Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle -OB 20.3.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Helt sikkert. Uden at virke for old school, så tror jeg ikke at vi kommer til at rykke os med pusse-nusse, small talk, omgang med spillerne. Der skal en til, der kan give spillerne attitude. Det ser jeg ikke AA give dem.
    Så kan vi ja spørge Felix Magath om han har tid i sommeren ... ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Om BW vidste hvor stor arbejde der ventede på ham i Odense? Han skal ja sende videre 2/3 af truppen
      Og det ser han nok frem til. Om et år ved vi om Alm er god nok. 60-40 at han er.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Vi er vel ogsånødt til at begynde og snakke om hvorvidt Alm er den rigtige
        bestemt - og ikke meget der tyder på det. Omvendt er det godt nok også svært når truppen er sammensat til så mange forskellige trænere - for der mangler jo også tydeligvis kvalitet på banen.
        Håber virkeligt ikke vi skal ud i endnu en ny træner så vi igen igen starter forfra. Men det kan jo sagtens blive en realitet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Så kan vi ja spørge Felix Magath om han har tid i sommeren ... ;-)
          Nu er jeg gammel fan af Bundesligaen, men lige Felix

          Comment


            Tak HC for en rigtig god redning.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

              Alm er ikke den rigtige.
              Vores trup er ikke den rigtige. Men nej taktisk virker det heller ikke for os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Og det ser han nok frem til. Om et år ved vi om Alm er god nok. 60-40 at han er.
                tvivler på der går mere end et halvt år....når vi er 10 kampe inde i næste sæson skal vi være godt med, er vi igen sat af i top 6 kampen så tvivler jeg på han holder ret meget længere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Så kan vi ja spørge Felix Magath om han har tid i sommeren ... ;-)
                  Og Viggo som assistent

                  Comment


                    5 kampe. 2 point. Målscorer 6-11.
                    Forstår virkelig ikke de er tilfredse i ledelsen.
                    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                    Comment


                      Vi spiller kun gode kampe mod gode hold. Og de er jo ikke i nedrykningsspillet. Jeg vil se kampene mod AGF og ellers kun hvis jeg ikke kan finde noget bedre. I for mange år har det været min hovedprioritet at se OB -mest på tv, desværre. Gider ikke mere. Men har en svag karakter.
                      Ser nok pokalkampene.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Skuffende, men ikke overrasket.

                        Trist vi igen skal ud og spille nedryknings spil, med risko for at kunne rykke ned.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                          Nu er jeg gammel fan af Bundesligaen, men lige Felix
                          Ved ikke om han kan redde Hertha, men hvis de rykker ned så har spillerne til mindst betalt.. Det bliver helt sikker ikke de sjoveste uger i deres karrierer og de vil helt sikker føle smertende muskler på steder i kroppen hvor de ikke vidste at der var muskler..;-)
                          Last edited by andlox; 20-03-2022, 16:28.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            bestemt - og ikke meget der tyder på det. Omvendt er det godt nok også svært når truppen er sammensat til så mange forskellige trænere - for der mangler jo også tydeligvis kvalitet på banen.
                            Håber virkeligt ikke vi skal ud i endnu en ny træner så vi igen igen starter forfra. Men det kan jo sagtens blive en realitet
                            Ja og de 2 seneste indkøb virker ikke som tydelige forstærkninger

                            Comment


                              Vores nye Serber har faktisk været ret god i 2. halvleg sammen med Tverskov. Hvis man skal være lidt positiv. Fenger har også været okay. Aron har været savnet.

                              Jeg tænker et system skift til næste kamp.

                              4-5-1. Decideret flad 4-5-1, hvilket ikke er en stor omvæltning af den 4-2-3-1 som Alm foretrækker. Defensiven i fokus, lad Tverskov tage styringen så skal vi nok overleve.
                              Har i øvrigt ikke set en 4-2-3-1 opstilling virker i mange år, holdene der bruger det bliver ofte delt op i to (defensiven og offensiven). Sådan vinder man ikke fodbold kampe i 2022, bare se på Paris.

                              Bernat

                              Michelson - Tverskov - Ivan - King/Jørgen

                              Sabbi - Aron - JJT - Okosun - Breum

                              Fenger

                              Vi skal tilbage til knokkelbold, energi og fight. Vi har ikke spillerne til mere. Jebali, Frø, Sander og Kadrii må være indskiftere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Muligt, men vi lider stadig af at JH, Hemme og sportsudvalget ikke er kompetente.
                                Helt enig. Men derfor kan Alm kan vågne lidt op og kigge på f.eks. Vejles ekstremt dårlige bane. Det er helt simpelt logik, som han enten ikke kan se eller blot vælger fra.

                                Comment

                                Working...
                                X