Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle -OB 20.3.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Dommeren virker helt seriøst bange. Først begår Okusun frispark ved hjørne, selvom han bliver revet ned. Og nu Sander der får to hænder i ryggen... Skammeligt!

    Comment


      #32
      Det er godt nok langt ude.

      Comment


        #33
        Typisk OB fornuftigt spil mod FCK, FCM og AaB, men ringe mod de dårlige.

        Comment


          #34
          For fanden altså! Så skrald dog i gennem!!!! Dommeren giver jo lov!! Svagpisseri fra OB

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Fejldomme ændrer ikke på at vi spiller elendigt hertil at starte med
            Rigtigt, men når dommeren nu tillader hårdt spil, har vi så ikke en hardhitter?

            Comment


              #36
              Banen er da også fuldstændig forfærdelig. Den hopper og danser over det hele

              Comment


                #37
                Dommeren er ringeste mand på banen. Det er virkelig katastrofalt hvad han leverer der.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Sikke en kamp. I gamle dage havde vi slagtet Vejle.

                  Jeg undrer mig meget over købet af King. Han virker slet ikke til at kunne noget fremadrettet. Angående Ivancevic ser jeg stadig ikke noget, der her og nu er bedre end KL/AJA eller på sigt kunne være bedre end Østrøm.

                  For mig virker de til at være hentet tæt på tilfældigt.

                  Mon ikke vi ender med at rykke ned. Det er en sørgelig tilstand, dét her.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Sikke en kamp. I gamle dage havde vi slagtet Vejle.

                    Jeg undrer mig meget over købet af King. Han virker slet ikke til at kunne noget fremadrettet. Angående Ivancevic ser jeg stadig ikke noget, der her og nu er bedre end KL/AJA eller på sigt kunne være bedre end Østrøm.

                    For mig virker de til at være hentet tæt på tilfældigt.

                    Mon ikke vi ender med at rykke ned. Det er en sørgelig tilstand, dét her.
                    Det må også være svært at komme til en klub, hvor det ikke kører og nedrykningsspøgelset er til stede.

                    Comment


                      #40
                      66% boldbesiddelse til OB - men det er alt sammen på egen banehalvdel - så snart vi kommer over midten smider vi den væk. Igen og igen og igen...

                      Comment


                        #41
                        I dag står det lidt klarere for mig, at det ikke giver meget mening at snakke om forsvaret eller angrebet som det svage punkt, for der mangler kvalitet hele vejen rundt.

                        Angrebet:

                        Fenger er alt for dårlig på bolden og derfor for dårlig som opspilstation. Jeg er i tvivl om det nogensinde kan blive godt nok. Vi så sidst at Kadrii lige nu er mange niveauer under.
                        Sander er god på bold, har god spilforståelse - men han fylder for lidt og er for langsom. derfor taber han mange af vores omstillingsbord når han presses.
                        Sabbi løbet stadig direkte ind i folk uden at opdage sine medspillere.

                        Midtbanen:

                        Jebali er fin på bolden. Også i dag varmer han for meget og skiller sig sløset af med den.
                        JJT er den eneste der kan spille gennem kæder nedefra, men han laver alt for store fejl, som også kostede 1-0-målet på en simpel fejltæmning.
                        Okosun fylder meget, men i dag er han dårlig på bolden og han kommer til at blive spillet tynd fordi Vejle investerer mere.

                        Forsvaret:

                        King. Uha - stadig store placeringsmæssige udfordringer og fylder for lidt defensivt. Fremadrettet er kvaliteten højere, men alt for mange fejl.

                        De øvrige på ok niveau, men stadig med alt for mange simple fejlafleveringer.

                        I dag er endnu en trist bekræftelse på hvor langt der er endnu - lad os bare håbe det går den rigtige vej, for det er godt nok svært at se.

                        Comment


                          #42
                          Det er for tyndt. Vi mangler hårdhed. Jebali er den eneste som ved at slås.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Vejle udspiller os taktisk. De spiller efter forholdene på en rædderlig bane og underlag. Vi skal spille meget mere simpelt i anden halvleg. Okosun på top eller som ti'er også lange bolde frem på ham med Breum og Sabbi på siderne så de kan sendes i dybden

                            Comment


                              #44
                              Hatten af for vores medfans på Vejle stadion

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Dommeren er ringeste mand på banen. Det er virkelig katastrofalt hvad han leverer der.
                                Enig, men der er mange OB’ere der pt. prøver at overtage hans plads. FUUUUCK, hvor er vi ringe lige nu. Vi ligner en nedrykker.

                                Comment

                                Working...
                                X