Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle -OB 20.3.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Faktuelt?
    Nej, men det kan det hurtigt blive.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Mon ikke VB, SDR og FCN er større favoritter end OB endnu ... om end OB har den laveste pointhøst i 2022.
      Har du set OBs "udvikling"? Vi er jo i en massiv nedadgående formkurve. De såkaldte "forstærkninger" er højest på niveau med dem de erstatter - og giver samtidig usikkerheder i relationerne - så lige nu er vi ringere end inden transfervinduet og der var virkelig brug for kvalitet fra dag et.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        "Vi har været gode på bolden i de første fire kampe, og det var den gameplan, vi tog med her også, men den her bane er fuldstændig umulig at spille på" citat Jeppe Tverskov

        Altså helt seriøst....
        Hvordan kan det nogensinde komme som en overraskelse, hold kæft hvor er det dårligt træner arbejde.
        Det skriger jo seriøst til himlen.
        Lige nu har vi bare en dårlig Kent Nielsen ansat som cheftræner
        enig - burde være muligt at se nogle af vejles hjemmekampe fra foråret og konstatere hvordan banen er - og så indstille sig på det. Ja banen var ikke god - og ja dommeren hvade bestemt ikke sin bedste dag - men det må aldrig være en undskyldning...holdet var bare ikke godt nok og lod sig kyse af et tændt vejle mandskab

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          "Vi har været gode på bolden i de første fire kampe, og det var den gameplan, vi tog med her også, men den her bane er fuldstændig umulig at spille på" citat Jeppe Tverskov

          Altså helt seriøst....
          Hvordan kan det nogensinde komme som en overraskelse, hold kæft hvor er det dårligt træner arbejde.
          Det skriger jo seriøst til himlen.
          Lige nu har vi bare en dårlig Kent Nielsen ansat som cheftræner
          Enig. Vi har en dårligt sammensat trup, sammen med en træner der åbenbart ikke træffer mange rigtige beslutninger.
          jeg var absolut ikke fan af KN, men sidder i udlandet og så SIF mod FCM. Og det var ofte en fornøjelse at se SIF. Selv om jeg er mere til den fysisk betingede fodbold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Har du set OBs "udvikling"? Vi er jo i en massiv nedadgående formkurve. De såkaldte "forstærkninger" er højest på niveau med dem de erstatter - og giver samtidig usikkerheder i relationerne - så lige nu er vi ringere end inden transfervinduet og der var virkelig brug for kvalitet fra dag et.
            spillemæssigt syntes jeg ikke du har ret - spillet har set fint ud i foråret. Men resultaterne.....DE er ikke gode. Men helt generelt så 4 sejre i 22 kampe - det er langt fra imponerende og troen på at OB pludselig skulle kunne sætte en sejrsstime sammen, ja den er ikke eksisterende hos mig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Faktuelt?
              De sidste 30 år har vi én gang haft færre point end i år - 3 point færre det år, hvor vi rykkede ned.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                "Vi har været gode på bolden i de første fire kampe, og det var den gameplan, vi tog med her også, men den her bane er fuldstændig umulig at spille på" citat Jeppe Tverskov

                Altså helt seriøst....
                Hvordan kan det nogensinde komme som en overraskelse, hold kæft hvor er det dårligt træner arbejde.
                Det skriger jo seriøst til himlen.
                Lige nu har vi bare en dårlig Kent Nielsen ansat som cheftræner
                Hold kæft en slatten, nosseløs svagpisser attitude, på linje med det han kom med forleden om at vi fans har for høje forventninger.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  spillemæssigt syntes jeg ikke du har ret - spillet har set fint ud i foråret. Men resultaterne.....DE er ikke gode. Men helt generelt så 4 sejre i 22 kampe - det er langt fra imponerende og troen på at OB pludselig skulle kunne sætte en sejrsstime sammen, ja den er ikke eksisterende hos mig.
                  Nok også fordi, at det ikke ligner små-justeringer få steder. Det er jo overalt, at spillet ikke hænger sammen. Men hvad er "spillet" egentligt? For mig handler "spillet" om soliditet og sammenhæng. Det har der været momentvist over sæsonen. Men det kniber over 90 minutter. Det er bekymrende at holdet ikke har niveauet til det. Hvis man ikke kan levere en helstøbt indsats i flere kampe i træk, er der jo noget helt galt. Så er det jo netop marginaler, der afgør udfaldet af kampene. Altså alt for meget er ude af egne hænder. Man overlader for meget til alt det der kan gå galt.

                  Comment


                    OB’s første tre opgør i kampen for overlevelse:
                    OB-FCN
                    SJE-OB
                    OB-VB
                    Pyha, det kan se sort ud om 3 runder, hvis vi taber til SJE og VB....

                    Comment


                      4-2-3-1-systemet er også håbløst. Vi er delt i 2 kæder.

                      Konkret kunne man ofre 10eren og spille en reel 4-3-3 med en playmaker (JJ) og to ottere ved siden af (AT og Okosun). Der skal tyngde ind centralt og større støtte til det skrøbelige forsvar, og det skal handle om at holde nullet og få nogle point.

                      Jebali kan tage en kant.

                      JS er for nu lidt bedre end King og må spille.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Nok også fordi, at det ikke ligner små-justeringer få steder. Det er jo overalt, at spillet ikke hænger sammen. Men hvad er "spillet" egentligt? For mig handler "spillet" om soliditet og sammenhæng. Det har der været momentvist over sæsonen. Men det kniber over 90 minutter. Det er bekymrende at holdet ikke har niveauet til det. Hvis man ikke kan levere en helstøbt indsats i flere kampe i træk, er der jo noget helt galt. Så er det jo netop marginaler, der afgør udfaldet af kampene. Altså alt for meget er ude af egne hænder. Man overlader for meget til alt det der kan gå galt.
                        jamen det er svært at være uenig med dig. Syntes spillet har set bedre ud - sammenholdt med hvad jeg så i efteråret.

                        Men ja det er for ustabilt og 90 gode minutter kan vi ikke sætte sammen - og da slet ikke flere kampe i streg (det er efterhånden mange år siden)

                        Mod AAB og sønderjydske smider vi det hele pga kæmpe store personlige fejl - det syntes jeg ikke var så slemt i dag - der var vi bare dårlige over en bred kam (...ved ikke om det er positivt )

                        Jeg håber vi klare den i foråret og at BW så ellers får ryddet godt op - og bragt noget mere kvalitet ind...så må vi se til efteråret hvad AA kan

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          jamen det er svært at være uenig med dig. Syntes spillet har set bedre ud - sammenholdt med hvad jeg så i efteråret.

                          Men ja det er for ustabilt og 90 gode minutter kan vi ikke sætte sammen - og da slet ikke flere kampe i streg (det er efterhånden mange år siden)

                          Mod AAB og sønderjydske smider vi det hele pga kæmpe store personlige fejl - det syntes jeg ikke var så slemt i dag - der var vi bare dårlige over en bred kam (...ved ikke om det er positivt )

                          Jeg håber vi klare den i foråret og at BW så ellers får ryddet godt op - og bragt noget mere kvalitet ind...så må vi se til efteråret hvad AA kan
                          Tror bare, at Bjørn får meget svært ved at gøre noget, når så mange lønkroner er bundet i spillere som Jørgen, Kløve, Kadrii, Sander, Kasper Larsen, Sabbi. INGEN af disse spillere har niveau til at rykke OB nogen steder og de binder nok i omegnen af 1/2-delen af lønkronerne. Hvis Thorborg ikke smider et stort beløb, er Bjørns hænder bundet, hvis han ikke er tryllekunstner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            De sidste 30 år har vi én gang haft færre point end i år - 3 point færre det år, hvor vi rykkede ned.
                            Se DET er fakta .. til at tage og føle på … om end strukturen er noget anderledes end dengang …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              "Vi har været gode på bolden i de første fire kampe, og det var den gameplan, vi tog med her også, men den her bane er fuldstændig umulig at spille på" citat Jeppe Tverskov

                              Altså helt seriøst....
                              Hvordan kan det nogensinde komme som en overraskelse, hold kæft hvor er det dårligt træner arbejde.
                              Det skriger jo seriøst til himlen.
                              Lige nu har vi bare en dårlig Kent Nielsen ansat som cheftræner
                              Har ikke en skid med banen at gøre .. OB blev taget på sengen fra kampens start med VB overtænding og massive pres … fuldstændig løbet over ende og når anføreren går forrest og trækker sig når der kommer en modspiller løbende så går det hurtigt galt ..

                              Håber Alm så noget fra tribunen som han ikke ser normalt fra sidelinjen ….
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Se DET er fakta .. til at tage og føle på … om end strukturen er noget anderledes end dengang …
                                Men 22 kampe er trods alt 22 kampe. Selvfølgelig kan man have mødt sværere modstandere. Men det er jo ikke helt skævt. Det er i min optik historisk skidt, når kun en nedrykningssæson har været 3 point ringere på samme tidspunkt af sæsonen.

                                Comment

                                Working...
                                X