Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle -OB 20.3.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Men så spiller man ikke næste kamp. Hvis man ikke er i stand til at følge den lagte plan, så må man på bænken.
    Bold er et holdspil, og det virker ikke hvis 11 spillere har hver deres forestilling om hvordan kampe skal spilles.

    Naturligvis kan der ske ting i kampene som skal justeres (fra bænken - via kontakt til anfører/spiller).
    Men alle ved at Vejle har en elendig plæne. Det har der været talt en del om, så hvis det ikke har indgået i forberedelserne så har trænerne fejlet.
    Jeg tænker, at når Fenger er frustreret over at nogle ikke holdt sig til gameplanen. Så var gameplanen en anden end den vi så. Som jeg læser hans kommentar, var det planen at spille mere "primitivt" med bolde hen over Vejles midtbane. Men det skete bare ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

      Så det vil sige at Tverskov og Max er gået på banen med forskellige gameplans..
      Det sejler virkelig i OB
      Troede det ville hjælpe med en nats søvn, men igår var jeg skuffet idag er jeg var sur og tvær :-/
      Den ene flæber over banen, den anden ser indad og føler sig frustreret over holdets præstation.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Den ene flæber over banen, den anden ser indad og føler sig frustreret over holdets præstation.
        Ja. Vi har brug for langt mere "Aron' i holdet. Han kom på banen med ild i øjnene og vidste at svare på Vejles tilgang til kampen med de rigtig hårde herretacklinger, tog kampen op og viste den "du-vælger-den-hårde-vej-så-får-du-den-rigtig-hårde-vej"-attitude. Han gik forrest og viste de rigtige signaler men der manglede OB-ånd i resten af holdet om at følge ham. Aron var for mig den eneste "ægte OBer" på banen. Resten af holdet skulle stoppe med at jamre men følge Arons eksempel.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ja. Vi har brug for langt mere "Aron' i holdet. Han kom på banen med ild i øjnene og vidste at svare på Vejles tilgang til kampen med de rigtig hårde herretacklinger, tog kampen op og viste den "du-vælger-den-hårde-vej-så-får-du-den-rigtig-hårde-vej"-attitude. Han gik forrest og viste de rigtige signaler men der manglede OB-ånd i resten af holdet om at følge ham. Aron var for mig den eneste "ægte OBer" på banen. Resten af holdet skulle stoppe med at jamre men følge Arons eksempel.
          Det er desværre lidt en tendens. Vi har eksempelvis tverskov der kamp efter kamp står oppe i hovedet på dommeren, så snart han har fået en hård takling. Jjt er lidt det samme. Sabbi slår ud med armene når han har føler sig snydt for frispark og sådan er der der for mange profiler som viser dårlig attitude, selvom de samtidig er blandt vores bedste når det kører. Jeg håber snart Breum får chancen fra start igen. Han skal nok løbe stille og roligt videre, selvom han flås omkuld. Det samme med Aron, Fenger og Ivancevic. Jebali synes jeg egentlig normalt giver den en skalle, men han så sgu for modløs ud i Vejle og han skal hankes op. Resten er gør intet væsen af os og hjælper os ikke ud af de perioder her, hvor det går skidt. Okosun kan noget med sin fysik, men jeg synes ikke han skyder brystet frem og viser vejlespillerne at det fandme er ham der er den største og stærkeste på banen i dag. Han begynder også at spille for meget på de frispark, som måske er der, men vi ikke fik i en kamp som igår. Her skal vi altså gå mere krig end at klage vores nød til en dommer som egentlig bare lagde en linje, som begunstigede dem som gik mest til vaflerne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Det er desværre lidt en tendens. Vi har eksempelvis tverskov der kamp efter kamp står oppe i hovedet på dommeren, så snart han har fået en hård takling. Jjt er lidt det samme. Sabbi slår ud med armene når han har føler sig snydt for frispark og sådan er der der for mange profiler som viser dårlig attitude, selvom de samtidig er blandt vores bedste når det kører. Jeg håber snart Breum får chancen fra start igen. Han skal nok løbe stille og roligt videre, selvom han flås omkuld. Det samme med Aron, Fenger og Ivancevic. Jebali synes jeg egentlig normalt giver den en skalle, men han så sgu for modløs ud i Vejle og han skal hankes op. Resten er gør intet væsen af os og hjælper os ikke ud af de perioder her, hvor det går skidt. Okosun kan noget med sin fysik, men jeg synes ikke han skyder brystet frem og viser vejlespillerne at det fandme er ham der er den største og stærkeste på banen i dag. Han begynder også at spille for meget på de frispark, som måske er der, men vi ikke fik i en kamp som igår. Her skal vi altså gå mere krig end at klage vores nød til en dommer som egentlig bare lagde en linje, som begunstigede dem som gik mest til vaflerne.
            Aron kunne for min skyld godt blive vores nye anfører når/hvis JJ forlader klubben

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Aron kunne for min skyld godt blive vores nye anfører når/hvis JJ forlader klubben
              Det ville være oplagt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Aron kunne for min skyld godt blive vores nye anfører når/hvis JJ forlader klubben
                Spørgsmålet er hvormeget Alm vil pisse på Tver?

                Ikke at Aron ikke kunne bruges, og ved intet om ham uden for banen.

                Comment


                  Tverskov burde have overtaget bindet efter Janus. Han bar jo bindet næste hver kamp alligevel…

                  At JJT skulle være en bedre anfører finder jeg absurd.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Spørgsmålet er hvormeget Alm vil pisse på Tver?

                    Ikke at Aron ikke kunne bruges, og ved intet om ham uden for banen.
                    Synes hverken Jeppe eller Jens Jakob er hvad jeg vil kalde anførertyper :/ Dem har vi desværre manglet i laaang tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Synes hverken Jeppe eller Jens Jakob er hvad jeg vil kalde anførertyper :/ Dem har vi desværre manglet i laaang tid
                      Enig og meget gost udtrykt af Tverskov i SFÅ interview med Slotsager hvor de snakker om at nu hvor der er kommet så mange unge op er hierakiet blevet mere fladt og Alm vil have flere ledere på banen. Reelt ser vi vel at der så ikke er nogen der går rigtig forrest ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Nedrykningsspillet bliver garanteret præget af kampe med samme rustikke spillestil, som Vejle praktiserede i dag. Det bliver ikke for spillere med mælketænder eller frygt for at gå ind i skraldemandstacklinger. Vi undgår heller ikke dårlige baner eller dommere, som ikke har styr på kampene.
                        OB har i dag efter min mening 6 spillere på banen i startelveren, som ikke har fysik til, eller har mod til at spille sådanne kampe nemlig: King, Mickelson, JJT, Sabbi, Svendsen og Fenger.

                        Hvis ikke træneren får en helt anden tænding på holdet i nedrykningsspillet rykker vi ned.
                        Leif R fra FS har i sin karaktergivning 00 til Sabbi og Svendsen, medens de øvrige 4 nævnte får 02. Skalaen er 00 - 10, så min kritik er vist ikke helt ved siden af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Enig og meget gost udtrykt af Tverskov i SFÅ interview med Slotsager hvor de snakker om at nu hvor der er kommet så mange unge op er hierakiet blevet mere fladt og Alm vil have flere ledere på banen. Reelt ser vi vel at der så ikke er nogen der går rigtig forrest ..
                          Når der ikke er oplagte ledertyper skal de fremelskes - eller indkøbes. Der er kun Aron, der har viljen og en del evne inkl alderen. Max har lidt af det, men da også Tverskov.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Når der ikke er oplagte ledertyper skal de fremelskes - eller indkøbes. Der er kun Aron, der har viljen og en del evne inkl alderen. Max har lidt af det, men da også Tverskov.
                            Tverskov synes jeg har en træls tendens til at være første mand, der står oppe i hovedet på dommeren når der er noget. I en kamp som imod Vejle, hvor de helt tydeligt ville kyse os med aggressivitet og fysik i duellerne, så nytter det altså ikke at plage dommeren om bedre vejr, hver gang man har fået en mand i ryggen. Her skal vi sgu klemme ballerne sammen og være parate til at give igen af samme skuffe. Når først frustrationerne tager over, så går det bare udover kvaliteten og her har vi for mange spillere, som lader frustrationerne tage over, når dommeren måske ikke lige dømmer 2-3 frispark de føler de burde have fået. Derudover hjælper det så heller ikke træneren også spiller fandango på sidelinjen af samme årsag. I vores situation er det fandme vigtigt vi får ændret fokus til at kæmpe for logoet i stedet for at kæmpe for dommerens gunst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Tverskov synes jeg har en træls tendens til at være første mand, der står oppe i hovedet på dommeren når der er noget. I en kamp som imod Vejle, hvor de helt tydeligt ville kyse os med aggressivitet og fysik i duellerne, så nytter det altså ikke at plage dommeren om bedre vejr, hver gang man har fået en mand i ryggen. Her skal vi sgu klemme ballerne sammen og være parate til at give igen af samme skuffe. Når først frustrationerne tager over, så går det bare udover kvaliteten og her har vi for mange spillere, som lader frustrationerne tage over, når dommeren måske ikke lige dømmer 2-3 frispark de føler de burde have fået. Derudover hjælper det så heller ikke træneren også spiller fandango på sidelinjen af samme årsag. I vores situation er det fandme vigtigt vi får ændret fokus til at kæmpe for logoet i stedet for at kæmpe for dommerens gunst.
                              Helt enig - godt indlæg.

                              Comment

                              Working...
                              X