Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    JA tak

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      og så er han endda ikke den ringeste på holdet.
      Hvem er dårligere? Frø, King?

      Comment


        #33
        Fenger og AT har noget energi og skyden-brystet-frem.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Hvem er dårligere? Frø, King?
          I dag er stort set alle på et lavt niveau, ingen skiller sig ud, hverken i positiv eller negativ retning.

          Kampen er nøjagtig så grim og smæk fyldt med fejl og dårlige beslutninger som ventet. En afvekslende kamp uden meget godt spil, eller vel udførte angreb.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Hvem er dårligere? Frø, King?
            King synes nu fin idag efter
            min opfattelse, men jeg er da også blevet erklæret idiot da jeg sagde Ayo burde spille fast og JJT ikke dækker en skid på banen.

            Comment


              #36
              Håber AA finder de rette ord i pausen. Der var hidtil en ringe kamp mod en ringe modstander. Det tidlige gule kort for Aron gør ondt så han skal holde sig tilbage i duellerne og så kommer vi ikke i kontrol. Max gør det fint, bevæger sig tager mange løb men ellers er det for statisk og forventeligt i offensiven. Vi ødelægger de (få) chancer vi spiller os til alt for ofte selv. Frø står sig selv i vejen. Kaspers indsats ved Sønderjyskes scoring var bare ufattelig. Mærkeligt at spiller som ellers viser et ret højt bundniveau som Jebali og Nico kommer med ret dumme fejl og boldtab.
              Stor, stor ros til vores fans. Det er bare klasse!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                King synes nu fin idag efter
                min opfattelse, men jeg er da også blevet erklæret idiot da jeg sagde Ayo burde spille fast og JJT ikke dækker en skid på banen.
                Den ene gode aflevering JJ ligger hver 3. kamp gør ikke op for hvor meget han koster os defensivt. Har ellers godt kunne li' JJ, men blot endnu et eksempel på en spiller der ikke får os nogle vegne

                Comment


                  #38
                  Tendensen med hele tiden at pege enkeltspillere ud er sær. Det er holdet, den er gal med. Der er intet, der hænger sammen, og ingen, der skinner.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Tendensen med hele tiden at pege enkeltspillere ud er sær. Det er holdet, den er gal med. Der er intet, der hænger sammen, og ingen, der skinner.
                    Tendensen peger dog som regel tilbage på de samme spillere. Så synes ikke der er noget galt i at pointere det, når det er de samme observationer vi alle kommer med. Så må der simpelthen være noget om det

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Tendensen peger dog som regel tilbage på de samme spillere. Så synes ikke der er noget galt i at pointere det, når det er de samme observationer vi alle kommer med. Så må der simpelthen være noget om det
                      Alle = et par brugere på er debatforum?

                      Jeg tror, du skal læse lidt op på nogle ting.

                      Jeg synes fx, at de fleste observationer og udsagn om enkeltspillere herinde er det rene vrøvl, så jeg tror ikke, du skal antage for stor homogenitet.

                      Comment


                        #41
                        Aaaahrgggh, Frø, tag dig sammen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Flå nu Frø ud, han er jo slet ikke klar

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Alle = et par brugere på er debatforum?

                            Jeg tror, du skal læse lidt op på nogle ting.

                            Jeg synes fx, at de fleste observationer og udsagn om enkeltspillere herinde er det rene vrøvl, så jeg tror ikke, du skal antage for stor homogenitet.
                            Du har det nu med selv at pege enkeltspillerr ud, idag er hverken Kadrii eller Sabbi dog på banen ;)

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Tendensen med hele tiden at pege enkeltspillere ud er sær. Det er holdet, den er gal med. Der er intet, der hænger sammen, og ingen, der skinner.
                              Enig. Det er ikke en eller to-tre spillere der fejler. Vores hold består af en masse jævne spillere som for sjældent fungerer som en enhed. Det er ikke uden grund vi er det niende bedste hold i Danmark og kæmper mere for at holde mindst to hold under os, end for at indhente det ottende bedste hold.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Nej, nej, nej, der kan vi ja lige score den selv ind....
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X