hele kampen. Skift nu, Alm. Frø ud, Jebali på midten, Sabbi ind. Måske Sabbi lykkes med en aktion i dag
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    Måske mødes de igen efter sommerferie i 1. Divi… :-(

                    Comment


                      #70
                      Frø og Breum ud, Svendsen og Sabbi ind.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        tja det var vel også for meget forlangt at tro på 2 sejre i stræk....

                        Comment


                          #72
                          Med det spil bliver der næppe nogen pokalfinale.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Jeg peger aldrig på BK eller Sabbi som årsag til elendigheden; jeg pointerer altid, at elendigheden er gennemgribende.

                            Jeg er efter BKs attitude og træt af, at Sabbi får så lidt ud af det, men jeg tager dem da aldrig til indtægt for hvor dårligt det her hold - samlet - er.

                            Det virker til at folk tror, at hvis man ændrer på et par positioner, så får man et nyt hold. Det gør man ikke. Det er kulturen, der er gal.

                            Men det kan også være lige meget. Spild af tid at skrive det her.
                            Sorry, men hold op hvor er du dog selvhøjtidelig at høre på

                            Comment


                              #74
                              Ingen kan få mere end 02 idag

                              Comment


                                #75
                                skjelvik ind.....

                                Comment

                                Working...
                                X